جاباما
۹۶۶۳۶۶
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

نامجومطلق: فاصله ما با پرسپولیس قابل جبران است

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: در حالی که کنفدراسیون آسیا به فکر سلامت بازیکنان است، نمی‌دانم چه دلیلی دارد که فدراسیون و سازمان لیگ می‌خواهند مسابقات را برگزار کنند.

خبرگزاری فارس: مجید نامجومطلق در خصوص شکست تیم استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان، برگزاری مسابقات لیگ برتر و مسائل مختلف صحبت‌هایی را انجام داده که متن آن را در زیر می‌خوانید.

اوضاع و احوال استقلال چطور است؟

خودتان که می‌بینید کرونا زندگی همه را مختل کرده است.

حتماً خبر دارید که سازمان لیگ برنامه بازی‌ها را تغییر داد و شما باید یک روز زودتر به مصاف سایپا بروید.

نه تنها بازی‌ها را لغو نمی‌کنند، بلکه برنامه مسابقات را هم تغییر می‌دهند. نمی‌دانم دلیل اصرار سازمان لیگ برای برگزاری مسابقات چیست؟ تیم ملی در عید نوروز بازی دارد و فقط با خودم سؤال می‌کنم که آیا فدراسیون به فکر سلامتی بازیکنان هست یا نه؟ شما باید می‌دیدید با چه شرایطی از فرودگاه مهرآباد به سیرجان رفتیم و چه نکاتی را رعایت کردیم. این استرس به روح و روان بازیکنان لطمه زده و آنها را تحت‌الشعاع قرار داده است. قطعاً این موضوع روی عملکرد بازیکنان تأثیر می‌گذارد و انتقاد من از فدراسیون فوتبال این است که فقط به دنبال این هستیم که مسابقات در تاریخ و موعد مقرر برگزار شود.

شما هم اعتقاد دارید که تمام مسابقات باید لغو شود؟

حتماً همینطور است. در کشورهای دیگر مسابقات کنسل شه و در ایتالیا مسابقات مهم‌شان را به تعویق انداخته‌اند. مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نیز لغو شده و در حالی که کنفدراسیون آسیا به فکر سلامت بازیکنان است، نمی‌دانم چه دلیلی دارد که فدراسیون و سازمان لیگ می‌خواهند مسابقات را برگزار کنند. واقعا چه کسی باید جوابگو باشد نمی‌دانم چون جذابیت فوتبال به حضور تماشاگران است. وقتی هوادار در ورزشگاه حضور ندارد، بازیکن لذتی از فوتبال نمی‌برد.

روز گذشته فرهاد مجیدی مدی شد استقلال در بازی با گل‌گهر مالک توپ و میدان بود و بیش از 500 پاس در زمین داد و 8 موقعیت صددرصد گل را خراب کرد، نظر شما چیست؟

فرهاد مجیدی فیلم بازی را تماشا کرده بود و چیزی که همه دیدیم این بود که استقلال در زمین برتری محسوس داشت. گل‌گهر یکی دو موقعیت بیشتر نداشت و گلی هم که آنها زدند، موقعیت صددرصد نبود. تیم ما خیلی خوب بازی کرد، اما قبول دارم تنها چیزی ه می‌ماند و ثبت می‌شود، نتیجه بازی است. امروز هم با آقای جواهری بابت تقدیری که از من در سیرجان انجام دادند تماس گرفتم تا تشکر کنم و خود او هم ادعا می‌کرد که تیم استقلال بازی خیلی خوبی انجام داد. گل‌گهر را به خوبی آنالیز کرده بودیم و هیچ تیمی مثل استقلال نتوانسته بود در این هفته‌ها به این تیم فشار وارد کند، حتی اگر شما بازی این تیم با تراکتور را در تبریز مشاهده کنید، متوجه می‌شوید که تیم تبریزی نتوانست آنقدر باید و شاید گل‌گهر را تحت فشار قرار بدهد، البته نباید فراموش کنیم قبل از مسابقه شرایط سختی داشتیم.

منظورتان همان نداشتن زمین تمرین و عوض شدن هواپیما است؟

دقیقاً همینطور است. ما یک پرواز پراسترس داشتیم و وقتی می‌گویم کرونا در روح و روان بازیکنان تأثیر گذاشته؛ یکی از دلایلش همین است. با این وجود تا فوتبال قابل قبولی در سیرجان انجام دادیم.

علی فتح‌اله‌زاده به عنوان سرپرست جدید باشگاه استقلال انتخاب شده و خواسته شما به عنوان مربی از وی چیست؟

فتح‌الله زاده یک مدیر فوتبالی است که سابقه زیادی دارد، البته اعضای هیأت مدیره سابقه هم تلاش کردند ولی واقعیت این است که یک نفر باید به عنوان مدیرعامل معرفی می‌ش دکه سرمربی تیم بداند با چه کسی طرف است. حضور فتح‌الله زاده را به فال نیک می‌گیرم، هر چند قبل از شروع این مسابقه مسئله ای پیش آمد که ما مجبور شدیم در سالن تمرین کنیم و حتی مهمترین تمرین پیش از مسابقه را تعطیل کردیم. این مسائل به تیم ما ضربه زده است.

به نظر شما استقلال با این همه نام و نشان درگیر زمین تمرین باشد؟

استقلال دو بار قهرمان آسیا شده و در دو دوره به فینال رسیده است. ما در این ماه‌ها سفرهای زیادی به امارات و قطر داشتیم و اگر شما امکانات تیم‌های عربی را ببینید، واقعا با آنها قابل قیاس نیستیم. در این چند سال از نظر امکانات فوق‌العاده از تیم‌های آسیایی عقب افتادیم و نتیجه‌اش همین می‌شود که تیم بزرگی مثل استقلال دو روز در سالن تمرین می‌کند و مجبور می‌شود تمرین آخر را هم برگزار نکند.

شما نمی‌دانید وقتی ما وارد هر کشوری که شدیم، چقدر طرفداران استقلال حضور داشتند. طبیعتاٌ برای باشگاه‌های بزرگ باید امکانات بیشتری فراهم شود و همه این مشکلاتی که گفتم در تیم ما وجود دارد و حالا هم امیدوار هستم با حضور فتح الله‌زاده و تجربیاتی که از درک این مسائل دارد این مشکلات حل شود.

پرسپولیس در صدر جدول 10 امتیاز با تیم دوم فاصله دارد و خیلی‌ها از حالا ا ین تیم را قهرمان لیگ می‌دانند، نظر شما چیست؟

ما تا پایان لیگ ۱۰ مسابقه و ۳۰ امتیاز دیگر در پیش داریم، بازی با گل‌گهر برای ما تعیین‌کننده بود، ولی همه چیز دست خدا است، شک نکنید که این امتیازات قابل جبران است و در فوتبال چیزی مشخص نیست. از طرفی ما باید برای حضور در آسیا به تجهیزات کامل آماده شویم، مضاف بر اینکه در جام حذفی هم شانس زیادی برای قهرمانی داریم و مطمئن باشید تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم که در مسابقات پیش‌رو موفق شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نامجو در خواب بجو خخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      جوک نگو تو این مخمصه کرونا

    • بدون نام

      خوابشو ببینی

    • بدون نام

      به جای حرف مفت تلاشتونو بیشتر کنید

    • سح

      بله حتما ۱۰۰ درصد

    • سح

      بله حتما ۱۰۰ درصد

    • بدون نام

      آرزوبرشماعیب نیس

    • یه کلمه حرف حساب

      یه کلمه هم از مادر عروس بشنویم ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج