۹۶۱۴۵۰
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

عیسی‌زاده: تا فردا منتظر جواب اسکوچیچ می‌مانیم

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان اعلام کرد دراگان اسکوچیچ برای جلوگیری از شکایت این باشگاه فیفا تنها تا فردا فرصت دارد.

ایلنا: علی عیسی زاده مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان درخصوص پایان مهلت این باشگاه به سرمربی کروات برای پرداخت غرامت و امضای قرارداد با فدراسیون فوتبال گفت: ما هنوز از ایشان شکایت نکرده‌ایم. ما در نامه‌ای به او اعلام کردیم که فرصت ۵ روزه‌اش به پایان رسیده است. به او گفتیم که باید برای پرداخت غرامت اقدام کند اما هنوز او پاسخی نداده‌ است. تا فردا منتظر اسکوچیچ می‌مانیم و اگر جواب ندهد آن زمان ما به فیفا شکایت خواهیم کرد.

عیسی زاده در واکنش به اظهارات روز گذشته اسکوچیچ در نشست خبری مبنی بر اینکه در توافق با باشگاه صنعت نفت آبادان نامی از تیم ملی فوتبال ایران مطرح نشد و او تنها تعهد داده بود که به هیچ باشگاه ایرانی نرود، گفت: آقای اسکوچیچ ظاهرا فراموش کرده‌اند. در توافقی که امضا کردیم ما عبارت "thirdparty" را به کار بردیم که به معنای "طرف سوم" است. در این طرف سوم مشخص نشده که باشگاه باشد یا تیم ملی؛ خارج از ایران باشد یا داخل ایران. ما نه کشور را مشخص کردیم و نه هیچ باشگاهی‌ را.

مدیرعامل صنعت نفت آبادان افزود: در توافق‌نامه اینطور ذکر شده است که او تا ماه مِی سال ۲۰۲۰ نباید با هیچ طرف سوم فوتبالی به توافق برسد. این تمام آن چیزی که در توافق ما وجود دارد. ایشان تا پایان فصل جاری لیگ برتر ما نباید با هیچ طرف سومی قرارداد امضا می‌کرد. او قبول کرده بود که اگر تخلف کند با این غرامت ۱۴۰ هزار دلاری را بپردازد و زیر توافق نامه را هم امضا کرده‌اند.

عیسی زاده در پاسخ به این سوال که در صورت دخالت فدراسیون فوتبال توافق می‌کنند یا خیر گفت: این ماجرا به هیچ عنوان به فدراسیون فوتبال ارتباطی ندارد و با شخص ایشان توافق کردیم و خود ایشان هم باید غرامت را بپردازند. این مسئله تنها بین ما و اسکوچیچ است و از نظر حقوقی به هیچ جای دیگری ربطی ندارد. وقتی ما با او توافق کردیم فدراسیون در میان نبود و ارتباطی به آنها ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه درتلاش هستندکه تیم ملی نابودشود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج