جاباما
۹۶۱۸۹۷
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

پوریا پورسرخ مجری «ایرانیش» شد

تهیه‌کننده مسابقه «ایرانیش» ضمن ارایه جزییات از حضور پوریا پورسرخ به عنوان مجری در این مسابقه خبر داد.

خبرگزاری صبا: احسان ارغوانی تهیه‌کننده تلویزیون درباره آخرین وضعیت ساخت مسابقه «ایرانیش» توضیح داد: این روزها دکور مسابقه به طراحی پیمان قانع در حال آماده شدن است. از آنجا که «ایرانیش» یک مسابقه میدانی با حضور خانواده‌ها است نیازمند یک دکوری به مساحت حدود ۳۰۰۰ متر بودیم و برای همین آماده شدن دکور زمان می‌برد.

پوریا پورسرخ مجری «ایرانیش» شد

وی ادامه داد: احتمال می‌دهم ضبط «ایرانیش» را با اتمام ساخت دکور تا اوایل اسفندماه آغاز کنیم اما زمان و روز پخش برنامه مشخص نیست چراکه هنوز کنداکتور قطعی از سوی شبکه دو به ما اعلام نشده است اما قرار است در روزهای آخر هفته این مسابقه روی آنتن برود.

تهیه‌کننده «ایرانیش» درباره مفهوم اسم این مسابقه گفت: همانطور که همه ما می‌دانیم با توجه به تهاجم شبکه‌های بیگانه به فرهنگ و سنت خانواده‌های ایرانی و کم رنگ شدن آداب و رسوم اصیل ایرانی وظیفه داریم به مردم خوب کشورمان یادآوری کنیم که آداب و رسوم و فرهنگ غنی و اصیل ایرانی، اسلامی در تمامی زمینه‌ها بهتر از نسخه خارجی آن است و به همین دلیل نام «ایرانیش» را با تاکید بر اینکه «ایرانیش بهتر از خارجیشه»، برای برنامه انتخاب کردیم و البته در کنار آن در طول مسابقه ما شاهد بازی های کاملا نوین در فضایی کاملا ایرانی هم مواجه خواهیم بود و این اعتقاد ماست که ایرانیش بهتر است.

وی درباره ویژگی‌های این مسابقه بیان کرد: «ایرانیش» اولین مسابقه ایرانی تلویزیون است که صفر تا صد آن ایرانی است و هیچ الگوبرداری از مسابقه‌های دیگری که در دنیا ساخته می شود نداشته است. حتی در دکور برنامه نیز المان‌های ایرانی را به کار برده‌ایم.

ارغوانی ادامه داد: با توجه به آنچه که من در برنامه سازی یاد گرفتم، فکر می‌کنم مردم با این مسابقه به دلیل آنکه خانواده‌ها را دور هم جمع می‌کند، ارتباط برقرار کنند چراکه این موضوع امروزه به دلیل گسترده شدن فضای مجازی و روی آوردن به فرهنگ غربی کمرنگ شده است.

وی با اشاره به اینکه «ایرانیش» قصد دارد به بهانه یک بازی خانواده ها را دور هم جمع می کند، گفت: ما در فرهنگ کشورمان بازی هایی داریم که هر کدام یک فلسفه‌ای دارند که دور هم جمع شدن اعضای خانواده یکی از آن‌ فلسفه ها است. «ایرانیش» بازی های قدیمی ایرانی را به روز کرده است تا بتواند اعضای یک خانواده را به بهانه بازی دور هم جمع کند. همچنین در این مسابقه از تمام اقوام ایرانی استفاده می‌کنیم.

تهیه‌کننده «ایرانیش» درباره نحوه شرکت در مسابقه نیز مطرح کرد: این مسابقه بناست در ۶۴ قسمت پخش شود و علاقه‌مندان می‌توانند هم به عنوان شرکت کننده در مسابقه و هم به عنوان تماشاگر با مراجعه به سایت و ثبت نام در برنامه حضور پیدا کنند. در هر قسمت از مسابقه ما میزبان دو خانواده پنج نفری هستیم که با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. البته ۷ نفر از اعضای خانواده می‌توانند در برنامه ثبت‌نام کنند و هر خانواده دو یار ذخیره دارد که به فراخور نیاز از آن‌ها استفاده می‌شود.

ارغوانی افزود: تاکنون بالغ بر ۳۰۰ خانواده در سایت مسابقه ثبت‌نام کرده اند و با توجه به استقبال متقاضیان ممکن است زمان ثبت نام تمدید شود. از بین متقاضیان ۶۴ خانواده را برای فصل اول انتخاب می‌کنیم که این خانواده‌ها طی قرعه کشی با هم به رقابت می‌پردازند.

وی در پایان با بیان اینکه اجرای این مسابقه را یک بازیگر برعهده دارد، اظهار کرد: سعی کردیم برای اجرای مسابقه یک بازیگر را با توجه به حال و هوای «ایرانیش» انتخاب کنیم. در حال حاضر شرایط در سازمان به گونه‌ای شده است که باید مجریان را رصد کنیم. دوستان خوب و جوانی به عنوان مجری در سازمان فعالیت می‌کنند اما زمان می برد تا دیده شوند. با تمام احترامی که برای مجریان قایل هستم از آنجا که مردم جذابیت برنامه و فردی که روی آنتن می‌رود، برایشان مهم است ما هم پوریا پورسرخ را که یک بازیگر است برای اجرا انتخاب کردیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چ عالی

      پاسخ ها

      • sina

        نظرت درسته

    • بدون نام

      قحطی ادم اومده

    • sina

      عالیییییییییییی

    • sina

      عالیییییییییییی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج