۹۶۶۶۷۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

زندی: مطمئنم فتح‌الله‌زاده موفق می‎‌شود

بازیکن سابق استقلال تهران می‌گوید علی فتح الله زاده در بازگشت به پست مدیرعاملی این باشگاه می‌تواند موفق عمل کند و این تیم را به روزهای خوبش برگرداند.

ایلنا: فریدون زندی هافبک سابق استقلال معتقد است در نتایج اخیر استقلال فرهاد مجیدی تقصیری ندارد و باید هر چه زودتر مشکلات برطرف شود زیرا دودش به چشم استقلال می‌رود با هافبک سابق آبی‌ها در خصوص اتفاقات این روزهای باشگاه استقلال به صحبت پرداختیم.

استقلال مقابل گل گهر شکست خورد.

شرایط استقلال این روزها خوب نیست این تیم هفته پیش دو جلسه تمرین نکرد و دیدید که اعضای هیات مدیره باهم مشکل داشتند خیلی دوست دارم که هر چه زودتر شرایط استقلال تغییر کند.

علی فتح اله زاده هم به عنوان مدیر عامل جدید باشگاه استقلال انتخاب شد.

زمانی که من بازیکن استقلال بودم ایشان مدیرعامل تیم بود مطمئن هستم با حضور ایشان تیم سروسامان خواهد گرفت اما چیزی که برایم سوال است این است که چرا این انتخاب اینقدر دیر انجام شد کاش حداقل انتخاب مدیر عامل در نیم فصل صورت می‌گرفت.

خیلی‌ها معتقدند مصدومیت‌های بازیکنان برای تیم مشکل‌ساز شده است.

به هر حال شما ببینید تیمی که محسن کریمی و داریوش شجاعیان را به دلیل پارگی رباط از دست داده‌اند در ضمن بازیکنانی چون دیاباته، مهدی قائدی، سیاوش یزدانی، عارف غلامی نیز مصدوم بودند پس قطعا دست کادر فنی برای انتخاب نفرات بسته است.

فکر می‌کنید مشکل عمده استقلال کجاست؟

فکر می‌کنم هر تیم دیگری به غیر از استقلال این شرایط را داشت به حاشیه رفته بود در اتفاقات و نتایج اخیر استقلال فرهاد مجیدی اصلا مقصر نیست وقتی تیمی زمین تمرین ندارد و با انبوهی از بازیکنان مصدوم گریبانگیر است چگونه از فرهاد مجیدی انتظار دارند که قهرمان شود.

اختلاف استقلال با صدر جدول زیاد شد.

به نظرم شرایط استقلال در هفته‌های پایانی بهتر خواهد شد زیرا استقلال تیم بزرگی است هنوز استقلال در سه جبهه حضور دارد و باید برای رسیدن به یک عنوان خوب تلاش کند.

مسابقات لیگ هم تعطیل نشد!

در همه جا به دلیل شیوع بیماری کرونا مسابقات به تعویق افتاده است اما در ایران که خیلی‌ها در گیر این بیماری هستند هنوز بازی‌ها برگزار می‌شود امیدوارم مسئولین فکری به حال این مساله بکنند زیرا اگر بازیکنی دچار این بیماری شود آن وقت فاجعه بدی رخ خواهد داد. در لیگ قهرمانان آسیا با آن همه درآمدزایی تصمیم گرفته شد که بازی‌ها به تعویق بیفتد اما در ایران نمی‌دانم چه اصراری است که بازی‌ها برگزار شود امیدوارم هر چه زودتر یک تصمیم درست و صحیح در این باره گرفته شود.

آیا استقلال هنوز هم شانس قهرمانی دارد؟

فوتبال قابل پیش بینی نیست و تا آخرین دقایق می‌توانی برای رسیدن به یک عنوان خوب تلاش کنی همان طور که در نیم فصل اول استقلال شانس قهرمانی داشت و حتی به صدر جدول نیز رسید با وجود اختلاف ۱۰ امتیازی این اختلاف امتیاز قابل جبران است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج