۹۶۲۱۷۵
۵۰۲۳
۵۰۲۳
پ

رپورتاژ آگهی

من با خرید فرش ایرانی، به تولید ایرانی کمک می‌کنم

فرش سورنا با نام اصیل ایرانی به تولید فرش‌های باکیفیت ایرانی می‌پردازد. در ادامه این مقاله ما قصد داریم تاثیر فرش در خانه را بررسی کرده و توضیح دهیم چرا خانه بدون فرش جاذبه ندارد؟

اقتصاد هر کشوری در دنیا وابسته به تولیدات داخلی و مهم تر، حمایت مردم و مسئولین از این تولیدات است. چرا که تنها با کمک حمایت‌های داخلی بعد از بحران‌های متعدد می‌توانند اقتصاد کشور خود را سامان دهند.

من با خرید فرش ایرانی، به تولید ایرانی کمک می‌کنم

از جمله کشور‌هایی که می‌توان در زمینه حمایت از تولیدات داخلی نام برد، کره جنوبی است. زمانی که صنایع این کشور تازه شروع به کار کرده بود و جایگاهی در اقتصاد جهانی نداشت، مردم و مسئولین توافق کردند که کالا‌های با کیفیت بالاتر صادر شود و کالا‌های با کیفیت کمی پایین‌تر از کالای صادراتی را خودشان مصرف کنند.

هدف از توافق این بود که کالا‌های صادراتی کشور کره جنوبی در بازار‌های جهانی رتبه‌ای منحصر به فرد پیدا کند. این همدلی جواب داد تا جایی که امروزه شاهدیم کره جنوبی با بسیاری از کشور‌های دنیا در زمینه صادرات رقابت می‌کند. ژاپن نیز جز کشورهایی است که بعد از جنگ جهانی دوم توانست از این طریق اوضاع اقتصادی خود را سر و سامان دهد.

اکنون اقتصاد کشور ما نیز در این برهه‌ی زمانیست مخصوصا که با وجود تحریم‌ها و فشار‌های خارجی روی صنعت کشور، با مشکل جدی مواجه شده ایم و راه حل این مشکل که بسیار تعیین کننده است، حمایت مردم از کالای با کیفیت ایرانی است. به همین علت بهتر است مردم برای خرید کالا‌های مایحتاج خود، از کالا‌های با کیفیت ساخت داخلی استفاده کنند، زیرا این کار باعث افزایش تولید در کشور میشود و اقتصاد کشور را در برابر تحریم‌ها حفظ می کند.

من با خرید فرش ایرانی، به تولید ایرانی کمک می‌کنم
هدف مهمتر، کمک به اشتغال زایی در کشور است. در نتیجه با حمایت از کالای ایرانی که توسط کارگر ایرانی تولید و عرضه می‌شود، می‌توان به هموطن خود کمک کرد تا از سود این تولیدات بهره ببرد و هم چنین در تولید محصول با کیفیت‌تر کوشا باشد.
پس می‌شود با اطمینان گفت که مردم نقش پررنگی در اقتصاد یک کشور دارند، می‌توانند آن را به اوج شکوفاییی برسانند یا بالعکس آن را نابود و ویران کنند.

با وجود توضیحات بالا می‌توان نتیجه گرفت که در راستای این حمایت، محصول با کیفت بالا و قیمت مناسب همیشه در نظر مردم جایگاه ویژه‌ای دارد و مردم مشتاق به خرید آن هستند.

فرش ماشینی کاشان از جمله تولیدات ایرانی است که دارای کیفیت بالا و قیمت مناسبی است. این ادعا نیاز به اثبات ندارد، زیرا همانطور که میدانید فرش ماشینی کاشان بهترین فرشی است که در جهان شناخته و تولید شده است و شهر کاشان به عنوان پایتخت فرش جهان معرفی می‌شود. به همین علت حمایت مردم از فرش ایرانی، که به عنوان بهترین و با کیفیت‌ترین نمونه از یک کالای ایرانیست، لازم می‌باشد.

من با خرید فرش ایرانی، به تولید ایرانی کمک می‌کنم

اگر مردم از فرش ایرانی حمایت نکنند و فرش‌هایی که از لحاظ قیمت کمی کمتر از قیمت فرش ایرانی است، اما از لحاظ کیفیت فاصله زیادی با فرش‌هایی ایرانی دارد و در کشور‌های دیگر تولید و عرضه می‌شود را خریداری کنند ضربه بزرگی به اقتصاد ایران وارد کرده اند و جایگاه فرش ایرانی که همواره رتبه اول در جهان را داشته، متزلزل می‌کنند. جدا از نقش مردم، نقش مسئولین نیز تعیین کننده است چرا که برخی قوانینی که از سوی مسئولین تعیین شده ناخواسته مانعی برای ادامه این صنعت مهم در کشور می‌شود.

به عنوان مثال اگر مالیات از این گروه برداشته شود این هزینه می‌تواند به توسعه کارخانجات و همچنین افزایش نیرو، در نتیجه افزایش تولید کمک شایانی کند.

هنگام خرید فرش ماشینی مراقب باشید و از اصالت و ایرانی بودن فرش مطمئن شوید چرا که در بازار، فرش‌های زیادی وجود دارند که اصالت غیر ایرانی دارند و کفیت کافی را ندارند.

سورنا نام اصیل ایرانی است که به تولید محصولات با کیفیت ایرانی می‌پردازد. فرش سورنا از جمله کارخانجاتی است که نسبت به فرش‌های تولید شده توسط سایر کشور‌ها تنوع رنگ بیشتری دارد، کیفیت موادی که در بافت از آن استفاده می‌شود مرغوب‌تر است، هنر و ظرافت خاصی دارد و در طراحی آن از نقش و نگار‌های جذابی استفاده شده است که چشم هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند.

من با خرید فرش ایرانی، به تولید ایرانی کمک می‌کنم
گروه صنعتی سمندرخ با برند تجاری سورنا، با داشتن مدیرانی با تجربه‌ی کاری ۳۰ ساله، مشغول به تولید فرش‌های درجه یک در دسته‌های مختلف می‌باشد. سورنا با به کارگیری ۶۰ نفر پرسنل متخصص در بخش مدیریت تولید فرش‌های ماشینی، به تولید فرش ماشینی در سه دسته‌ی مجزای فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه ، فرش ماشینی ۱۰۰۰ شانه و فرش ماشینی ۷۰۰ شانه مشغول است.

من با خرید فرش ایرانی، به تولید ایرانی کمک می‌کنم
سورنا با استفاده از بهترین مواد اولیه و به روز‌ترین تکنولوژی دنیا توانسته با عرضه‌ی فرش مرغوب به سراسر ایران و خارج از مرزها، به کسب نشان‌های مختلف نائل گردد. سورنا طی سنوات گذشته موفق به دریافت برترین گواهینامه‌های استاندارد بین المللی شده که از جمله‌ی آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: نشان استاندارد ملی ایران، نشان استاندارد و مطابقت اتحادیه اروپا، گواهینامه‌های ISO ۱۰۰۰۱ و ISO-۹۰۰۱ و بسیاری از گواهینامه‌های معتبر داخلی از جمله افتخارات سورنا و مجوز حضور قدرتمند این گروه صنعتی در عرصه‌ی تولید و صادرات ایران می‌باشد. هم چنین لازم به ذکر است سورنا، با اقدام به افتتاح فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی، توانسته حوزه‌ی خدمات خود را به صورت شبانه روزی و با دسترسی آسان برای مشتریان و کاربران خود، گسترش دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج