۹۶۴۶۴۵
۶ نظر
۵۰۱۳
۶ نظر
۵۰۱۳
پ

آغاز بررسی اعتراضات جاماندگان حمایت معیشتی

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی از آغاز بررسی اعتراضات جاماندگان حمایت معیشتی خبر داد و گفت: در صورت مشمول بودن ۱۰ اسفند کمک معیشت به حساب این افراد واریز می‌شود.

خبرگزاری مهر: حسین میرزایی، با اشاره به آغاز بررسی اطلاعات افراد معترض در سایت hemayat.mcls.gov.ir ، اظهار کرد: از روز گذشته بررسی اطلاعات توسط ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی آغاز شده است.

وی تصریح کرد: تا نهم اسفند اطلاعات این افراد بررسی می‌شود و در صورتی که مشمول یارانه معیشتی بشوند از طریق پیامک به آنها اعلام خواهد شد.

میرزایی گفت: لیست این افراد پس از بررسی اطلاعاتشان در اختیار سازمان برنامه و بودجه قرار خواهد گرفت و فرایند واریز یارانه حمایت معیشتی از طریق آنها انجام می‌شود.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی ادامه داد: چهارمین مرحله از یارانه حمایت معیشتی نیز دهم اسفند به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که مرحله بعدی بررسی اعتراضات ثبت شده در سایت چه زمانی است، گفت: در خرداد و آذر سال آینده و دو نوبت اعتراضات ثبت شده بررسی می‌شود.

میرزایی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا متولدین نیز مشمول یارانه حمایت معیشتی می‌شوند، یا خیر، گفت: در صورتی که سرپرست خانوار مشمول یارانه باشد به نوزاد جدید هم یارانه تعلق می‌گیرد و در غیر این صورت یارانه به نوزاد جدید تعلق نمی‌گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سرکاریه!
      هیچ وقت درست رسیدگی نمیشه و با بهانه های مختلف شما رو مشمول نمی شناسن! حتی اگر مشمول هیچ یک از شرایطشون نشی!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه فایده من چندین مرتبه ثبت کردم من بی سرپرستم و یه دختر 14 ساله دارم ولی معیشتی رو نمیدن من دیگه واگذارتون کردم به خدا بالاترین مرجعه

      • بدون نام

        شاخص های چرتی که خودشان بدون هیچ منطقی نوشتند. البته حق دارن مایی که همیشه در صحنه هستیم حق مان همینه . اینها خیلی کثیف هستند.

    • بدون نام

      اینا همه بهانه بازنشسته هستیم خونه وماشین معیشت ندادن اعتراز کردیم تو سایت یک کلام خونه ماشین داری اعتراز کنی یارانه تون قط میشه

    • بدون نام

      یک بار دیگه دروغ میگن . ما اعتراض کردیم نوشتند شما پراید 132 دارید وای بر ما که جز سرمایه داران جامعه هستیم اگه مایی که یرای درمان و غذای خود مانده ایم و فقط به جرم کارمندی و یه حقوق بخور نمیر جز 16 میلون نفر پولدار جامعه هستیم وای به حال بدبخت ها این جامعه که هیچ حقوقی و بیمه هم ندارن. لعنت بر شما

    • ساوه

      آقای میرزایی ما پنج نفریم سهام عدالت هم نداریم حمایت معیشتی هم که نمیدی حداقل ماسک بده تا نمیریم .
      من اصلاً از شما راضی نیستم .
      خدا راضی نباشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج