۹۶۲۴۸۹
۷ نظر
۵۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
پ

کامیابی‌نیا: همه بازیکنان مقصر این تساوی هستند

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت که بازیکنان این تیم باید بازی با الشارجه را فراموش کنند و به فکر بازی بعدی مقابل سپاهان باشند.

خبرگزاری میزان: کمال کامیابی‌نیا در خصوص تساوی ۲ - ۲ تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و الشارجه امارات، اظهار داشت: واقعا حیف شد، چون می‌توانستیم برنده این بازی باشیم. متاسفانه روی اشتباهات تیمی گل خوردیم. باید بیشتر تمرین کنیم تا تمرکز بهتری هم داشته باشیم.

وی افزود: همه بازیکنان مقصر ثبت این تساوی هستند. البته ما خیلی خوب بازی کردیم و توپ را در زمین چرخاندیم، ولی متاسفانه نشد که ۳ امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه مدام در جریان بازی در پست‌های مختلف دیده می‌شد و تقریبا همه جای زمین حضور داشت، گفت: به هر حال این چیزی بود که کادرفنی از ما خواسته بود. من و همه بازیکنان تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا برنده این بازی باشیم، اما نشد.

کامیابی‌نیا در مورد برتری التعاون مقابل الدحیل و پیچیده شدن شرایط گروه پرسپولیس، تصریح کرد: لیگ قهرمانان سخت شده است، ولی امیدوارم میزبانی را بگیریم و در ورزشگاه آزادی این نتایج را جبران کنیم. همه بچه‌ها در تلاش هستند تا نتیجه خوبی بگیریم، ولی متاسفانه یک سری اتفاقات دیگر در زمین رخ می‌دهد. امیدوارم بهتر از این کار کنیم.

وی در خصوص اینکه بهتر است پرسپولیس بیشتر تمرکز خود را روی لیگ بگذارد یا لیگ قهرمانان، گفت: لیگ قهرمانان برای ما کمی دشوار شده است، اما ما بازی به بازی جلو می‌رویم و از امروز باید به فکر بازی بعدی مقابل سپاهان باشیم. باید ریکاوری خوبی انجام دهیم و نتیجه دلخواه‌مان مقابل سپاهان را کسب کنیم.

بازیکن تیم پرسپولیس در پایان درباره درگیری‌اش در جریان بازی با یکی از بازیکنان الشارجه و اینکه استوکس مانع از این درگیری شد، خاطرنشان کرد: بازیکن شماره ۶ الشارجه یک کارت زرد داشت و احساس کردم اگر جلو بروم شاید خودم هم یک کارت زرد بگیرم، ولی او هم یک کارت دیگر می‌گیرد و اخراج می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط مقصر اصلی گل محمدی هستش که نورالهی گذاشته وسط هیچ بازی هم بلد نیست فیلم چند بازی پرسپولیس رو ببینید از بازی استقلال تا الان چی کرده جز خرابکاری یعنی هافبک وسطه مقصر این مساوی هم شجاع بود که بلد نیست چطور دفاع کنه ببینید چطور دریبل خورد الحمدالله دروازبان مون هم که دیگه به هیچ توپی نه نمیگه زاویه بسته خاک تو سرش

      پاسخ ها

      • سعید سرخ

        دیگه این یکی بیرانوند که کفر منو در آورده با این گل مفت خوردناش

    • بدون نام

      آقا کمال شما بازیکنان فوتبال همتون باغیرت هستین مدیران خوبی نداریم هواداران وبازبکنان ایران مظلوم هستن ما کسی را نداریم از ما دفاع بکنن مقصر اون یحیی هست که نظم تیم وبهم زد کالدرون خیلی خوب بود اما دیر فهمیدیم

      پاسخ ها

      • سعید سرخ

        کالدرون خوب نبود ولی بهتر از یحیی بود هر چی که بود لااقل نتیجه بهتری میگرفت فقط تیمش زیبا فوتبال نمیکرد که اونم مهم نیست مهم نتیجه گرفتن و پوکر کردن و صعود به مراحل بالاتر در باشگاههای آسیاست بیخود خودتون رو اذیت نکنید که فایده نداره از همین الان بهتون بگم که حذف از آسیا و احتمال از دست دادن پوکر قهرمانی در لیگ زیاد است باور کنید بعنوان یه طرفدار پرسپولیس و دلسوزانه دارم میگم و نگران از دست دادن یه رگورد یعنی پوکر قهرمانی که اگه بشه بگیریم خیلی عالیه و دیگه هم فکر نکنم هیچ تیمی حتی خودمون هم بتونیم به این رکورد دست پیدا کنیم چه برسه به تیم دیگه ای ....

    • سعید سرخ

      این تمرکزه کِی برمیگرده

      مالکیت و توپ چرخانیدن که فقط مهم نیست مهم گل زدن و نتیجه رو در آوردن است

    • سعید سرخ

      همه رو میخواهید جبران کنید ولی بازم ....

    • سعید سرخ

      بچه هاو طرفدارا برید دنبال تارتار
      اگه قرار به مربی ایرانیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج