۹۶۳۹۹۴
۵۰۷۶
۵۰۷۶
پ

کاشت مو به روش AMT چیست؟

امروزه به واسطه‌ی گسترش عادات غذایی نادرست در میان عموم، مشکلات پوست و موی زیادی بین آن‌ها رواج یافته است. یکی از اصلی‌ترین مشکلات به وجود آمده، ریزش مو می‌باشد.

برترین‌ها: امروزه به واسطه‌ی گسترش عادات غذایی نادرست در میان عموم، مشکلات پوست و موی زیادی بین آن‌ها رواج یافته است. یکی از اصلی‌ترین مشکلات به وجود آمده، ریزش مو می‌باشد.

به واسطه‌ی گسترش ریزش مو در میان مردم، بسیاری از مردان و زنان به دنبال راهکار‌هایی برای پیشگیری از ریزش مو و یا راهی برای برگرداندن مو‌های از دست داده‌ی خود می‌باشند و به همین خاطر کاشت مو و روش‌های آن مورد توجه بساری قرار گرفته است.

کاشت مو چیست؟

"ترکاشت مو" یا "کاشت مو" به نوعی جراحی گفته می‌شود که در آن ریشه‌های مو، از ناحیه اهدا کننده به ناحیه در حال ریزش یا خالی از مو برده می‌شوند.

کاشت مو تحولی عظیم در در حوزه بهداشت و درمان به شمار می‌آید که با ورود به جامعه پزشکی بسیاری از مشکلات مربوط به ریزش مو را برطرف نموده است.

کاشت مو نخستین بار در سال ۱۹۳۹ به عنوان یک ایده توسط یک پزشک ژاپنی مطرح گردید و در سال و در سال ۱۹۵۹ به واسطه تلاش پزشکی آلمان به مرحله عمل رسید.

روش‌های زیادی برای انجام عمل کاشت مو به وجود آمده‌اند و با گذشت زمان، میزان ریسک‌های موجود در آن‌ها کاهش یافته‌اند.

ازجمله معروفترین روش‌های کاشت مو می‌توانیم به کاشت مو به روش FIT، کاشت مو به روش FUT و همینطور کاشت مو به روش safe اشاره کنیم.

کاشت مو به روش AMT چیست؟

کاشت مو به روش AMT

کاشت مو به روش AMT یکی از روش‌های جدید پیوند مو می‌باشد. در این روش متخصصین کاشت مو ابتدا فولیکول‌های قسمت‌های مختلف بدن را به دقت، از تمام جوانب مورد بررسی قرار می‌دهند. سپس در صورتی که فولیکول‌ها برای پیوند مو مناسب نبودند با استفاده از سلول‌های بنیادی تقویت می‌شوند و سپس جهت کاشت مو مورد استفاده قرار میگیرند.

لازم به ذکر است در کاشت مو به روش AMT، نیاز به سوراخ کردن کف سر نیست و گرافت‌ها با ایمپلتر کف تزریق می‌شوند.

کاشت مو به روش AMT مناسب چه افرادی می‌باشد؟

انتخاب یک روش کاشت مو برای هر فرد بستگی به عوامل مختلفی در بدن آن فرد دارد و نمی‌توان به طور کلی گفت که این روش برای دسته‌ای خاص از افراد می‌باشد. این روش کاشت مو می‌تواند برای هرکسی مناسب باشد، اما بیشتر از هرکسی برای افرادی مناسب می‌باشد که بانک موی کافی برای کاشت مو ندارند.

کاشت مو به روش AMT چیست؟

مزایای کاشت مو به روش AMT چیست؟

همانطور که گفته شد در کاشت مو به روش AMT، فولیکول‌ها به صورت دانه به دانه انتخاب می‌شدند،لذا لازم است تا استخراج گرافت‌ها به صورت دستی انجام شود. به همین دلیل در روش AMT، جای بخیه، اسکار و ... باقی نخواهد ماند.

مهمترین مزیت این روش این است که امکان کاشت مو را برای افرادی که بانک موی کافی ندارند نیز مهیا می‌کند.

هرچند که استفاده از این روش در حال حاضر در بین کلینیک‌های زیبایی متداول نیست، اما می‌توان گفت این روش نسبت به سایر روش‌های کاشت و پیوند مو نتایج بهتری دربر دارد.

هزینه کاشت مو به روش AMT

کاشت مو به روش AMT، به نسبت سایر روش‌های کاشت هزینه بیشتری دارد، ولی با در نظر گرفتن برتری این نوع روش از برخی جهات، نسبت به سایر روش‌ها، پیشنهاد می‌شود در صورت تایید پزشک جراح، از این روش برای کاشت مو استفاده کنید.

هزینه‌ی کاشت مو در این روش به عوامل متفاوتی از جمله: وسعت ناحیه‌ی طاس سر، تعداد گرافت‌های برداشت شده از بانک و همچنین تخصص پزشک جراح بستگی دارد.

منابع: wikipedia ،healthline

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج