۹۶۱۷۴۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

واکنش جرارد به احتمال پس گرفتن قهرمانی سیتی

استیون جرارد، اسطوره لیورپول مدعی شد علاقمند است رای نهایی پرونده منچسترسیتی را بداند.

ورزش سه: بعد از صدور حکم محرومیت دو ساله سیتی از لیگ قهرمانان، حالا اخباری در مورد احتمال بازپس گیری قهرمانی این تیم در لیگ برتر در سال ۲۰۱۴ نیز منتشر شده است؛ همان فصلی که استیون جرارد و همبازیانش در هفته های پایانی جام را به سیتی تقدیم کردند. حالا سرمربی فعلی رنجرز مدعی شد به دلایلی واضح علاقمند است در جریان روشن شدن تکلیف این پرونده قرار گیرد.

استیون جرارد گفت: "من خودم امروز صبح این اخبار را مطالعه کردم. به نظر می رسد از منظر یوفا این یک مجازات واقعی به شمار می آید. من مطمئن هستم که آنها درخواست تجدید نظر می دهند، بنابراین ما صبر می کنیم و خواهیم دید که نتیجه چه خواهد داد. سپس می بینیم که لیگ برتر در این رابطه تصمیمی خواهد گرفت یا خیر.

من می دانم که لیگ برتر در این مورد تصمیم گیری خواهد کرد، اما اگر به شدت مجازات یوفا را نگاه کنید، متوجه می شوید چیزی اشتباه پیش رفته است. بنابراین من واقعا علاقمندم که نتیجه این پرونده را ببینم. تا زمانی که برنامه لیگ برتر برای مجازات سیتی را نبینم، نظری نخواهم داد. اما من واقعا به دلایلی آشکار به روشن شدن نتیجه این پرونده علاقمندم.

در حال حاضر هیچ عذر و بهانه ای وجود ندارد و شرایط همین است. حالا که من اینجا حضور دارم، منچسترسیتی قهرمان آن فصل شده، پس به آنها تبریک می گویم، آنها قهرمان هستند. تا زمانی که پرونده پیش نرود بهانه ای وجود ندارد. همه حرف من این است با توجه به شدت مجازات یوفا، حتما خطایی رخ داده است. اما خواهیم دید که روند این پرونده چگونه پیش می رود."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج