جاباما
۹۶۳۵۴۵
۱۰ نظر
۵۰۰۳
۱۰ نظر
۵۰۰۳
پ

نامه گل‌محمدی به باشگاه: استوکس را نمی‌خواهم

مهاجم ایرلندی پرسپولیس با مرخضی یکروزه با ادعای دیدار فرزندش از اردوی این تیم جدا شد اما عکس هایی که از او منتشر شد نشان می داد که در دوبی مشغول تفریح و خوش گذرانی است.

ورزش سه: وقتی در نقل و انتقالات که صحبت از پیوستن یک مهاجم بزرگ به پرسپولیس بود نام آنتونی استوکس از سوی مدیران این تیم اعلام شد ، اولین موضوعی که توسط رسانه ها و اهالی فوتبال به آن پرداخته شد حواشی و اخلاق های غیرحرفه ای و حتی غیرتحمل این مهاجم ایرلندی بود. در مورد استوکس حتی در فوتبال بریتانیا نیز این نظریه وجود دارد که اگر مشکلات اخلاقی اش نبود می توانست یکی از مهاجمان موفق لیگ های این منطقه باشد اما این ایرلندی ناآرام گویا نمی تواند خودش را در چارچوب های حرفه ای و اخلاقی تیم و باشگاه قرارداده و در نهایت رفتارش از تحمل خارج می شود.

ماجرای استوکس و پرسپولیس اما در حال حاضر دو وجه دارد. یحیی گل محمدی به استوکس یک روز مرخصی برای دیدار فرزندش داد هرچند گفته می شود که سرمربی پرسپولیس ، در طول حضور این مهاجم سرشناس در تیمش از رفتارهای این بازیکن رضایت چندانی نداشته است. با این وجود وقتی مرخصی استوکس از یک مرخصی یک روزه به یک استراحت بدون پایان تبدیل شد روز گذشته سرمربی پرسپولیس طی نامه ای به باشگاه نسبت به این بازیکن اعلام بی نیازی کرده و مهاجم ایرلندی را در اختیار باشگاه گذاشت.

اما این یک سوی ماجرا و از طرف پرسپولیس است چرا که از هتل های چند ستاره دوبی و میهمانی های آنچنانی که استوکس در آن حضور دارد خبر می رسد که او تمایلی به بازگشت ندارد؛ اصلی ترین بهانه ای که الان در اختیار بازیکن ایرلندی قرار دارد ماجرای ویروس "کرونا" است.

با این وصف و در حالی که باشگاه پرسپولیس بعد از نیامدن استوکس به ایران و انتشار عکس های او در حال خوشگذرانی هنوز هیچ اظهارنظر رسمی درباره این بازیکن نکرده است به نظر می رسد داستان او و پرسپولیس مثل یک داستان کوتاه چند صفحه ای به پایان خود رسیده است.

آنتونی استوکس از زمانی که پرسپولیس آمد هرچند هیچگاه به عنوان بازیکن ثابت به میدان نرفت اما در مدت زمان کوتاهش در این تیم بازیکن موثری بود. در بازی برابر استقلال عملکرد خوب او در نهایت منجر به گل بشاررسن و تساوی شد و همچنین برابر الدحیل و الشارجه حضورش به عنوان بازیکن تعویضی این امیدواری را به وجود آورد که پرسپولیس با یک مهاجم سطح بالا بتواند در بازی های مهمی چون سپاهان که فردا برگزار می شود دروازه حریفان را باز کند. اما آنچه مشخص است استوکس در بازی با سپاهان حضور نخواهد داشت و احتمالا به زودی حضورش رسما در پرسپولیس به پایان خواهد رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یعنی روز اول که بحث امدن استوکس بود .چند جا نوشتم این بازیکن پر از حاشیه هستش ولی متاسفانه مدیران توجه نکردن .درست کیفیتش بالاست ولی دردسرهایی که برای تیمهای سابقش درست کرده بود مشخص بود که در این چندسال با هیچ تیمی درست رفتار نکرده بود و آخرینش همین تراکتور بود .در کشور خودش هم پرونده هایی داشته که منجر به دادگاهی شدنش شده بود ..ولی دلالان کار خودشونو خوب بلد هستند و مدیران خیلی راحت گول میخورن و پول بیت المال به همین راحتی به باد میدن .تراکتور که بود بهانه خانوادش میکرد که دلتنگه ..الان که دیگه یه بهانه بهتر داره اونم کرونا که به راحتی هم میتونه پرونده رو به نفع خودش جمع کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باید دکمه شو بزنن بابا اگه خوب بود تیم های اماراتی میخریدنش به ما نمیرسید

      • تع

        رفته کشور عربی خریدنش

      • م

        تمام حرفهایی که زدی همش ساخت ذهن خودته.اولا که با پول بیت المال نبودو با پول پیش پرداخت بیرانوند بود.دوما اصلا بحث کرونا نیست اینا همش شایعاته.کل اطلاعاتت از خبرهای رسانه هاییه که به دروغ حاشیه سازی میکنن.سوما وقتی نمیدونی پشت پرده قضیه استوکس چیه اظهار نظر نکن.مشکل مردم ما اینه که یه جوری راجع به مسائل بحث میکنن که انگار تو بطن ماجرا هستن.تو از کجا میدونی که واقعاً استوکس واسه چی نیومده که اینقدر زود قضاوت میکنی.یه سری از مردم ما فقط بلدن ادای آدمای فهمیده رو در بیارن در حالی که هیچی نمیفهمن

    • ح_ ن

      آفرین آقای گل محمدی،،واله به جوانان وطنی بها؛بدهیدخیلی بهتراست،،،چنین بازیکنانی اصلا پایبندبه هیچی نیستن، ،جوابش کنید ،روی جوانهاحساب کنید،،حتمابهترجواب خواهندداد،

    • hamid

      در کشورگل و بلبل اسکن تنها هدف مدیران،مربیان و بازیکنان است.گل محمدی تحت هر شرایطی نمی بایست این بازیکن را جذب می کرد.چون به نتیجه نمی رسد.

    • بدون نام

      معلوم بود! این آدم امتحانشو تو تراکتور پس داده بود!

    • بدون نام

      ولا حق داره چیه ازسلامتیش واجتر ماروبدبخت کردن راه فرارنداریم خارجی ها خودیگه ازترس نمیان ومرزها با ایران بستن

    • بی نام و نشان

      تو اماراتم ۱۲ نفر کرونا گرفتن تا دیروز که تو ایران ۱۸ نفر بود!
      اگه از ترس کرونا نمیاد اونجا با توجه به جمعیت دو کشور آمار بیشتریه که !
      استوکس بجز باشگاههای خارجی که غیر حرفه ای رفتار میکرد تو تراکتور خودمونم پر حاشیه بود یه دفعه بدون خبر وسط بازیها رفت ناپدید شد یه مدت . بعد گفت کار داشتم ! مگه میشه؟؟؟

    • محمدرضا هلاکویی

      سلام.آفرین به یحیی خان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج