۹۶۴۴۱۶
۱۰۶ نظر
۵۰۰۵
۱۰۶ نظر
۵۰۰۵
پ

سپاهان: پرسپولیس باید سه بر صفر بازنده شود

در حالی که پس از لغو پر حرف و حدیث دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس، سرخ‌های پایتخت تاکید کردند که باید نتیجه این بازی سه بر صفر به سود آنان اعلام شود، مدیرعامل سپاهان در واکنش مدعی شد که با اعلام نتیجه سه بر صفر به سود میزبان عدالت اجرا خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا: بدنبال شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم جلوگیری از گسترش آن، مقامات ورزشی در تصمیمی از لغو مسابقات ورزشی برای ۱۰ روز خبر دادند اما ساعاتی بعد نظر خود را تغییر داده و اعلام کردند که مسابقات هفته بیستم لیگ برتر انجام می‌شود اما بدون حضور تماشاگر.

پرسپولیس برای برگزاری حساس‌ترین دیدار هفته راهی اصفهان شد اما با وجود اینکه این تیم در موعد مقرر در نقش جهان حضور پیدا کرد، میزبان علیرغم مهلت قانونی برای رساندن خود به ورزشگاه و برگزاری دیدار، وارد میدان نشد و در نتیجه با تصمیم داور پرسپولیسی‌ها زمین بازی را ترک کرده و دیدار لغو شد.

بدنبال این اتفاقات عجیب و غریب، «مسعود تابش» در پاسخ به اظهارات «محمد حسن انصاری‌فرد» واکنش تندی نشان داد.

او اعتقاد دارد دیدار انجام نشده سپاهان و پرسپولیس باید سه بر صفر به سود زردپوشان اصفهانی اعلام شده و عدالت اجرا شود.

مشروح این گفت‌وگو جالب از قرار زیر است:

حاشیه‌های بازی انجام نشده پرسپولیس و سپاهان هنوز ادامه‌ دارد.

این‌ها حاشیه‌هایی است که دوستان درست می‌کنند و می‌خواهند افکار عمومی را منحرف کنند. باشگاه سپاهان شفاف و صادقانه درباره اتفاقاتی که در روز بازی با پرسپولیس رخ داد به صحبت پرداخت.

محمدحسن انصاری‌فر شما را متهم به دروغگویی کرد.

اول اینکه باشگاه سپاهان به طور رسمی از محمدحسن انصاری‌فرد به دلیل توهین و افترا، به طور رسمی به دادگاه فرهنگ و رسانه شکایت کرد تا معلوم شود چه کسی دروغ گفته و چه کسی حقیقت را بر زبان آورده است، این حرف‌ها فرار به جلو محسوب می‌شود و ما به طور حتم تحت هیچ شرایطی کوتاه نخواهیم آمد.

باشگاه سپاهان به دنبال تعویق بازی با پرسپولیس بود، این موضوع را قبول دارید؟

این موضوع را هیچ وقت کتمان نکرده‌ایم و باز هم می‌گویم که تا لحظات آخر به دنبال این بودیم بازی به تعویق بیافتد. طبیعی است که در حساس‌ترین بازی لیگ برتر که سرنوشت قهرمانی را مشخص می‌کرد دوست داشتیم در حضور هوادارانمان به میدان برویم. این موضوع را بارها اعلام کردیم اما به ما گفتند با توجه به اینکه مصالح ملی در میان است و ممکن است میزبانی لیگ قهرمانان آسیا از نمایندگان ایران گرفته شود حاضر شدیم بدون تماشاگران‌مان به میدان برویم.

به خاطر اعتراض هواداران سپاهان با تاخیر به ورزشگاه رسیدید؟

این را همه ایران دیدند که هواداران سپاهان اعتراض داشتند و اجازه نمی‌دادند تیم از هتل خارج شود، البته آنها حق داشتند اما سرمربی و کاپیتان سپاهان زمان زیادی را با آنها به صحبت پرداخت تا این عزیزان متقاعد شوند و تیم بتواند از هتل خارج شود.

اما فرمانده یگان ویژه اصفهان اعلام کرد که برای خروج تیم سپاهان از هتل و حرکت به سوی ورزشگاه مشکلی نبوده است..

اگرچه دوستان خوب ما در یگان ویژه چنین صحبتی را انجام داده‌اند اما زمانی بستر و شرایط لازم برای خروج سپاهان از هتل فراهم شد که کار از کار گذشته بود و تاخیر زیادی صورت گرفت.

انصاری‌فرد گفته است «من تمام راهرو را دیدم و کسی از اتاق سپاهان خارج نشد. اگر کسی دید که عضوی از باشگاه سپاهان از رختکن خارج شود، اسمم را عوض می‌کنم»

ایشان در حالی ما را متهم به دروغگویی می‌کند که خودشان دروغ می‌گویند، تصاویر و فیلم‌های گرم کردن بازیکنان وجود دارد که برایتان ارسال می‌کنم و آنها به اشتراک بگذارید تا این آقا متوجه واقعیت‌ها شود. او نماینده‌ای را به اصفهان و ورزشگاه نقش جهان بفرستد بداند از جایی که ایستاده بود راهروی کنار رختکن سپاهان تحت هیچ شرایطی قابل رویت نیست، آقای انصاری‌فرد شما چطور از لابی ورزشگاه می‌خواستید گرم کردن بازیکنان تیم را مشاهده کنید در حالیکه شیب ۴۰ درجه وجود دارد؟

جلال مرادی از نماینده باشگاه سپاهان فهرست بازیکنان را خواست و این اتفاق صورت نگرفت، جوابی برای این پرسش دارید؟

من این موضوع را از سرپرست تیم پرسیدم و او گفت می‌خواستیم پرسپولیس وارد زمین شود تا فهرست خود را در اختیار ناظر بازی قرار دهیم که پرسپولیسی‌ها حاضر نشدند وارد زمین شوند. البته اعتقاد دارم در این مورد اشتباه صورت گرفت و لیست تیم باید داده می‌شد.

پرسپولیسی‌ها اعتقاد دارند باید عدالت اجرا و بازی سه بر صفر به سود پرسپولیس اعلام شود.

با این نتیجه عدالت اجرا می‌شود؟ اگر قرار است عدالت اجرا شود باید بازی سه بر صفر به سود سپاهان اعلام شود، ما آماده بازی بودیم و به بعد از اینکه با تاخیر وارد ورزشگاه شدیم، می‌خواستیم تحت هر شرایطی به زمین برویم اما این پرسپولیسی‌ها بودند که نمی‌خواستند به زمین بیایند و ورزشگاه را ترک کردند. من یک پرسش دارم...

چه پرسشی؟

چرا مدیرعامل، سرمربی و مربی پرسپولیس به جای اینکه در رختکن تیمشان حضور داشته باشند مدام در اتاق ناظر بازی بودند؟ تصاویر موجود است و آنها نمی‌توانند این موضوع را کتمان کنند. مگر همین تیم پرسپولیس در فینال جام حذفی که حق با آنها نبود چهار ساعت بازی را به تاخیر نینداخت؟ آن زمان مشکلی نبود حالا این حرف و حدیث‌ها به وجود آمده است؟ سیاه نمایی دورانش به پایان رسیده است و نمی‌توان با این حرف‌ها افکار عمومی را تحت تاثیر قرار داد. انصاری فرد به من می‌گوید سابقه‌ات روشن است و تو را می‌شناسم من هم در جواب می‌گویم بله کاملا سابقه من روشن است برای مدیرعامل پرسپولیس به عنوان کسی که بازیکن ملی بوده احترام و ارزش قائل هستم اما من هم سابقه شما را می‌شناسم آقای انصاری فرد.

اگر بازی سه بر صفر به سود پرسپولیس اعلام شود چه واکنش نشان خواهید داد؟

به طور حتم از حق باشگاه بزرگ و مردمی سپاهان کوتاه نخواهیم آمد و از طریق مراجع قانونی و بالاتر پیگیری‌های لازم را انجام خواهیم داد.

انصاری‌فرد ادعای دیگری را مطرح کرده که سپاهان چند بازیکن مصدوم داشت و به همین دلیل می‌خواست بازی به تعویق بیافتد.

سپاهان این قدر بازیکن خوب و با کیفیت در اختیار دارد که غیبت ۲ بازیکن در روند این تیم تاثیر منفی نگذارد، این حرف‌ها حقیقت ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با کدوم مدرک میخوایی بازی سه هیچ اعلام کنی تابش هاوکینگ!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بر آدم دروغ گو لعنت
        ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

      • حقگو

        قلعه نوعی یه عده اوباش داره که گوش به فرمانش هستن به اونا گفته جلوی هتل الکی شلوغ کنن بعد مدیرای سپاهانو توهمون تایم فرستاده استانداری بازی و لغو کنه مثمرد بیا بگو ترسیدم قلعه

      • محمدرضا

        بساط خوبی راه اندختید
        فقط استقلال هم مصدوم زیاد داشت چرا هواداراش نیومن جلوی اتوبوس؟

      • بدون نام

        دمت گرم هاوکینگ

      • بدون نام

        افرین

    • بدون نام

      با کدوم مدرک میخوایی بازی سه هیچ اعلام کنی تابش هاوکینگ!!!!

    • بدون نام

      معلوم شد اینکاره نبودی مدیر عامل گذاشتنت تو یک بقالی هم نمی تونی بچرخونی و اداره کنی .. سلطان دروغ خودتی

    • بدون نام

      تابش و قلعه نویی سپاهان و به گند کشیدن آبروی هرچی سپاهانیه به باد دادن

    • بدون نام

      سه برصفربه سود پرسپولیس

    • بدون نام

      بیخود کردی مرتیکه معتاد..کل کشور داشتن پخش زنده میدیدن.که اتوبوس چه موقع واردشد.بگو ازترس باخت نیومدیم تو زمین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میگم استنلی بیادشااااا

      • بدون نام

        میگم استنلی بیادشااااا

    • بدون نام

      هزارسالته ادعا هم داری.نیم ساعت حق تاخیر داشتی بعد اون دیگه حقی با تو و تیمت نیست
      فیلمش هم هست که قلعه گفته بزارید پرسپولیسیا برن بعد برید زمین.چه رویی دارید شما.مث مرد بگید ترسیدیم.این فیلما چیه.هوادارا اتوبوش پرسپولیس رو خورد کردن ولی اونا رفتن زمین.

    • زمانی

      ناموسا چی میزنی اقای تابش

    • بدون نام

      آخه پیرمرد ناحسابی!! پست و مقام اینقدر ارزش داره که با این سن وسال همش دروغ میگی؟ بدبخت،ببین اطرافیان تیمت تورو به چه روزی انداختن که هرچی اونا میگن تو نشخوار میکنی. باشگاه ازدم مافیایی ایران!!!

    • بدون نام

      اینو باید برد سیرک

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالاچرافقط نظر پرسپولیسیابراتون مهمه شما که بهقول خودتون بی طرفید

      • بدون نام

        حالاچرافقط نظر پرسپولیسیابراتون مهمه شما که بهقول خودتون بی طرفید

    • omid perspolisi

      پرسپولیس سرورته

    • عزت الله وقار

      مردم همه چیز رو از تلویزیون دیدن آقای تابش، بسه دیگه!!!!

    • بدون نام

      تو دیوانه را مدیر کرده خودش از تو دیوانه تر است یا باید ساغیتو عوض کنی

    • زمانی

      ناموسا چی میزنی اقای تابش هرچی هست جنسش خوب نیست

    • علی

      خیلی کثیفی تابش حال ادم از هرچی مدیر مثل توست که گوش بفرمان سرمربیش است بهم میخورد زمانی که رئیس مافیا پاش وتو فوتبال اصفهان گذاشت من به تمام دوستان هوادار اصفهانی خودم در اصفهان گفتم که فاتحه فوتبال اصفهان وبخونید که دیگه رنگ ارامش وپاکی به خود نخواهد دید این هم نتیجه صحبت های چند سال گذشته من!!!!

    • بدون نام

      ارواح عمت

    • بی نام

      همیشه باشگاه سپاهان دنبال خریدن داور یا تبانی بود الخصوص الان ک رئیس مافیا هم سر مربیشه. آقای قلعه نویی کاری ک با سید ایمان موسوی و بقیه فوتبال لیستها کردی از یاد ما نخواهد رفت.

    • مرتضی

      میخواهید دو تا نون اضافه هم بگذارند روی سه هیچ بهتون بدهند...

    • بدون نام

      انگار نه انگار لیگ برتره، انگار بازی‌های محلات هست و هر تیمی با زور و چماق و عربده‌کشی میخاد برنده باشه!!
      قانونم آرزوست....

    • محمد آبادانی

      خوشم میاد طلبکار هم شده تمام ایران فهمیدند دروغگو کیست

    • بدون نام

      کسی نیست به این احمق بگه پرسپولیس نیم ساعت منتظر تیم شماست که بیایی بازی کنید ..پرسپولیس به دستور داور و ناضر بازی بعد نیم ساعت تشریفات اول بازی به رختکن رفتن و خبری از سپاهان نبود. برید خجالت بکشید تو شهر خودتون از پرسپولیس ترسیده بودید ...واقعا خجالت داره که تو شهر خودتون جرات بازی رو در رو نداشتید...

    • کریمی

      تابش تو یک کمی زیادی باحالی به پا یک وقت ندزدنت

    • بدون نام

      آقای تابش شما دروغ میگویید

    • مجتبی

      واقعا که رو دارید .کاری به اصفهان و مردم شهر اصفهان ندارم ولی پررویی هم حدی داره.پزسپولیس هزینه کنه وقت بذاره پول بلیط و هتل و..‌بده بیاد اصفهان راس ساعت در زمین حاضر بشه یک ساعت هم بازم صبر کنه تیم شما در زمین حاضر نشه اونوقت بازی سه بر صفر به نفع سپاهان؟ گستاخی هم حدی داره.خودت آقای تابش اومدی پشت خط به دروغ گفتی که تیم از هتل به دلیل شلوغی و امنیت تیم نتونسته به ورزشگاه برسه در حالی که یگان ویژه اصفهان شهر خودتون گفت از صفر تا صد یعنی از هتل تا ورزشگاه هیچ مشکلی وجود نداشته .بعدش به عمد دیر رسیدید ورزشگاه خب تیمی که بخواد بازی کنه لیست بازیکن میده تدارکات میاد قبل بازی کارهاش رو انجام میده شما به عمد و به دستور مربی خودتون وارد زمین نشدید .من همه اتفاقات و مصاحبه خودتون و یگان ویژه مدیر عامل پرسپولیس و...همه رو دیدم خیلی واضح و راحت دروغ میگید

    • بدون نام

      این بازی باید سه بر صفر به سود پیروزی علام شود چون زمان مقرر سپاهان تو زمین نبود است به هر دلیلی

    • بدون نام

      گروهبان قندلی میگه تیمم اول ذکر میگه بعد میره تو میدون خخخخ هم تیمت هم خودت تو شهر خودتون مثل سگ ترسیده بودید خجالت اوره تو شهر اصفهان حاضر به بازی نبودید

    • بدون نام

      سپاهان کم اورد بدم کم اورد اخه همی تیما بدون تماشاگر چرا این کارو نکرد ن چرا؟

    • بدون نام

      آقای تابش دمت گرم چی میزنی هرچیه اصل جنسه ۳بر صفر که هیچی کاپ قهرمانی رو هم به تیم شما میدن پرس پلیس هم جریمه سنگین میشود هم به دسته دو سقوط میکنه . این اصل عدالته .
      خداوکیلی بهترین مدیر یه سیرک میتونی باشی چقدر مردم اصفهان مظلومن که این هیولا مدیر عامل تیمشونه

    • بدون نام

      پررو. بلانسبت سنگ پا

    • بدون نام

      چرت نگو تابش معلومه ترسیده بودید

    • ehsan.t

      چشم اقای تابش،حق با شماست.باید هر چی امتیاز پرسپولیس گرفته بدن به سپاهان.چیز دیگه ای هم خواستی بگو.

    • بدون نام

      خدایا اینا رو شفا نده بذار بخندیم....

    • حمید موحد

      ماشالله رو نیست سنگ پای قزوینه خجالت بکش عمو

    • محمد افخمی

      سلام چونکه پرسپولیس برای با زی فوتبال از تهران تا اصفهان آمده ویک ساعت هم توی زمین فوتبال منتظر شما بو ده که نیا مدید ؟؟؟وسلام

    • محمد

      سنگ پای قزوین عجب رویی داره

    • بدون نام

      تابش جونم بگو ترسیدیم بازی کنیم یا بکو فلعه مرغی نزاش بازی کنیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه مردک دروغگوی کذاب چی فکر میکنی
        چرا خودتو ضایع میکنی

    • بدون نام

      واقعاکه قانون شکنی امتیازهم داره خیلی ......

    • سعید

      بابا جمعش کن همه نا از تلویزیون دیدین چه سد .حداقل تو که مبخاستی فیلم بازی کنی برنامه را زنده نمیگداستید

    • نادر

      اخه چرا انقد چرت میگی با این قیافت انگار بچه گربه ای هستی

    • 13dey

      مردک شیره ای حال خودش نیس

    • بدون نام

      فکر کنم تابش کرونا گرفته حالیش نیست که چی میگی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چی میگی پروفسور شله زرد دست پیش گرفتی عقب نیفتی پر رویی هم حد و اندازه ای داره چقدر رو دارید سنگ پای قزوین با ان چوپون دروغگوی گروهبان قند علی

    • تاج بزرگ آسیا چهارفینال دوقهرمانی آسیا⭐⭐

      بله اوضاع تیم لنگ این روزها داغونه. وزیر و مافیای لنگ خاستن مهمترین بازی فصل رو بدون هوادار برگزار کنن ک فشار رو لنگ نباشه. الانم این باندمافیا دارن طوری قضیه رو پیش میبرن و میکنن توباورمردم ک انگارحق با پرسپولیسه. تریبون ملی ک هم دست میثاقیه . اما واقعیت اینه ک حق باسپاهانه ک مهمترین و تعیین کننده ترین بازی فصل رو باهواداراش انجام بده. فینال جام حذفی همه دیدن لنگیا چ فسادی کردن. بازی سوپرجام یادتونه. الانم خاستن ک طوری قضیه روپیش ببرن تهدید وزورکنن ک سه هیچ بدن به لنگ. امتیازهای بدون بازی چیزجدیدی نیست. مفت بر و کفتار لیگ

      پاسخ ها

      • م

        اولا که خواجه حافظ شیرازی هم می‌دونه میثاقی استقلالیه.دوما تو سوپر جام که فرار کرده بودید رفته بودید ترکیه و رأی رو مرجع جهانی صادر کرد و تیم مسخره شما یک میلیارد پول بیت المال رو ریخت تو سطل زباله.سوما فینال جام حذفی هم که تمام کارشناسا گفتن هیچ ربطی به این بازی نداشت خودت میتونی بری راجعبش بخونی البته اگه فهم داشته باشی.در هر صورت بهتون حق میدم دارید میسوزید و میدونید امسال هم نمیتوانید یه جام خشک و خالی هم بیارید.جام گرفتن پیشکش سوم لیگ هم نمیتوانید بشید

    • بدون نام

      خوبه اگه ميخواهيد قهرامان بشيد از اين به بعد تو زمين حاضر نشيد وسه صفر برنده بشيد خيلي خوبه
      آخه تو چجوري مدير عامل شدي؟اصلا بلدي حرف بزني؟ دروغگو

    • بدون نام

      داداچ تابش کیسه هم ادعاهای شمارو میکرد تو سوپر جام رفت و یک میلیارد خرج کرد چندتا وکیل خارجی یک میلیاردی گرفت اونها هم نتونستن کاری کنن اخرش سه به صفر به نفع حقدار شد حالا که خودت میزبان بودی تو زمین حاضر نشدی بعد یک ساعت رفتی رختکن ازاونجا در رو قفل کردی نمیای بازی بعدش میگی سه صفر به نفع ما بشه اخه اینهمه دروغ و تا کجا میخواین ادامه بدین

    • Taj kabir

      این دو تا تیم رو که میبینم حالم از فوتبال بهم میخوره... تاج مظلوم کجا و این تیما کجا...با افتخار تاجی ام

      پاسخ ها

      • م

        خوب نبین دلبندم.برو تیم خودتو ببین قربونت برم تا حالت خوب شه

    • کامران

      تیم حکومتی!؟
      شیخ خندان ووزیر ملعون وکمیته ان ضباطی وداوران پشت تیم حکومتی هستند!

    • کامران

      تیم حکومتی!؟
      شیخ خندان ووزیر ملعون وکمیته ان ضباطی وداوران پشت تیم حکومتی هستند!

    • بدون نام

      اینجاست که شاعر میگه رییس مافیا کیه،؟!؟؟

    • ع،ر

      سنگ.پاراازروبردی.مافیادرست.کردین.ولی
      اینبار به.کاهدان.زدین.

    • بدون نام

      رو که نیست سنگ پای قزوینه

    • فیروزکوهی

      دیگه افای تابش انقدر بی منطق نباش خطا کردین مردانه اعتراف کنید

    • صـــــ

      چررررررررررررت میگی تابش جون

    • بدون نام

      واقعا واقعا که این زردهای بی هویت از روداری و جعل و آب مشکوک کوروکشتن تماشاگران ازروکه نرفتن حتی وقیح ترم شدن توف توف بر فدراسیونی که پشت این تیم وچندتا تیم دیگس که عدالت فوتبالی زیر سوال برده

    • بدون نام

      پرسپولیس قهرمان ۳ اون تیم ۰

    • بدون نام

      تابش به احتمال زیاد کرونا گرفته.کرونا میگن ریه رو از کار میندازه.ولی متاسفانه به عقل تابش حمله کرده.

    • بدون نام

      مافیا ننگت باد

    • بدون نام

      مگه پرسپولیس مسخره شما هست که وسط زمین نگهش دارید هروقت عشقتان کشید بگید بیاید مسابقه بدید ! مگه همه رو خریده باشی که به اسم عدالت خواستار شدی بازنده اعلام شود پرسپولیس اصفهان یعنی رانت، رانت یعنی اصفهان ،جناب نامدیرعامل

    • بدون نام

      سپاهان باید به لیگ یک سقوط کنه به خاطر به مسخره گرفتن فوتبال و ملت

    • Morad

      ب نظرم بازی باید تکرار شه

    • ،a.k

      ذات دروغگو رو نمیشه عوض کرد چرت میگه من خودم بچه اصفهان هستم ترس باخت سنگین باعث بازی نکردنشون بود دفاع تخصصی و نوک حمله نداشتن

    • احمدی

      واقعا تابش درست میگه پرسپولیس باید بازنده بشه، نقشه چرا از تهران رفت اصفهان ولی تو زمین حاضر نشدن، باید تنبیه بشن، حق با سپاهانی که تو هتل مانده بود، چرا به سپاهان ظلم میشه.....

    • امیر خان

      تابش خان....تلفنت باز مونده بود و همه چی و لو داد خودت الان چرا داری ماست مالی میکنی ....دنبال چی میگردی اخه...شما که قهرمان بشو نیستین چرا میخواین توم بندازین زمین پرسپولیس و طرفدارهاتون...انگار این‌اپیدمی شده زیر حرف زدن مثل شما و اقای ساکت و تاج...یخورده مردونه بیان جلو بابا

    • بدون نام

      تابش دروغگو خجالت هم نمیکشه با این سن وسال

    • بدون نام

      شله زرد.0ارتش بزرگ سرخ6

    • بدون نام

      مگه بازی رفت پرسپولیس چند تا گل زده بود که سپاهانی ها ترسیدند بازی کنند؟

    • بدون نام

      نگاه چه رویی داره این تابش عجب دروغگویه کثیفیه تمام ایران پخش زنده دیدن که سپاهان ترسو وارد زمین نشد

    • بدون نام

      از هر دوتا تیم شش امتیاز کسر کنند تا با آبروی طرفداران بازی نکنند این بهترین راه حل است خخخ

    • بدون نام

      تابش دیوونه شده و فرار رو به جلو می کنه

    • بدون نام

      شرم کن تابش....نزدیک مردنته خودت رو دادی دست مافیا

    • شایان

      سپاهان دست پیش گرفته پس نیوفته

    • بدون نام

      کم مونده طلبکارم بشن

    • بدون نام

      خیلی شیک داری فقط کامنت‌هایی ک توهین به سپاهانه رو میذاری پرسپولیس ترینها

    • بدون نام

      شما خلاف قانون.کارکرذید اونوقت پرسپولیس باید بازنده بشه یه سری بخودتون بزنید

    • بدون نام

      برو بابا

    • بدون نام

      خیلی کثیفید ، منتظر نتیجه کمیته انضباطی هستیم ببینیم چه گندی به فوتبال میزنید

    • تامی

      خخخ پرورها

    • پرسپولیس

      بابا چرت و پرت نگو ۳ بر ۰ به نفع پرسپولیس

    • ليلا

      سه هيچ به نفع پرسبوليس بايد اعلام بشه همه چي زير سر اون قلعه هست رييس مافيا دروغ گو

    • میم نون الف

      رو که رو نیست.
      اینقدر فیلمو قشنگ بازی کردن خودشونم باورشون شده.

    • علی

      اقایون لنگی ها مشخصه کی چرت مینویسه وزیر کار خودشو کرد سوگلی حکومت

    • Ha

      اره حتما بازی باید سه هیچ به نفع سپاهان بشه طبق قانونی نانوشته سپاهان نماید ولی باز باید بازی به نفع سپاهان باشه

    • اقارصا

      اقای تابش اب را بریز اونجاد که میسوزه

    • بدون نام

      مدیر نامدیر آزادمرد باشید دروغ نگید آخرتی هم در کاره

    • بدون نام

      آقای تابش اگر عکس ھمین جریان برای تیم سپاھان اتفاق میفتاد اینجوری میگفتین ۔یعنی سپاھان میرفت توزمین سرموقع اما تیم مقابل نمیامد چیکار میکردین ؟۔امیدوارم کمیتہ انظباتی طبق قانون عمل کنہ چون میلیونھا نفر منتظر این بازی بودن

    • rahman darvishi

      نه قم خوبه نه کاشان. تیم فقط تاج کبیر

    • بدون نام

      چطوراستقلال وپدیده بازی کردندبدون تماشاگر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      مسئولین سپاهان واقعادروغگوهستن

    • بدون نام

      مسئولین سپاهان واقعادروغگوهستن

    • بدون نام

      من از استقلالی های عزیز عذر میخوام. تا حالا فکر میکردم شما خیلی پر رو هستید. حالا فهمیدم شله زردا بدتر از شما هستن

    • amir

      هه هه هه هه هه هه هه هه ...هه هه

    • بامداد

      چقدرررررررررررررر پروووووووووویییییییی

    • محسن فیروزی

      ما سپاهانیمو حالا حالا تو سولاخیم

    • بدون نام

      آره جون عمه ات

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج