۹۶۵۴۳۴
۲۲ نظر
۵۰۰۵
۲۲ نظر
۵۰۰۵
پ

شراره رخام: فرهاد از جنس استقلال است

بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان گفت: چیزی که ناراحتم کرد این بود که داوری در نتیجه دربی تأثیرگذار بود. من معتقدم گل دوم پرسپولیس آفساید بود.

خبرورزشی: شراره رخام یکی از بازیگرانی است که به ندرت بازی‌های تیم محبوبش را از دست می‌دهد. رخام که به شدت استقلالی است می‌گوید اگر بازی‌های لیگ به نفع یک تیم خاص مهندسی نشود، تیم محبوبش امسال قهرمان لیگ برتر می‌شود. با رخام در مورد شرایط مسائل مختلف فوتبالی گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

اوضاع این روز‌های استقلال را چطور می‌بینید؟

به نظرم شرایط تیم محبوبم عالی است و استقلال روز‌های خوبی را سپری می‌کند. مقابل ذوب‌آهن هم بچه‌ها بسیار خوب کار کردند و توانستند سه امتیاز مهم را بگیرند. امیدوارم استقلال همین روند را ادامه دهد تا به امید خدا در پایان فصل جام قهرمانی را به دست بیاوریم. فقط نگران یک موضوع هستم.

چه موضوعی؟

استقلال این روز‌ها مصدومان زیادی دارد و این موضوع کار را سخت می‌کند. مجیدی برای خوب نتیجه گرفتن نیاز به بازیکن دارد و امیدوارم نفراتی مثل غلامی، یزدانی، باقری، دیاباته و سایر مصدومان هرچه زودتر آماده شوند و به بازی‌های آینده استقلال برسند.

باتوجه به اختلاف امتیازی استقلال با صدر جدول، چقدر به قهرمانی تیم محبوب‌تان امید دارید؟

من به شخصه خیلی امیدوارم. استقلال تیم پرمهره‌ای نیست، ولی فوق‌العاده باکیفیت است و پتانسیل قهرمانی در این فصل را دارد. البته اگر بازی‌ها و قهرمان لیگ از قبل مهندسی نشود و شرایط به نفع بعضی از تیم‌ها نباشد استقلال قطعاً در پایان فصل جام قهرمانی را بالای سر می‌برد.

بعد از رفتن استراماچونی خیلی‌ها اعتقاد داشتند فرهاد نباید جانشین او شود، نظر شما چیست؟

نه من این‌طور فکر نمی‌کنم. بعد از شرایطی که به وجود آمد و استراماچونی از ایران رفت قطعاً فرهاد مجیدی بهترین گزینه برای هدایت استقلال بود. فرهاد از جنس استقلال است و شرایط این باشگاه را به خوبی می‌شناسد. مطمئنم اگر به فرهاد زمان بدهند و شرایط را برایش مهیا کنند خوب نتیجه می‌گیرد و استقلال را به جایگاهش برمی‌گرداند. من خودم خیلی به مجیدی امیدوارم تا در تیم محبوبم موفق شود به جرأت می‌توانم بگویم در حال حاضر و شرایط فعلی فرهاد بهترین یار و همراه استقلال است و آرزو می‌کنم بهترین‌ها برای او و تیم مورد علاقه‌ام رخ دهد.

به نظر شما بهترین بازیکن استقلال تا اینجای فصل کدام بازیکن است؟

همه بازیکنان زحمت زیادی کشیدند و تلاش کردند تا تیم موفق شود و من برای تک تک آن‌ها احترام زیادی قائلم. ولی اگر بخواهم یک یا دو بازیکن را بگویم شیخ دیاباته و مهدی قائدی را انتخاب می‌کنم. دیاباته شم گلزنی بالایی دارد و امیدوارم زودتر برگردد و قائدی هم امسال شکوفا شد و عملکرد بی‌نظیری داشت.

به نظر شما چرا قائدی در فصول قبل نمی‌توانست آن‌طور که باید و شاید عملکرد خوبی داشته باشد؟

من هم کاملاً موافقم که قائدی در فصول قبل خیلی عملکرد خوبی نداشت. به نظرم مربیان قبلی استقلال قبل از استراماچونی بلد نبودند از قائدی بازی بگیرند و نحوه درست استفاده از این بازیکن خوب را نمی‌دانستند، ولی با آمدن استراماچونی و بعد از آن مجیدی فوتبال قائدی شکوفا شد و او توانست استعداد خود را به همه نشان بدهد.

بعضی‌ها معتقدند قائدی در پایان فصل لژیونر می‌شود.

من با ترانسفر قائدی به فوتبال اروپا موافقم، ولی امیدوارم انتخاب خوبی داشته باشد و به یکی از بهترین تیم‌های اروپایی ترانسفر شود. به نظرم او می‌تواند یکی از بهترین لژیونر‌های فوتبال ما شود.

دربی آخر که با تساوی ۲-۲ به پایان رسید را کجا دیدید؟ استقلال دوباره پیش افتاد، ولی در لحظات پایانی سه امتیاز را از دست داد. آن لحظه چه حسی داشتید؟

دربی را در خانه دیدم. به نظرم استقلال می‌توانست آن بازی را ببرد و خیلی حیف شد که نشد سه امتیاز این دیدار را بگیریم. چیزی که ناراحتم کرد این بود که داوری در نتیجه این دیدار تأثیرگذار بود و من معتقدم گل دوم پرسپولیس آفساید بود.

استقلال در لیگ قهرمانان آسیا از دو بازی فقط یک امتیاز گرفت. چقدر شانس قائلید که این تیم از گروهش صعود کند؟

به نظرم میزبانی خیلی تأثیرگذار است. اگر به خاطر کرونا و سایر مسائل میزبانی دور برگشت را از ما نگیرند استقلال شانس خوبی برای صعود دارد. به نظرم در بازی با الشرطه بدشانس بودیم، ولی در بازی مقابل الاهلی عربستان تقریباً همه دیدند که داور چه کار کرد و چه بلایی سر استقلال آورد. امیدوارم استقلال بتواند با همه این مشکلات از گروهش صعود کند.

ورود بانوان در بازی‌های ملی آزاد است. شما برای بازی آینده تیم ملی که در فروردین برگزار می‌شود قصد ندارید به ورزشگاه بروید؟

خب من مثل سایر خانم‌ها خیلی خوشحالم که این اتفاق افتاد و بانوان عزیز توانستند وارد استادیوم شوند. قطعاً اگر در آن زمان ایران باشم برای حمایت از تیم ملی کشورم به ورزشگاه می‌روم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • قادر قاسمی

      واقعا متاسفم هر کسی از جاش بلند میشه از پرسپولیس و نتایج مهندسی شده حرف میزنه بابا مهندس بازیکنان پرسپولیس مربیان وطرفداران پرسپولیس هست تازه بیشترین ظلم در این چند سال به پرسپولیس شده زنده باد پرسپولیس کبیر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین ، تمام لجن پراکنی ها از مافیای فوتبال گروهبان قندلی شروع شد

      • یک شهروند

        هرکسی استقلالیه درست میگه

      • تاج کبیر

        شما از کجا فهمیدین منظورش لنگه؟!!!

      • بدون نام

        لایک

    • علي

      خوب تو معتقد باش ما هم معتقديم شما كلا تو آفسايدين مرسي آه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به امید قهرمانی تاج

      • ا.کرمانشاهی

        واقعاً که مجیدی از جنس استقلال.مغرور و خودخواه خودپرست.وبی افتخار. البته یه بار با عکس امیر اماراتی روی پیراهنش به افتخار رسیده.بزرگ دوپینگ ایرانم که هست.ابرو هم که برمیداره

    • بدون نام

      من پرسپولیسی ام ،اما تو فقط حرف بزن جیگر

    • سلطان

      آی خوشم میاد این کیسه ها میسوزن

    • بدون نام

      یکی بهش اول معنای مهندسی رو یاد بده . بعد دم از مهندسی شده بزنه.
      مهندس یعنی ساختار و شاکله تیم که کاملاً رو اصول هست.
      ۴ تا مدیر عامل عوض کردیم باز هم مدعی قهرمانی هستیم.

    • بدون نام

      استقلال چرا از بازیگرانی که هوادارتند سو استفاده میکنییییییی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!! :-)!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟

    • پورسنابی

      شراره رخام واقعا چیزی از یک کارشناسی حرفه ای فوتبال کم ندارد ..دمت گرم شراره رخام واقعا میتونی حتی در تیمهای بانوان مدیریت کنی چون معلومه که جنب آن راداری

    • perspolis

      با عرض ادب و احترام من طرفدار پرسپولیس و نود ارومیه هستم ولی انسان باید منطقی باشه اقای قلعه نویی یه اشتباهی کرد خواست باختنش رو توجیح کنه گفت مهندسی شده الان همه دیگه دهنشون افتاده مهندسی شده مهندسی ... اخه ذوب اهن که گل افساید بود اون چی چند سال پیش بازی اخر تراکتور میخواست قهرمان بشه چی حقشو خوردن سپاهان قهرمان شد داور بازی تراکتور هم اقای فغانی بودن اونا چی کلا همه ورزشهای ما از ریشه خرابه

    • perspolis

      با ادب و احترام به دوستان عزیز و همچنین خانم بازیگر اون نظر شماست گل بشار کاملا درست بود

    • محمدی

      آخه بیشرفا کجای لیگ مهندسی شده است واسه پرسپولیس....زحمت کشیدیم تلاش کردیم بزرگتر هم داریم قهرمان میشیم مثل شما که به جون هم نمیفتیم

    • بدون نام

      اگه مهندسی شده باشه ۵ بازی اول لیگ رو با تیمهای مدعی نمی ذارن و حداقل یکی درمیون قرعه مینداختن شما که انقدر به مسائل داوری اشراف داری گل اول تیمتون به ذوب آهن درست بود؟ گلی که تو همین بازی ذوب آهن زد چطور؟ بود پنالتی بازی رفت دربی درست بود؟ بازی گل گهر دور رفت چطور ؟ پنالتی اخراج روزبه چشمی چطور ؟ بازی پارس جنوبی جم گل محمد نوری که عین گل نوری تو دربی چند سال قبل زده شد چطور ؟ پنالتی پارس جنوبی جم تو همون بازی چطور ؟ الی ماشااله از داوری سود کردین تمام کارشناسان گواهی دادن سانتیمتر گذاشتن حتی کارشناس خارج از کشور هم نظر کمک داور رو تایید کرد ولی مثال نرود میخ آهنین در سنگه ما ۷ جام مهندسی شده گرفتیم که یکیش با فرار تیمتون به ترکیه بود و بعدی فرار سپاهان به رختکنه

    • نیما

      خاک بر سر هوادار و مربی و بازیکنی و مدیر عاملی که بخواد نتایج خوب یه تیم داخل پنج سال مهندسی فرض کنه اگه اینطوری باشه یوونتوس هم مهندسی شده است بابا ولا بخدا امکان نداره یه تیم 4سال پشت سرهم با شانس و اقبال قهرمان بشه مگه سپاهان خودش سه بار پشت سر هم قهرمان نشد مگه همین استق چند سال بهترین تیم نبود آیا واقعا مهندسی شده بودن ؟؟

      پاسخ ها

      • علی

        حالا یه چیزی گفت شما زیاد سخت نگیرید ایشان البته باید در رابطه با عمل های زیبایی نظر بدن نه در فوتبال

    • رضا

      سلام. واقعا متاسفم براي افرادي كه تاريخ مصرفشان كذشته و ميخواهند با نام تيم پر افتخار پرسپوليس خودشان را زنده كنند. در اگر عكس اين خانوم رو به صد نفر نشون بدي كسي اسمشون رو نميدونه. تيمي كه سخنگوش و كارشناس داوري و تعيين اينكه چه كسي استقلالي هست يا نه ايشان باشه از ريشه اش پوسيده

    • بدون نام

      آخه تو در بازیگری چه تحفه ای بودی که در فوتبال نظر کارشناسی!!!! میدی؟ البته از هوادار کیسه این حرفا بعید نیست.تیمی که مربیش زیر ابرو برمیداره هوادارش هم امثال این جوجه هنرپیشه!! میشه.

    • قرمزرنگ عشق

      راستی دیگه نمیخوای خودکشی کنی عملی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج