۹۶۲۸۷۶
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

مدارس قم روز شنبه تعطیل است

وزیر آموزش و پرورش همزمان با انتشار خبر فوت دونفر بر اثر ابتلا به کرونا ویروس از تعطیلی تمام مدارس استان قم در روز شنبه خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: وزیر آموزش و پرورش همزمان با انتشار خبر فوت دونفر بر اثر ابتلا به کرونا ویروس از تعطیلی تمام مدارس استان قم در روز شنبه خبر داد.

محسن حاجی میرزایی با بیان این‌که از لحظه اعلام این خبر در هماهنگی کامل با وزارت بهداشت هستیم، افزود: با آقای نمکی نیز صحبت کردیم و تمام پروتکل‌ها و تشریفات اعلام شده از سوی این وزارتخانه را دنبال می‌کنیم. هم‌چنین در صورت نیاز به تعطیلی مدارس یا نصب تجهیزات خاص برای پیشگیری از شیوع این بیماری در مدارس نیز کلیه اقدامات را در دستور کار خواهیم داشت.

به گفته حاجی میرزایی در صورت اعلام وزارت بهداشت برای ضرورت تعطیلی مدارس در کشور این اقدام از سوی آموزش و پرورش صورت خواهد گرفت.

وی در ادامه در خصوص تعطیلی مدارس در روز شنبه به دنبال انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: روز شنبه در بسیاری از مدارسی که حوزه انتخابی هستند به دلیل ادامه شمارش آراء عملا امکان دایر بودن وجود ندارد. این موضوع تنها در خصوص مدارسی است که شمارش آرای آنها به طول بینجامد و در مورد تمام شعب رای گیری نیست.

وی در خصوص زمان تعطیلی مدارس در پایان سال نیز تصریح کرد: با توجه به تعطیلات ناخواسته‌ای که طی این مدت اتفاق افتاده است مدارس تا آخرین روز کاری دایر هستند و دانش آموزان باید برای جبران عقب ماندگی‌های سال تحصیلی جاری در مدارس حضور پیدا کنند. هم‌چنین پیشنهاد دادیم ساعاتی به تدریس روزانه افزوده شود، چرا که مدت زمان پایان سال محدود خواهد بود و بیش از حد معینی امکان ادامه کار را نداریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدی

      ایا مدرسه های قم تا یک ماه تعطیل است

    • محمدی

      ایا مدارس های قم تا یک ماه تعطیل است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج