جاباما
۹۶۲۵۸۶
۱۷ نظر
۵۰۰۸
۱۷ نظر
۵۰۰۸
پ

روایت روحانی از پیغام‌های آمریکا به ایران

رئیس جمهور گفت: اگر ملتی صبار و شکور شد، آمریکا ناچار است سر تسلیم فرود بیاورد. اینکه آمریکا در طول یکسال گذشته ده‌ها پیغام برای ما فرستاده که با هم مذاکره کنیم، در این که تردید نداریم و در چند روزی که در نیویورک بودم ۵ ، ۶ پیام برای من آمد که آمریکایی‌ها می‌گویند بیایند با هم مذاکره کنیم.

خبرآنلاین: رئیس جمهور گفت: اگر ملتی صبار و شکور شد، آمریکا ناچار است سر تسلیم فرود بیاورد. اینکه آمریکا در طول یکسال گذشته ده‌ها پیغام برای ما فرستاده که با هم مذاکره کنیم، در این که تردید نداریم و در چند روزی که در نیویورک بودم ۵ ، ۶ پیام برای من آمد که آمریکایی‌ها می‌گویند بیایند با هم مذاکره کنیم.

حسن روحانی در نشست امروز هیات دولت به موضوع مذاکره با آمریکا اشاره کرد. او ابتدا گفت: آن کسی که می گوید تحریم اثر ندارد یعنی حامی آمریکا است یعنی از آمریکا حمایت می کند و می گوید آمریکا کار بدی نکرده و کار خوبی کرده است و تحریم هم اصلا در زندگی اثر ندارد و ما باید کار کنیم. این حرف، هم دروغ و هم خلاف واقعیت است و هم حمایت از آمریکا است. تا ما درد را نشناسیم، درمان را نمی توانیم بشناسیم و اگر کسی دستش درد می کند، پایش را درمان کنیم، این دست خوب نمی شود. باید بشناسیم که درد کجا است و همانجا سراغ درد برویم و آن را درمان کنیم.

او ادامه داد: تحریم یک کار تروریستی آمریکایی، علیه ملت بزرگ ایران است . اکنون گروهی آنجا حاکم شدند که از گذشته هم با ایران بد بودند و امروز قدرت را در اختیار گرفته اند، اسرائیلی ها و ارتجاع منطقه هم آنها را حمایت کردند واین فشار را به مردم ایران آوردند. در برابر این فشار چه اقدامی باید بکنیم؟

روحانی گفت: اگر کسی بگوید تحریم را نمی شود به هیچ قیمتی شکست و در برابر تحریم باید تسلیم شویم ، این حرف نادرست است . چطور است که در سال ۹۲ و ۹۴ توانستیم تحریم را بشکنیم؟ مگر ایران تحریم نبود پس چطور تحریم را شکستیم؟ یک بخش تحریم را در سال ۹۲ شکستیم و بخشی از آن را هم در ۹۴ شکستیم.

آمریکا پیغام می فرستد که مذاکره کنیم

روحانی گفت: اگر ملتی صبار و شکور شد، آمریکا ناچار است سر تسلیم فرود بیاورد. اینکه آمریکا در طول یکسال گذشته ده‌ها پیغام برای ما فرستاده که با هم مذاکره کنیم، در این که تردید نداریم و در چند روزی که در نیویورک بودم ۵ ، ۶ پیام برای من آمد که آمریکایی‌ها می‌گویند بیایند با هم مذاکره کنیم. اگر شکست خورده ایم و اگر آمریکایی‌ها می‌گویند ایران تاب ندارد و این انقلاب نمی‌ماند پس برای چه این همه اصرار می‌کنید؟ به قول شما به طور طبیعی ۲ ماه دیگر و ۵ ماه دیگر این انقلاب از دست می‌رود پس چرا این همه التماس می‌کنید؟

آمریکا هنوز هم برای مذاکره با ایران واسطه می فرستد

رئیس جمهور گفت: چرا همه رهبران دنیا را واسطه کردید و همین امروز هم واسطه می‌کنید. پس معلوم است، ملت ما این قدرت را دارد که تحریم را بشکند، راه خودش را ادامه دهد، ما این کار را خواهیم کرد و این جزو وظایف ما است که این کار را انجام دهیم. قدرت‌نمایی، وحدت، اتحاد و تولید ما در بخش کشاورزی و صنعت کارهایی است که امسال محقق شده است و این را شعار نمی‌دهم. آمار کشاورزی و صنعت را در همین ماه‌های آخر امسال نسبت به پارسال نگاه کنید و خودرویی که همیشه با آن یک مقدار مشکل داریم و مردم ما با آن مشکل دارند، از لحاظ تولید خودرو الان ۱۰۰ درصد و ۱۴۰ درصد تولید رشد پیدا کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ⓗⓐⓜⓔⓓ

      ماششالله خودرو صد درصد وصدو چهل درصد رشد داشته
      البته نه تولیدش ،بلکه قیمتش تا بره تو جیب سرمایه دار
      و کشاورزی هم که نابود شده وگندم از بس ارزونه شده خوراک دام

    • کامران م

      هر وقت حقوقت ۲ تومن بود بیا نظر بده

    • کامران م

      هر وقت کل درآمد ماهت ۲ تومن بود بیا نظر بده. لم دادی واسه خودت حرف میزنی

    • بدون نام

      خودت از امریکا بدتری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آمریکا از تو بدتر نیست!

      • بدون نام

        دمت گرم

    • بدون نام

      روحانی یه تخصص ویژه داره ؛ تو توجیه کردن و حرف دانی و حرافی ؛ فوق تخصص هستن

      پاسخ ها

      • م.ایزدی.چ

        %100% موافقم آفرین

    • بدون نام

      بله راست میگین شما

    • ایرانی

      اقای رییس جمهور مردم را چی فرض کردی خودروی بی کیفیت ساخت داخل را بابستن مرزها درعرض یک سال 300درصد گران کردیدبس کنید خدا ناظر براعمال شماست بیش ازاین بمردم ظلم نکنید.

    • بدون نام

      فازت چیه روحانی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فازش انگلیسه

    • بدون نام

      کم کاری و فساد ۳۷ سال روحانیت و روحانیون و اصولگرا و اصلاح طلب و پایداری و کارگزاران و دوم خرداد و مسارکت و... سبب این وضع وخیم امروز شده آقای رییس جمهور مرفح و بی درد.

    • بدون نام

      اعوض و بالله من الروحانی الرجیم

    • بدون نام

      اگه واردات خودرو آزاد می شد خودرو ارزان می شد بعد پشت سرهم جنسا ارزون تر می شد تجربه نشان داده هر وقت خودرو گران بشه پشت سرش همه چی گران میشه .
      مشکل اینه که به اسم حمایت از تولید ملی این مشکلات اتفاق می افته.

    • بدون نام

      روحانی راستگو ست چون تمام راستهایش دروغ است

    • بدون نام

      محصول کشاورزی کە قیمت نمیکنە اکثر کشاورزان خستە شدن چون برشکستە شدن دوم اینکە کو خودرو آی روحانی دروغ نگو چون مردم دارن میبینن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج