۹۶۳۱۲۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

تراکتور با الهامی در مسیر قهرمانی

سرخپوشان تبریزی برد خوبی در جام حذفی مقابل مس داشته و حالا مدعی قهرمانی دو جام هستند.

ایلنا: چهارشنبه همین هفته ۳۰ بهمن تراکتور تبریز که این روزها در آرامش کامل و به دور از فشردگی همچون تیم‌های حاضر در جام باشگاه‌های آسیا و پس از آن تیم ملی به سر می‌برد، به کارش ادامه داد. تراکتور بعد از بازی با سایپا و در حالی که هنوز هم حسرت تساوی در سیرجان برای این تیم پابرجاست، این هفته میزبان تک مسابقه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی بود.

تراکتور با وجود در پیش داشتن یک بازی در جام حذفی، همچنان از امتیاز انجام هر ۵ الی ۶ روز یک مسابقه برخوردار است که این زمان مناسب می‌تواند سرخ‌پوشان تبریز را در آرامش کامل و به صورت ایده‌آل به قسمت بالای جدول لیگ و مرحله نهایی جام حذفی برساند.

البته برخی از کارشناسان فوتبال معتقدند که با توجه به شکست برابر پرسپولیس و تساوی با گل‌گهر سیرجان از شانس‌های تراکتور در راه قهرمانی کاسته شده است اما تا پایان فصل باید صبر کرد و منتظر فراز و نشیب فوتبال شد.

دست‌کم تیم تراکتور در لیگ چهاردهم شرایط روز پایانی فصل را به چشم دیده و تجربه کرده است که سپاهان به چه شکلی به عنوان قهرمانی دست یافت، در حالی که شانس آنها برای قهرمانی به مراتب کمتر از تراکتور و نفت تهران بود اما در پایان مسابقه‌ای پرگل میان تیم‌های اول و دوم جدول، این تیم سپاهان بود که از تساوی ۳ بر ۳ تراکتور در خانه‌اش نهایت استفاده را برد و به عنوان قهرمانی لیگ دست یافت.

حالا هم ۱۰ هفته باقی مانده و البته تراکتوری را می‌بینیم که باید فقط در لیگ برتر به میدان برود اما رقیبانش در چند میدان، مسابقاتی پرفشار با تعداد سفر برون مرزی زیاد آن هم بدون میزبانی را باید از سر بگذرانند.

قدر مسلم آنها تحت این سطح از فشردگی با خستگی و مصدومیت روبه‌رو بوده و این موضوعات به صورت مستقیم بر عملکرد آنها در لیگ تأثیرگذار خواهد بود.

برای تراکتور در جمع هشت تیم این مرحله بهترین قرعه و حریف با انجام بازی در خانه به دست آمده و در همین گام نخست وقتی می‌بینیم قرمزها طی بازی‌های خانگی، بهترین عملکرد را داشته‌اند، می‌شد شانس صعود و راهیابی به دور نیمه نهایی را از بازی با مس در تبریز بالا حس کرد.

با عنایت به رده دومی تیم مس در لیگ یک، می‌شد پیش‌بینی کرد که تراکتور بازی سختی دارد و البته نباید از شرایط خاص بازی‌های جام حذفی که هیچ تیمی در جریان آن از حاشیه امن برخوردار نیست، بی‌تفاوت گذشت.

تراکتور و مس یک بار در فینال جام حذفی سال ۱۳۹۲ در کرمان به میدان رفتند که تیم تراکتور با یک گل به برتری رسید و عنوان قهرمانی را برای نخستین بار به دست آورد. جالب اینکه بازی چهارشنبه این دو تیم پنج روز بعد از سالگرد قهرمانی تراکتور در این رقابت‌ها انجام شد و از این منظر می‌توان تقارن زمانی جالبی را مورد اشاره قرار داد.

تراکتور در این بازی از تمامی نفرات و توانش بهره برد و بی‌شک شکست دادن مس در این مرحله انگیزه‌های مردان ساکت الهامی را به شدت تقویت کرد.

تنها نکته‌ای که در این خصوص مهم به نظر می‌رسید توجه به بر هم زدن تمرکز و سازماندهی تیم میهمان در زمینه دفاعی بود، به عبارتی تراکتور در زدن گل تأخیر نداشت و دقیقه به دقیقه تمرکز آنها را در دفاع کمتر کرد. به هر حال تراکتور با اطمینان از حضور در جمع چهار تیم لیگ برتر و تکرار قهرمانی جام حذفی سال ۹۲ باید شرایط دسترسی به یکی از دو جام فصل جاری را مهیا کند تا به آنچه که در آغاز فصل اشاره داشتند، برسند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سوراختوررررر ؟؟؟ خخخخخخخ ، فقط آبی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج