۹۶۶۴۲۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

غلامعلی تبار:

خطر ابتلای ورزشکاران به کرونا بیشتر از سایر افراد است

بازیکن تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر می گوید خطری که برای ورزشکاران وجود دارد حتی بیشتر از سایر افراد است چراکه بازیکنان و کادرفنی به صورت مداوم با یکدیگر در ارتباط هستند و در تمرین‎ها به صورت مکرر با هم برخورد دارند.

ورزش سه: بازیکن تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر می گوید خطری که برای ورزشکاران وجود دارد حتی بیشتر از سایر افراد است چراکه بازیکنان و کادرفنی به صورت مداوم با یکدیگر در ارتباط هستند و در تمرین‎ها به صورت مکرر با هم برخورد دارند.

مرتضی غلامعلی تبار روز شنبه در جمع خبرنگاران و در رابطه با مشکلاتی که شیوع ویروس کرونا به وجود آورده گفت: در کنار این موضوع رفت و آمدهای بازیکنان به سایر شهرستان‏‌ها با اتوبوس و هواپیما بیشتر به این موضوع دامن می‎زند و با این شرایط ریسک ابتلا به کرونا برای فوتبالیست‏ها به مراتب بالاتر از سایر افراد جامعه است.

وی بیان کرد: بازیکنان نیز این روزها واقعا استرس دارند چراکه که کرونا بیماری خطرناکی است و امیدوارم تصمیم خوبی گرفته شود که این تصمیم‏ها نوش داروی بعد از مرگ سهراب نباشد نه اینکه خدایی ناکرده بازیکنی به ویروس مبتلا و سپس به فکر تعطیلی لیگ باشیم.

غلامعلی تبار در ارتباط با وضعیت تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر نیز گفت: هر بازی برای شاهین حکم فینال دارد و ما با تمام وجود و غیرت بازیکنان، تلاش کادرفنی، مجموعه باشگاه شورا، شهرداری و هواداران خونگرم صدردصد توان خود را می‎گذاریم تا از این لیگ سربلند بیرون بیاییم و در آخر این تیم خوب و ریشه‏‌دار در لیگ ماندگار شود. اکنون از لحاظ بدنی شرایط بسیار خوبی دارم و امیدوارم با گذاشتن هر آنچه که در توان دارم بتوانم کمک کار خوبی برای شاهین بوشهر باشم.

غلامعلی تبار در ارتباط با میزان پرداختی‎های تیم شاهین بوشهر نیز گفت: باتوجه به بضاعت و بودجه محدودی که شاهین نسبت به سایر تیم‎ها دارد جزو آخرین‏ تیم‎ها است ولی با کمک شورا و شهرداری تاکنون ۵۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان پرداخت شده است. با شرایط کنونی اقتصادی این میزان دریافتی بد نیست و جا دارد که از همه مسئولان باشگاه تشکر کنیم.

غلامعلی تبار در ارتباط با میشو کریستیچوویچ نیز اظهار کرد: وی انسانی خوب و باشخصیت است که مهم ترین ویژگی‎اش نیز صادق بودن با بازیکنان است و همین امر باعث شده تمامی بازیکنان ارتباط خوبی با میشو داشته باشند.

وی در ارتباط با دروازه‎بان کروات تیم شاهین نیز گفت: ماکسیم کویلیتایا یک دروازه بان بسیار خوب، با شخصیت و حرفه‎ای است که امیدوارم شرایط ایده‎ال وی همچنان تداوم داشته باشد و بتواند به تیم کمک کند.

غلامعلی تبار اظهارداشت: این روزها نبود هواداران شاهین را به طور جد احساس می‎کنیم و امید دارم شرایط به گونه‎ای باشد که بتوانیم اصلی ترین حامیان خود را در استادیوم ببینیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج