۹۶۱۶۸۴
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

کار سخت فرهاد با یک مهاجم آماده

تیم‌های فوتبال استقلال ایران و الاهلی‌عربستان از هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا در‌حالی از ساعت ۱۹ امشب در کویت به مصاف هم می‌روند که هر دو تیم در هفته اول رقابت‌ها با کسب تساوی یک-‌یک مقابل حریفان‌شان از شرایط نسبتا برابری برخوردار هستند.

فرهیختگان: تیم‌های فوتبال استقلال ایران و الاهلی عربستان از هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا در‌حالی از ساعت ۱۹ امشب در کویت به مصاف هم می‌روند که هر دو تیم در هفته اول رقابت‌ها با کسب تساوی یک-‌یک مقابل حریفان‌شان از شرایط نسبتا برابری برخوردار هستند و با این امید پای به میدان می‌گذارند که در پایان این هفته با کسب هر ۳ امتیاز بتوانند خود را به‌عنوان یکی از شانس‌های اصلی صعود مطرح کنند.دوشنبه شب در ورزشگاه جاسم بن احمد، الاهلی عربستان در کشور ثالث میزبان آبی‌ها خواهد بود. این دیدار شاید مهم‌ترین بازی دور گروهی برای شاگردان فرهاد مجیدی باشد. دست‌های خالی فرهاد حالا با غیبت باشو (قائدی) بیش از پیش نمایان خواهد شد، اما در طرف مقابل عمر السومه و بلایلی دو بازیکن بزرگ الاهلی احتمالا به این دیدار خواهند رسید. در آستانه برگزاری این دیدار اخبار و حواشی این مسابقه را در زیر مرور می‌کنیم.

فقط یک مهاجم

استقلال که زمین تمرین مناسبی جهت کارهای تاکتیکی در اختیار ندارد، روز جمعه و چهار روز قبل از بازی مهم با الاهلی‌عربستان بار سفر بست تا سه جلسه تمرینی خوب را قبل از دیدار حساس دوشنبه با الاهلی در کویت و با حضور تماشاگرانش برگزار کند. از نوع تمرینات برگزار شده در کویت می‌توان پیش‌بینی کرد عارف غلامی به بازی با الاهلی خواهد رسید و درصورت نیاز سیاوش یزدانی هم برای دقایقی می‌تواند برای استقلال به میدان برود، با توجه به بازی‌های زیاد استقلال در اسفند‌ماه و تا پایان لیگ به‌نظر می‌رسد فرهاد مجیدی ریسک استفاده از مهدی قائدی را به جان نخرد تا بتواند از ظرفیت و توانایی قائدی در اسفند‌ماه پرترافیک خود بهره بگیرد.استقلال که شیخ دیاباته و مهدی قائدی را ندارد از چهار گزینه می‌تواند در فاز هجومی استفاده کند. ارسلان مطهری، مرتضی تبریزی، زکریا مرادی و شاید علی دشتی که با این پست بیگانه نیست. در هر صورت اگر قائدی این دیدار را از دست بدهد، ترکیب استقلال دستخوش تغییر شده و چه‌بسا مجیدی بر خلاف همه بازی‌های قبلی در این چند ماه، استقلال را با یک مهاجم راهی میدان کند چراکه این تیم به‌جز مطهری -که او هم در دیدار مقابل الشرطه کم‌فروغ بود- مهاجم باکیفیتی را در حد و اندازه‌های فیکس بودن در ترکیب اصلی این تیم ندارد.

غلامی و یزدانی معادلات را تغییر می‌دهند؟

عارف غلامی، مدافع ملی‌پوش تیم استقلال که پیش از دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان در رقابت‌های لیگ برتر دچار مصدومیت شده بود با پشت سر گذاشتن روند درمان برای مدتی نرم‌دوی با تیم را آغاز کرد و در اولین جلسه تمرینی در کنار بازیکنان حضور داشت. غلامی که مدتی از تمرینات گروهی دور بود و در‌حالی‌که سیاوش یزدانی در تمرینات تیم مشاهده نشد، با روحیه بالا آیتم‌های تمرینی را سپری کرد و آمادگی خود را به نمایش گذاشت.
با بازگشت غلامی به تمرینات قابل پیش‌بینی است که فرهاد مجیدی در دیدار مقابل الاهلی عربستان به یکی از مدافعان تیمش استراحت بدهد تا فضا برای بازگشت این بازیکن جوان به خط دفاعی فراهم شود. همچنین گفته می‌شود سیاوش یزدانی هم که هم‌اکنون در کویت حضور دارد هنوز به شرایط ایده‌آل صد‌درصد نرسیده است و احتمال دارد نامش از لیست آبی‌ها برای بازی با الاهلی خط بخورد. در‌هر‌صورت باید تا دوشنبه ساعت 19 صبر کرد تا عیار مجیدی را با تغییر سیستم احتمالی سنجید.

مورد خاص میلیچ

از اردوی کویت خبر می‌رسد میلیچ بابت عدم پرداخت مطالباتش با دلخوری با مسئولان باشگاه حرف زده و گفته به پولش نیاز دارد و نمی‌تواند بیش از این صبر کند. یکی از نزدیکان باشگاه در‌این‌باره گفت او طبق بندی که در قراردادش دارد همین حالا می‌تواند قراردادش را فسخ کند ولی به‌خاطر فرهاد مجیدی فعلا صبر کرده است. شنیده می‌شود مطالبات این بازیکن به‌زودی پرداخت خواهد شد. البته نکته‌ای که بیش از هرچیزی میلیچ را ناراحت کرده، بحث تفاوتی است که باشگاه بین او و دیاباته قائل شده و شاید این موضوع کار را به جاهای باریک بکشاند.

ترفند الاهلی برای کشاندن کویتی‌ها به ورزشگاه

مدیران تیم الاهلی عربستان که با کناره‌گیری سرمربی خود در آستانه این بازی مهم قرار دارند، طی یکی دو روز اخیر تلاش زیادی کردند تا تماشاگران کویتی را در راستای حمایت به ورزشگاه بکشانند. کانون هواداران این تیم خبر داد که ورزشگاه بین‌المللی جابر الاحمد برای میزبانی از این مسابقه آماده شده و باشگاه برای اینکه هواداران کویتی در این بازی از الاهلی حمایت کنند، تیشرت‌ها و بسته‌هایی به رسم یادبود به آنها اهدا می‌کند.

نامجو مطلق: با ۲ قهرمانی به مصاف الاهلی می‌رویم

مجید نامجو مطلق، مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل الاهلی گفت: «یک بازی سخت را مقابل الاهلی که از تیم‌های خوب عربستان است، در پیش داریم. تیم ما شرایط خوبی دارد و این دومین بازی مرحله گروهی ماست. با وجود داشتن مصدومان متعدد، بازیکنان باکیفیتی داریم که جای خالی غایبان را پر می‌کنند. برای 3 امتیاز وارد زمین می‌شویم و با احترام به حریف باید بگویم ما استقلال هستیم و دو بار قهرمان آسیا شده‌ایم و دو بار هم به فینال این رقابت‌ها راه یافته‌ایم. ما از تیم‌های پرافتخار آسیا هستیم و فکر می‌کنم یک بازی خوب را مقابل الاهلی به نمایش خواهیم گذاشت.»

حسینی: برای برد به مصاف الاهلی می‌رویم

گلر استقلال همچنین در نشست خبری گفت: «درست است تیم ما چند بازیکن مصدوم دارد ولی بقیه بازیکنان همه برای بازی‌ انگیزه زیادی دارند. ما خوب می‌دانیم این مسابقه یک پل بزرگ برای صعود به مرحله بعد است و همه مصمم هستیم که با 3 امتیاز به ایران برگردیم. بازی تیم‌های ایرانی و عربستانی همیشه جذاب بوده ولی چقدر خوب می‌شد این بازی‌ها در کشور خودمان یا در عربستان برگزار می‌شد. امیدوارم مشکلات حل شود و بازی‌های ما در کشورهای خودمان برگزار شود. خوشبختانه زمین تمرین خوبی در اختیار ما بود و در یک استادیوم خوب بازی داریم. امیدوارم که با 3 امتیاز اینجا را ترک کنیم.»

مربی موقت الاهلی: السومه به بازی می‌رسد

هلکی، مربی موقت الاهلی در نشست خبری گفت: «باید از مدیران تیم تشکر کنم که برای بازی مقابل استقلال به من اعتماد کردند. عمر السومه از مصدومیت رها شده و یوسف البلایلی آماده بازی است. سعید المولد و نوح موسی در این بازی به‌خاطر مصدومیت حضور نخواهند داشت.»

درخواست ستاره الاهلی از کویتی‌ها

روزنامه عاجل عربستان نوشت: «عمر السومه، ستاره سوری الاهلی عربستان که پیش از این در القادسیه کویت بازی می‌کرد از هواداران این تیم درخواست کرده تا در بازی استقلال و الاهلی، تیم سعودی را تنها نگذارند.» همچنین یکی از هواداران الاهلی توئیت زد: «الاهلی جز السومه هیچ ستاره دیگری ندارد که این تیم را نجات دهد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط جک تری دی

    • بدون نام

      فقط جک تری دی .

    • بدون نام

      برا فرنازجون کاری نداره بادوپینگ میسازش

    • پارساطولابی

      به امیدخدا باگل مطهری تیم سعودی گرانقیمت راباشکست روانه عربستان میکنیم به امیدحق وهمت بچه‌ها وتفکرمجیدی

      پاسخ ها

      • sss

        از عقب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج