جاباما
۹۶۲۳۷۱
۱۰ نظر
۵۰۰۳
۱۰ نظر
۵۰۰۳
پ

ذوالفقارنسب:

تیم یحیی خیلی راحت گل می‌خورد

کارشناس فوتبال کشورمان اعتقاد دارد، کادرفنی تیم پرسپولیس آنالیز خوبی از الشارجه امارات نداشته است.

خبرگزاری تسنیم: بیژن ذوالفقارنسب درباره تساوی ۲ - ۲ تیم پرسپولیس مقابل الشارجه امارات در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: فکر می‌کنم پرسپولیس تحلیل و آنالیز خوبی از حریف نداشت. قاعدتاً در این سطح کادرفنی هر تیمی باید سه چهار بازی حریف را آنالیز کند که ظاهراً در تیم پرسپولیس این کار خیلی جدی صورت نگرفته بود.

وی افزود: با توجه به گل‌هایی که پرسپولیس در این بازی دریافت کرد، باید بازیکنان شاخص الشارجه را خوب مهار می‌کردند. پرسپولیس خیلی خوب گل می‌زد، اما خیلی هم راحت گل می‌خورد. در خیلی از مقاطع بازی هم تیم گل‌محمدی تسلط کافی روی جریان بازی داشت، اما نتوانست راه‌های نفوذ به دروازه حریف را پیدا کند.

کارشناس فوتبال کشورمان در واکنش به این موضوع که تیم پرسپولیس به جز ارسال از جناحین برنامه خاص دیگری برای رسیدن به دروازه حریف نداشت، گفت: شاگردان گل‌محمدی ارسال‌های زیاد داشتند، ولی این سانتر‌ها تخصصی نیست و شرایط مطلوب گلزنی را برای مهاجمان فراهم نمی‌کند. دفع این نوع توپ‌ها برای مدافعان راحت است و باید توپ به نقاط مختلف زمین برود و حرکات و حتی ارسال‌ها هم تمرین شده باشد. ضمن اینکه فعلاً تمام بازی‌های پرسپولیس بیرون از خانه است و باید عملکرد بهتری در این مسابقات داشته باشد.

ذوالفقارنسب درباره دیدار حساس پرسپولیس مقابل سپاهان در لیگ برتر نیز یادآور شد: قطعاً با این شرایط پرسپولیس بازی ساده‌ای نخواهد داشت و برای موفقیت در آن بازی و مسابقات آینده باید با برنامه و دقیق‌تر عمل کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا قبل یحیی مابهترین خط دفاعی وداشتیم پرسپولیس تیم بزرگیه فقط مربی خارجی میخاد پس حق بود اسکوچیچ گذاشتن تیم ملی

      پاسخ ها

      • حکمی

        احسنت

    • ناشناس

      تیم نیست بایا

    • حکمی

      بامربیان ایرانی به جایی نمیرسیم،تیم هیچ تاکتیکی نداشت.

    • بدون نام

      آخه علی بیرو رو دارن خخخ!!!

    • بدون نام

      تیمی مثل پرسپولیس مربی بزرگ میخواد امثال یحیی بدرد تیمای معمولی میخورن اگر مربی ایرانی خوب بود کی لایق ترازکریم باقری هم بازیکنی بزرگترازامثال یحیی بوده هم با مربی های بزرگی کارکرده میدونه مربی ایرانی نمیتونه

    • سعیدناصری

      واقعن اینجا تفاوت مربی خارجی و ایرانی مشخص میشه پرسپولیس بهترین خط دفاع رو داشت .تیما تو آسیا به وحشت میفتادن هم گروه پرسپولیس شدن حالا ببین چقدر بدبخت شدیم که الشارجه رو نمیتونیم ببریم

    • سعیدناصری

      بدرد همون پدیده و شموشک و بادران اینا میخوره مربی بین المللی نیست

    • بدون نام

      بیرانوندگندزده به تیم

    • علی

      نمیدونم چرا ما ایرانیا دوست داریم تو هر زمینه ای بدون حتی یه اپسیلون زمینه سازی و بسترسازی اول منطقه و دنیا باشیم ... مربی فوتبالی که اصول اولیه فوتبال رو به طور صحیح یاد نگرفته و هرچی بلده مربوط به دوران بازی خودش تو 20 سال پیش هست میخواد بره با تیمهایی که هر روز آپدیت میشن مقابله کنه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج