۹۶۵۶۶۷
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

سرمربی ذوب آهن: داور یک پنالتی ما را ندید

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن می‌گوید اگر داور بازی تیمش با سپاهان بهتر قضاوت می‌کرد، ممکن بود برنده شوند.

خبرگزاری ایسنا: میودراگ رادولوویچ، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری بعد از تساوی تیمش برابر سپاهان اظهار کرد: بازی خیلی سختی برای تیم من بود. ما یکشنبه بازی سختی با استقلال داشتیم و سپاهان بازی نداشت. زمان کافی برای ریکاوری نداشتیم. اگر کسی بازی را دیده باشد فکر می‌کند که آن‌ها ریکاوری خوبی نداشتند و تیم من سرزنده تر بازی کرد. متاسفانه در دقایق ابتدایی گل خوردیم و بازی کمی برای ما سخت شد.

او ادامه داد: در نیمه دوم قضیه تغییر کرد و توپ را خوب تصاحب کردیم. سه شانس مسلم گلزنی داشتیم. یک پنالتی صد درصد هم که همه به جز داور آن را دیدند، برای ما گرفته نشد. بازی قبل هم در یک صحنه مشکوک به آفساید گل خوردیم. امروز هم پنالتی واضحی را برای ما نگرفتند و ما می‌توانستیم بازی را ببریم. مدیریت باشگاه باید صحبتی بکنند تا بفهمیم چرا داوری‌ها اینگونه است.

رادولوویچ اضافه کرد: به بازیکنانم تبریک می‌گویم که مثل شیر امروز جنگیدند و مستحق بهترین‌ها هستند. پنج بازی خیلی خوب کردیم و به همین روند ادامه می‌دهیم. با این سبک بازی امیدوارم در بازی های آینده عملکرد بهتری داشته باشیم.

سرمربی ذوب آهن درباره سجاد آقایی هم گفت: او بازیکن مستعد و خوبی است ولی دیر به تیم ما اضافه شد. تمام بازیکنان در تیم من شانس بازی دارند و در تمرینات آنالیز می‌شوند. او بازیکن با کیفیتی است ولی با ۲۰ درصد از آمادگی بدنی در تیم ما حاضر شد. من هر روز با بازیکنان وقت می‌گذارم از ۲۷ نفر ۱۱ نفر را برای بازی انتخاب می‌کنم. آقایی باید من و کادر فنی را متقاعد کند که مستحق بازی کردن است. او باید در بازی های دوستانه خودش را اثبات کند.

رادولوویچ در پاسخ به این پرسش که آیا توانسته خودش را ثابت کند، اظهار کرد: از تیمم کاملا راضی هستم. شغل من داوری نیست ولی در چهار روز گذشته از داوری ضربه خوردیم.

او درباره اینکه قلعه نویی گفت ذوب آهن موقعیت زیادی در این بازی نداشت و نیازمند هم روی زمین نیفتاد هم گفت: قلعه نویی را از ۱۰ سال پیش می‌شناسم. او مربی خوب و یک جنتلمن است ولی مثل اینکه من بازی را طور دیگری دیدم. ما سه شانس مسلم گلزنی داشتیم. پنالتی ما را همه دیدند. سوال من این است که سپاهان چه شانس‌هایی داشت؟ نمی‌خواهم درباره تیم حریف صحبت کنم و از تیمم راضی هستم. اگر داور پنالتی اول ما را گرفته بود ممکن بود برنده بازی شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مافیای سپاهان است دیگه که داوران بضررش پنالتی نمی گیرن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج