۹۶۳۹۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

بوحمدان: راه مهار ارسلان را به خوبی بلدیم

هافبک ذوب آهن مدعی شد با توجه به شناختی که از ستاره گلزن استقلال دارند، راه مهار او در این بازی را بلدند و امیدوار به کسب نتیجه در آزادی خواهند بود.

ورزش سه: ذوب آهن در شرایطی در استادیوم آزادی به مصاف استقلال خواهد رفت که ارسلان مطهری که در نیم فصل به جمع شاگردان فرهاد مجیدی اضافه شده، مهاجم مهارناپذیری نشان داده است. با این حال حمید بوحمدان، هافبک ذوبی‌ها مدعی است با توجه به شناختی که از ارسلان مطهری دارند، قادر خواهند بود او را در این بازی مهار کنند و مانع از شکل گیری جشن گل او شوند.

بوحمدان درباره شرایط تیمش در این بازی می‌گوید: شرایط تیم خوب است و چند روز فاصله‌ای که بین بازی‌ها افتاد یک ریکاوری برای ما بود تا با انرژی و انگیزه بیشتری تمریناتمان را برای بازی با استقلال پیگیری کنیم. قطعاً بازی سختی مقابل استقلال داریم و آنها در هفته‌های اخیر در لیگ نتایج خوبی کسب کرده‌اند و بازی در ورزشگاه آزادی و مقابل هواداران این تیم کار سختی است ولی خب ما هم ذوب آهن هستیم و تیم کوچکی نیستیم که از این مصاف ترس داشته باشیم و با توجه به وضعیتمان در جدول نیاز مبرم به هر ۳ امتیاز این بازی داریم و برای برد وارد زمین می‌شویم.

هافبک ذوب آهن در مورد غایبان سرشناس استقلال در این بازی مثل دیاباته هم گفت: استقلال تیم پرمهره‌ای است و درست است که دیاباته بازیکن کلیدی و مهم این تیم است ولی اینگونه نیست که در نبود او به مشکل بخورند و در دیدارهای اخیر دیدید که بدون او هم در خط حمله عملکرد خوبی داشتند. ما اهل کری خواندن نیستیم و همه تلاشمان این است که بهترین عملکرد را در زمین داشته باشیم و با بهترین نتیجه ممکن بازی را به پایان برسانیم.

بوحمدان در مورد رویارویی با ارسلان مطهری در این بازی هم گفت: ارسلان تا ۲ ماه قبل در جمع ما بود و حالا روبروی ما بازی می‌کند و یکی از زیبایی‌های فوتبال که آن را جذاب می‌کند همین است که از فردای خودت خبر نداری. ارسلان در ذوب آهن شرایط خوبی داشت و حالا در استقلال هم در همین چند هفته توانایی‌های خود را نشان داد ولی ما با شناختی که از او داریم راه مهار کردنش را هم بلدیم و امیدوارم بتوانیم در این کار موفق باشیم.

هافبک ذوب آهن در مورد اینکه دیگر مثل سابق به محوطه جریمه حریفان نفوذ نمی‌کند و شانس گلزنی کمتری دارد هم توضیح داد: در زمان منصوریان شعاع حرکتی من بیشتر بود و آزادی عمل بیشتری داشتم ولی حالا آقای رادولوویچ از من می‌خواهد کمتر نفوذ کنم و به هر حال هر سرمربی سلیقه و تفکر خودش را دارد و من هم به خواسته سرمربی احترام می‌گذارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی حقیقت

      حالا میبینیم کی براتون ساز میزنه

      پاسخ ها

      • یک شهروند

        برو بابا منقار که منقاره نتونست ارسلان منو مهار کنه ایشالا میبینیم کی گیتار میزنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج