۹۶۶۵۶۱
۷ نظر
۵۰۰۴
۷ نظر
۵۰۰۴
پ

انصاری‌فرد: حمیداوی شخصیت خود را پایین نیاورد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نسبت به صحبت هایی که برخی افراد از دیگر تیم ها راجع به قهرمانی سرخپوشان انجام داده بودند، واکنش نشان داد.

ورزش سه: محمد حسن انصاری فرد در یک گفتگوی تلفنی با شبکه خبر درباره موضع باشگاه پرسپولیس و برگزاری لیگ در این شرایط گفت: ما تابع نظر سازمان لیگ هستیم و اگر بخواهند بازی ها را لغو کنند یا بدون تماشاگر یا با تماشاگر برگزار کنند، ما همان تصمیم را انجام می دهیم و فرقی برایمان ندارد که بنا بر انجام بازی ها باشد یا لغو آنها.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد صحبت هایی که پیرامون مطالبات بازیکنان انجام می‌شود گفت: متاسفانه چه زمانی که پول ها را پرداخت کرده باشیم چه زمانی که نداده باشیم، خبرنگاران این سوالات را می پرسند. فکر می کنم بهتر است تیم به دور از حاشیه ها و با آرامش کار خود را دنبال کند. چیزی که مشخص است، وظیفه ما عمل به تعهدات مالی نسبت به بازیکنان است.

انصاری فرد در ادامه درباره صحبت های فرهاد حمیداوی و اشاره به تمایل مقامات بالادستی به قهرمانی پرسپولیس گفت: افرادی که این صحبت ها را می کنند، شخصیت خودشان را پایین می آورند.

هر اتفاق بی ربطی که می افتد، می گویند قرار است پرسپولیس قهرمان شود! برای ما هم مشکلاتی مانند شهرخودرو پیش آمده بود. مثلا شجاع خلیل زاده و فرشاد احمدزاده را بی مورد محروم کرده بودند اما در این وضعیت ما هیچ صحبتی در مورد اینکه مثلاً عزمی برای موفقیت یک تیم خاص وجود داشته باشد نکردیم.

این که مثلا قرارداد برخی بازیکنان شهر خودرو به درستی بررسی نشده یا هر نهادی به هر دلیلی به آن ایراد وارد کرده، چه ارتباطی با باشگاه پرسپولیس دارد؟ به نظرم زمانی که یک تیم با ۱۰ امتیاز اختلاف صدرنشین است، نشان می دهد که در روزهای اوج اقتدار خود به سر می‌برد و اصلاً این صحبت‌ها موضوعیتی ندارد. بهتر است دیگران به فکر تیم و مشکلات خودشان باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فرافکنی نکن انصاریفر
      شهر خودرو تو کورس قهرمانی بود وزیر مربیش گرفت داد به تیم بی مربی شما
      بسه یا باز بگم؟

    • علی

      تو شخصیتتو بردی بال وقتی گفتی نمیذارن قهرمان بشید چرا دادگاه نبردنت

    • کامران

      آقا دزده هاسلام
      خوبید؟
      داداش آقا غلام خوبه؟
      اون پنج سال ماستمالی شد!؟
      راستی توچی هتل برای کالدرون برده بودی!؟
      کادویی!!!

    • بدون نام

      اقای با شخصیت وقتی میومدی و میگفتی نمیخوان تیم ما قهرمان بشه اون موقه به فکر شخصیت نبودی؟؟اقای انصاریفر تمام ایران میدونه که تیم شما با منهدسی وزیر قهرمان میشه،چطور وقتی تیم دیگه شکایت کرد بازیکنان شهرخودرو قرادادشون درست بود اما بدون شکایتی ی شب مونده با تیم شما قرادادها مشکل دار میشن؟؟اقای رئیس چطور تیم شما یک ساعت وقت قانونی رو نموند و فرارکرد اما ۳ امتیاز تقدیمتون کردن؟؟چرا همیشه داوران به نفع شما اشتباه میکنن؟؟اقای انصاریفر اگه تو اوج امادگی هستید چطور تو اسیا ضعیفترین تیم هم نمیبرید؟؟کجای دنیا وزیر ورزش به زور سرمربی ی تیم و میگیره؟؟همه ملت توهم زدن فقط شما ریلکسی اید؟؟چند سال دیگه باز هم گند کاراتون در میاد اون وقت ابروی نداشتتون میره،داستان هدایتی و طارمی و خانم اوردن واسه کالدرون و الا ماشاالله،عیار تیم حکومتی تو اسیا معلوم میشه که خبری از بابا مسعودتون نیست

    • دردهای هست ناگفتنی حتی به خودت

      آقای انصاری فر اگرفوتبال ایران مهندسی نیست از4تیم رفته به اسیا یک تیم ایران دهم آسیا بشه آنموقع حرف شما حجت است، اگرانموقع دوم آسیا شد،ید مدیون کیروش بزرگ هستید هرچند نمکدون شکستید که تیم ملی فوتبال ایران نابود کردن، خدا رحمت کنه فوتبال ایران

    • بدون نام

      روزهای ذلیلی تون رو هم میبینیم داداش زمین گرده

    • 3چرخه سواران

      دوستانی که چند ساله رنگ جام و ندیدن و زیر فشار هواداراشونن
      بیان خودم یه جام گوشکوبی بهشون تقدیم کنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج