جاباما
۹۶۵۳۷۰
۶ نظر
۵۰۱۳
۶ نظر
۵۰۱۳
پ

زورگیر خشنِ پایتخت دستگیر شد

 رئیس کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن از دستگیری زورگیر خشن با ۱۰۰ فقره سرقت به عنف که ۲ پاتوق در جنوب و شرق تهران داشت، خبر داد.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت: رئیس کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن از دستگیری زورگیر خشن با ۱۰۰ فقره سرقت به عنف که ۲ پاتوق در جنوب و شرق تهران داشت، خبر داد.

سرهنگ ایوب صالحی گفت: با توجه به مراجعه چند شهروند اخباری مبنی بر زورگیری جوان ۳۰ ساله ای با سلاح سرد به کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن گزارش شد که تیمی از ماموران برای دستگیری عامل این سرقت ها وارد عمل شدند.

صالحی با اشاره به اینکه ماموران کلانتری به محل های سرقت مراجعه و به تحقیقات میدانی پرداختند، اظهار داشت: در تحقیقات پلیسی پی بردند که زورگیر خشن از مردی ۴۰ ساله نیز ۲ میلیون تومان وجه نقد و گوشی موبایلش را زورگیری کرده است.

وی با اشاره به اینکه ماموران کلانتری در تحقیقات میدانی موفق شدند تصویری از چهره سارق بدست بیاورند، افزود: در پایش های اطلاعاتی مشخص شد که وی سابقه دار بوده و تصویر وی در آلبوم مجرمان نگهداری می شود.

رئیس کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن ادامه داد: ماموران عملیات کلانتری در تجسس های میدانی اطلاع پیدا کردند که این سارق ساکن شمال شهر تهران است، اما ۲ پاتوق در جنوب و شرق تهران دارد و برای انجام کارهای تبهکارانه اش در این پاتوق ها زندگی می کند. نتیجه تحقیقات پلیسی در اخیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور ورود به خانه و دستگیری متهم صادر شد.

وی عنوان کرد: ماموران موفق شدند متهم را در چهارم اسفند ماه در یک عملیات ضربتی دستگیر و در بازرسی از خانه وی چند قبضه سلاح سرد، تجهیزات دفاعی و تعدادی گوشی سرقتی کشف کنند.

سرهنگ صالحی با بیان اینکه متهم یکی از تبهکاران تحت تعقیب پلیس و چند حکم جلب نیز برای وی از سوی شاکیان پروندهایش صادر شده است، گفت: متهم در تحقیقات پلیسی به ۱۰۰ فقره زورگیری و سرقت منزل اعتراف کرد و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بهترین مجازات تزریق ویروس کرونا برای او

    • مجید

      آفرین بر تمامی نیروی انتظامی

    • حمید موحد

      انشالله برای تعطیلات عید مرخصی میگیره میره خونه دوباره کارشو اغاز میکنه

    • بی نام

      کسی که ۱۰۰فقره سابقه دارد ومثل منصور بلبل

      شهره خاص وعامه باید نام او مخفی باشد

      تامردم او

    • بهار

      شماباید شناسایی‌ کنید نه ما

    • بدون نام

      مملکت گل وبلبل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج