۹۶۵۵۷۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

یک مورد ابتلا به کرونا در کردستان ثبت شد

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از ثبت یک مورد ابتلای به ویروس کرونا (مثبت و ابتلای قطعی) در این استان خبر داد و گفت: ۶ تا هفت نمونه آزمایش هم از افراد مشکوک گرفته شد که نتیجه آنها منفی بوده و این افراد از بیمارستان ترخیص می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا: معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از ثبت یک مورد ابتلای به ویروس کرونا (مثبت و ابتلای قطعی) در این استان خبر داد و گفت: ۶ تا هفت نمونه آزمایش هم از افراد مشکوک گرفته شد که نتیجه آنها منفی بوده و این افراد از بیمارستان ترخیص می‌شوند.

دکتر ابراهیم قادری با اشاره به اینکه خبر ابتلای به کرونا در استان‌ها توسط وزارت بهداشت اعلام می‌شود، اظهار داشت: تاکنون یک مورد دقیق ابتلا به کرونا در استان ثبت شده که تحت درمان است و خانواده اش نیز قرنطینه هستند ضمن اینکه اطلاعات تکمیلی مربوط به آمار مبتلایان از سوی وزارت بهداشت به اطلاع مردم رسانده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۸۹ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری و تحت مراقبت هستند، اضافه کرد: نمونه آزمایش ۲۴ نفر گرفته و به آزمایشگاه مرجع در تهران ارسال شده که تاکنون جواب ۶ یا هفت مورد بازگشته که همه آنها منفی بوده است.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان یادآور شد: افرادی که علائمی همچون سرفه خشک، تب، خستگی، گوفتگی و بدن درد و برخی علائم شبیه آنفلوانزا دارند با رعایت موارد بهداشتی همچون زدن ماسک و پوشیدن دستکش به بیمارستان مراجعه کنند تا در صورت مبتلا بودنشان افراد دیگری را هم آلوده نکنند.

قادری تاکید کرد: انتظار می رود مردم از تردد و سفرهای غیرضروری پرهیز کنند چون منازل امن ترین مکان برای آنهاست و به هر میزان مردم از رفت و آمدهای خود در سطح شهر بکاهند شاهد کاهش مبتلایان به این بیماری خواهیم بود.

وی افزود: افراد سالم بی هیچ وجه نیازی به زدن ماسک و پوشیدن دستکش ندارند لذا مردم فقط با شست و شوی مرتب دست‌های خود با آب و صابون و خودداری از رفتن به مکان های شلوغ و پرتردد می توانند از ابتلای به این ویروس در امان باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شفای عاجل*

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج