۹۶۵۴۲۰
۸ نظر
۵۰۰۵
۸ نظر
۵۰۰۵
پ

علیپور: حتما به آقای گلی فکر می‌کنم

علی علیپور مهاجم ۷ گله پرسپولیس که امید اول خط حمله این تیم برای گلزنی محسوب می‌شود از شرایط خاص تیمشان برای بازی مقابل شهرخودرو در غیاب تماشاگران‌شان حرف می‌زند.

ایران ورزشی: علی علیپور مهاجم ۷ گله پرسپولیس که امید اول خط حمله این تیم برای گلزنی محسوب می‌شود از شرایط خاص تیمشان برای بازی مقابل شهرخودرو در غیاب تماشاگران‌شان حرف می‌زند. او همچنین با وجود کسب تنها یک امتیاز باز هم از امید تیم‌شان برای صعود از لیگ قهرمانان حرف می‌زند.

در خصوص بازی در غیاب هواداران‌تان چه صحبتی دارید؟

تماشاگران بزرگترین پشتوانه ما هستند و یار دوازدهم ما محسوب می‌شوند. آنها روحیه بالایی به ما می‌دهند و در هر بازی همراه ما هستند به همین دلیل بازی در غیاب آنها خیلی سخت است اما بالاخره به خاطر بیماری کرونا این تصمیمی است که گرفته شده و ما هم چاره‌ای نداریم جز اینکه از این موضوع تمکین کنیم هر چند که خیلی از این موضوع متضرر می‌شویم اما در غیاب تماشاگران‌مان سعی می‌کنیم آنها را در خانه‌های‌شان خوشحال کنیم و با وجود شرایط سختی که به دلیل مسائل روانی به همه مردم بابت بیماری اخیر تحمیل شده تمام تلاشمان را می‌کنیم تا با برد هواداران را خوشحال می‌کنیم و دلخوشی به هوادارانمان بدهیم چون می‌دانم در این شرایط سخت، پیروزی ما چقدر به آنها می‌چسبد.

در مورد بازی مقابل تیم شهرخودرو چه صحبتی دارید؟

شهرخودرو تیمی منسجم با مهره‌های خوب است اما ما پرسپولیس هستیم و مدافع عنوان قهرمانی محسوب می‌شویم از همین رو باید از عنوان قهرمانی‌مان دفاع کنیم و هر طور شده سه امتیاز را بگیریم تا جای خودمان را در صدر جدول و فاصله‌مان را با بقیه تیم‌های مدعی حفظ کنیم. ما در بازی رفت هم اصلاً مستحق باخت نبودیم و در حالی بازی را واگذار کردیم که همه کارشناسان هم گفتند که گلزن شهرخودرو قبل از به ثمر رساندن گل باید در دقیقه ۶۳ اخراج می‌شد. جدا از این حرف‌ها مربی ما قبلاً سرمربی شهرخودرو بوده به همین دلیل ایشان مانند کف دستش تیم شهرخودرو را می‌شناسد و به نوعی نقشه بردن تیم مشهدی را خوب بلد است و برای ما هم این نقشه را گفته و تشریح کرده است.

در مورد خط دفاعی تیم شهرخودرو که باید مقابل آنها به عنوان مهاجم پرسپولیس کار کنی چه نظری داری؟

تیم شهرخودرو مدافعان خوبی دارد اما من قبلاً به این تیم گل زده‌ام به همین دلیل باز هم می‌توانم گل بزنم البته برای من پیش از گلزنی حتماً پیروزی تیمم اهمیت دارد و فقط به این فکر می‌کنم که سه امتیاز را بگیریم.

به آقای گل هم فکر می‌کنی؟

من تاکنون ۷ گل زده‌ام و چند پاس گل هم داده‌ام و با صدر آقای گل‌ها فقط ۳ گل فاصله دارم. سه گل اختلاف زیادی نیست به همین دلیل حتماً به آقای گلی به شکل جدی فکر می‌کنم و خیلی به کسب آن امیدوارم.

مسابقات لیگ قهرمانان هم لغو شد. در این رابطه چه نظری داری؟

پروازهایی که باشگاه برای سفر دبی ما گرفته بود کاملاً لغو شد. از سوی دیگر بحث کرونا هم هست که خیلی مهم است به همین دلیل کنفدراسیون در تصمیمی منطقی تصمیم به لغو مسابقات گرفت.

اوضاع‌تان در آسیا اصلاً خوب نیست و با یک امتیاز در رده آخر گروهتان قرار گرفته‌اید با این وجود امیدی به موفقیت دارید؟

ما در بازی با الشارجه اصلاً مستحق مساوی نبودیم و با بدشانسی از برد محروم ماندیم. بازی بیشتر در اختیار تیم ما قرار داشت. فرصت‌های زیادی برای گلزنی و موفقیت خصوصاً در نیمه اول برای گلزنی داشتیم که آنها را از دست دادیم اما به هواداران‌مان قول می‌دهم در بازی‌های باقیمانده خصوصاً در بازی‌های دور برگشت که همه آنها در زمین خودمان برگزار خواهد شد بازی‌ها را می‌بریم و از گروه‌مان صعود می‌کنیم. تیم ما تجربه بالایی در آسیا دارد به همین دلیل با بهره گرفتن بیشتر از تجربه‌مان و میزبانی حتماً شرایط را تغییر می‌دهیم و به قولی آب رفته را به جوی باز می‌گردانیم.

دو گل زدی اما این دو گل با تساوی تیم‌تان پرپر شد. از این موضوع حتماً خیلی ناراحت شدی!

بالاخره فوتبال است و هر نتیجه‌ای ممکن است در آن رقم بخورد. اگر من گل زدم نتیجه کار تیمی بوده و اگر گل هم خوردیم این موضوع هم به همه تیم باز می‌گردد و فقط به بازیکنان خط دفاع ما باز نمی‌گردد.

اسکوچیچ در تیم ملی ایران موفق می‌شود؟

اسکوچیچ در تیم ملی ما موفق می‌شود چون بازیکنان خیلی خوبی داریم و مربی‌مان هم شناخت کافی و کاملی از پتانسیل بالای فوتبال ما دارد. این تیم سال‌ها تیم اول آسیا بوده به همین دلیل با همان بازیکنان و اسکوچیچ که روح جدیدی به کالبد تیم ملی ایران می‌دمد تیم ملی ما حتماً موفق می‌شود.

در خصوص اتفاقات عجیبی که منجر به برگزار نشدن بازی با سپاهان شد چه صحبتی داری و از کمیته انضباطی چه درخواستی داری؟

همه دیدند که ما طبق مقررات سر بازی حاضر شدیم و همه موارد را مو به مو رعایت کردیم و هیچ کوتاهی هم از جانب ما رخ نداد. همه چیز هم ضبط شده و کاملاً مستند است به همین دلیل من فکر می‌کنم همه چیز شفاف است به همین دلیل باشگاه ما همه مدارک لازم و ادله محکمش را ارائه داده و منتظریم که کمیته انضباطی حق را به حقدار بدهد تا ان‌شاءالله ما با دغدغه کمتری به راهمان ادامه دهیم و همانطور با دقت به کارمان ادامه دهیم.

برای ادامه راه لیگ چه شرایطی را برای ادامه راه‌تان پیش‌بینی می‌کنی؟

همیشه می‌گویند در نیم فصل دوم دروازه‌ها کوچکتر و گل زدن واقعاً سخت می‌شود. لیگ به اوج حساسیت خودش می‌رسد. تعدادی از تیم‌ها در معرض سقوط هستند و تعدادی هم برای قهرمانی و گرفتن سهمیه تلاش می‌کنند، از همین‌رو امتیاز گرفتن خیلی سخت است اما شخصیت قهرمانی و روحیه‌ای که داریم موجب می‌شود تا ما در هر شرایطی و حتی در سخت‌ترین مقطع هم فقط به برد فکر کنیم. در صدر جدول هستیم و قدر موقعیت خودمان را خیلی خوب می‌دانیم، بنابر‌این فقط به برد فکر می‌کنیم و ان‌شاءالله با تمام قدرت جای خودمان را در حساس‌ترین مقطع در صدر حفظ می‌کنیم تا به هدفی که در نظر گرفته‌ایم برسیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Don Vito

      اگه من جای شما بودم.. با این حمایت همه جانبه‌ای که از بالا تا پایین حکومت پشت تیمتون هست به چیزای خیلی بیشتری فک میکردم
      نه فقد اقای گلی
      دوس عزیز

    • بدون نام

      باشه فقط خواهشا گل میزنی مثل میمون که ادا در میاره توهم ادا در نیار ،،،خودد باش

    • س

      بعدشم کرونا

    • محمدرضا هلاکویی

      سلام آقای علی پور.بهتر است به بازی بهتر و قهرمانی پرسپولیس فکر کنی

    • بدون نام

      شتر در خواب بیند پنبه دانه

    • بدون نام

      شتر در خواب بیند پنبه دانه

    • بدون نام

      نگران نباش مهندسی لیگ این عنواندهم براتون میاره

    • بدون نام

      بهتره به ادب و تربیت داشتن فکر کنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج