۹۶۶۷۲۳
۸۴ نظر
۵۳۴۷
۸۴ نظر
۵۳۴۷
پ

عملیات ضدحال علیه آرون افشار!

سه شب آخر هفته، فصل چهارم «دورهمی» تلویزیون با اجرای مهران مدیری برقرار است. این برنامه جمعه شب گذشته میزبان آرون افشار، خواننده دهه هفتادی پاپ بود. حضور این خواننده ۲۲ ساله در برنامه «دورهمی»، واکنش‌های فراوانی را به دنبال داشت که در ادامه به آن‌ها و به طور کلی آن‌چه در برنامه گذشت، می‌پردازیم.

روزنامه خراسان: سه شب آخر هفته، فصل چهارم «دورهمی» تلویزیون با اجرای مهران مدیری برقرار است و در این فصل هم طبق روال فصل قبل از خواننده‌های نوظهور و جوان موسیقی پاپ برای اجرا یا قرار گرفتن در جایگاه مهمان دعوت می‌شود.

این برنامه جمعه شب گذشته میزبان آرون افشار، خواننده دهه هفتادی پاپ بود که اولین کنسرتش حدود یک ماه پیش برگزار شد و در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر هم چند سانس اجرا کرد. حضور این خواننده ۲۲ ساله در برنامه «دورهمی»، واکنش‌های فراوانی را به دنبال داشت که در ادامه به آن‌ها و به طور کلی آن‌چه در برنامه گذشت، می‌پردازیم.

عملیات ضدحال علیه آرون افشار!

منتظر آلبومم باشید

آرون افشار در ابتدای حضورش در برنامه، قطعه «جانم باش» را اجرا کرد. این اثر اولین قطعه منتشر شده از این خواننده بود و او را به شهرت زیادی رساند. بعد از اجرای این قطعه، افشار در جایگاه مهمان نشست و مدیری سؤالاتش را آغاز کرد. افشار درباره علاقه‌اش به موسیقی از پدرش گفت که خواننده و نوازنده است و نقش زیادی در ایجاد علاقه در او داشته. این خواننده در پاسخ به این که خوانندگی نیاز به تحصیلات دانشگاهی دارد، گفت: «صد در صد نیاز دارد، ولی آن‌ها که به موفقیت رسیدند، از خدا خواستند و من خدا را شکر می‌کنم که به آرزویم رسیدم». او این را هم گفت که آلبومش در راه است و به زودی منتشر می‌شود. افشار مهم‌ترین آرزویش را این دانست که هیچ وقت افت نکند و اشاره کرد که انتشار پشت سر هم قطعه، بزرگ‌ترین اشتباه یک خواننده است.

آرون در گوشه رینگِ مدیری

عملیات ضدحال علیه آرون افشار!

تا این‌جا همه چیز داشت خوب پیش می‌رفت تا این که مهران مدیری سؤال چالش‌برانگیزش را مطرح کرد و گفت: «کتاب می‌خوانی؟» و افشار هم جواب داد: «نه»! این‌جا بود که مدیری شروع کرد به ذمِ کتاب نخواندن و نصیحت در این باره که «مگر می‌شود کتاب نخواند؟ آدم وقتی کتاب نخواند، موسیقی خوب گوش نکند، راجع به تاریخ و سیاست و... نخواند، پس این آگاهی از کجا می‌آید؟ مگر می‌شود کتاب نخواند و چیز‌های خیلی خوب خواست»؟ افشار که دید هوا پس است، بلافاصله گفت: «کتاب زیاد نمی‌خوانم، ولی کتاب‌های مربوط به کارم را می‌خوانم».

مدیری پرسید: «موسیقی روز جهان را چقدر پیگیری می‌کنی»؟ و او پاسخ داد: «بیشتر تمرکزم روی کار‌های خودم است، ولی هرازگاهی موسیقی‌های خوب هم گوش می‌کنم» و در ادامه از بهنام بانی و بابک جهانبخش به عنوان خواننده‌های مورد علاقه‌اش یاد کرد. همین پاسخ‌ها برای مدیریِ ۵۲ ساله و کارکشته کافی بود تا آرونِ ۲۲ ساله را در گوشه رینگ گیر بیاورد و تا می‌تواند به او بتازد و در ادامه از ویژگی‌های ناپسند اخلاقی و رفتاری و... این خواننده مانند شلختگی، تنبلی و غذاخوردن با دست بگوید و نصیحتش کند! مدیری در بخش پایانی گفتگو هم تیر خلاص را زد و وقتی آرون خواننده‌های بزرگی مانند لوچانو پاواروتی و آندریا بوچلی را نشناخت و گفت: هیچ حسی به آن‌ها ندارم، دوباره تکرار کرد: «می‌گویم کتاب، گوش دادنِ موسیقی روز جهان...».

تحسینی که لابه‌لای تو سری‌ها گم شد

مهران مدیری وقتی مهمان سروش صحت در برنامه «کتاب‌باز» شده بود، گفت من وقتی از مهمان یا مخاطبم سعدی و حافظ می‌پرسم و این که چقدر کتاب می‌خوانند، قصد حال گیری ندارم و نیتم خیر است و این حرف‌ها. اما با دیدن این قسمت از برنامه «دورهمی» با حضور آرون افشار، مخاطب احساس می‌کرد مدیری صرفاً این خواننده را دعوت کرده است تا به معلوماتِ کم او بخندد و غیرمستقیم بگوید: ببینید این خواننده‌ای که این همه در بین جوان‌تر‌ها طرفدار دارد، چقدر نمی‌داند! البته او در یکی دو جا از صدای پخته و تعلیم‌دیده افشار هم گفت و او را ستود؛ تحسین‌هایی که البته لابه‌لای نصیحت‌ها و تو سری زدن‌ها گم شد! این درست که جوانِ خواننده‌ای مانند آرون افشار باید حداقل اطلاعات اولیه درباره حرفه‌اش را بداند و بتواند دو کتاب یا دو اثر موسیقی فاخر را نام ببرد و درباره‌شان حرف بزند، اما قبول کنید که ژست مهران مدیری در مقام دانای کلِ همه چیز دان و تاختن به جوانی که از دیدن مدیری ذوق‌زده شده است، منصفانه نبود.

اگه ازش بدت میاد، چرا دعوتش کردی؟

عملیات ضدحال علیه آرون افشار!

حضور آرون افشار در برنامه «دورهمی» واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت؛ عده نسبتاً زیادی از مخاطبان از حضور این خواننده به عنوان مهمان به شدت ناراضی بودند و نارضایتی‌شان را با این جمله‌ها نشان دادند: «واقعاً حیفه برنامه دورهمی همچین مهمونی بیاره. افتضاح بود»، «مدیری چرا این بی‌سواد‌ها رو دعوت می‌کنی؟ اسپانسر فشار میاره یا تهیه‌کننده؟ واقعاً افسرده شدم از دیدن برنامه امشب»، «با دعوت کردن آرون افشار خودتون رو کوچیک کردین»، «آخه اینا دیگه کی هستن که دعوت می‌کنید؟ آدم شک می‌کنه نکنه خودشون پولی دادن تا بیان یا نه»؟ و.... عده‌ای هم علاوه بر نارضایتی، معتقد بودند هدف مهران مدیری از پرسش‌هایش، تخریب این خواننده بوده است: «خب اگه اینقدر از طرف بدت میاد، اصلاً چرا دعوتش می‌کنی برنامه ات؟»، «مدیری آرون افشار رو با خاک کوچه یکی کرد».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجتبی

      چرا باید این خواننده جوان حتما دوتا از خوانندگان به اصطلاح مطرح خارج بشناسه ؟! مگه سبک و ایده و نوع ادبیات موسیقیایی ایشون با اونا یکی هست ؟ مگه فرهنگ ایشون و مخاطب و سلیقه ها بر اساس موسیقی اون شخص خارجیست ؟!

      ایشون الگو ها و مدل های خودش داره ، کار مدیری با ایشون و طارمی و سایرین بسیار ناپسند هست و امیدوارم یک جا متوقف بشه این هجمه ها ‌..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم

    • بدون نام

      خب راست میگن... برنامه دورهمی باعث شد یه سریا انقد الکی طرفدار یه نفر نشن... این اقا کوچکترین اطلاعات هم از رشته خودش نداشت... واقعا کسی که میره تو این جایگاه باید تو خیلی چیزا دیگه هم جایگاه خودشو بالا بکشه...برنامه دورهمی براش یه نقطه پرتاب بود واسه کسایی که طرفدارش نبودن...
      اما من از اینکه طرفدارش نبودم خوشحال شدم

      پاسخ ها

      • هدهد

        برام جالبه وقتی رضا رشسدپور توی برنامش سحر قریشی رو دعوت کرد و. عکس بزرگان سینما رو نشناخت کسی ابن حرفخا رو به رضارشیدپور نزد و همه معلومات کم و ادعای سحرقریشی رو کوبیدن اما اینجا
        اما دقیقا همون اتفاق حتی محترمانه تر افتاد و همه دارن مدیری را میکوبن
        این میشه تناقض در برخورد و یا نفع سیاسی در برخورد با دو خبر مشابه

      • بدون نام

        موافقم باهات

      • بدون نام

        تمام خواننده های نسل جدید همینن . شما از نظر سواد موشیقی با آستاد شماعی زاده یا شهرام آذر مقایسه کن اینارو!یا حداقل محسن نامجو

      • بدون نام

        دنیای موسیقی الان همش رو پاشنه ی معروفیت اینستایی میچرخه

      • بدون نام

        من کاری به این بنده خدا پسره ندارم.ولی مثلا خود شما تو کاری استعداد داری مثلا همین خوانندگی وچیز خیلی زیادی ام از موسیقی نمیدونی و تو اوج جوونی با دوتا آهنگ بین مردم معروف میشی و حس معروف شدن و شناخته شدن تورو میگیره و به نوعی مغرور و از خود بیخود میشی و این حس ادامه پیدا میکنه تا وقتی که سرد و گرم بچشی و پخته تر بشی و به صورت کاملا حرفه ایی به کارت بپردازی و در موردش مطالعه کنی پس خیلی چیز عجیبی نیست که این پسره اطلاعات زیادی نداره.درضمن همین آقای مدیری ام فک نکنم از همون اول تمام بازیگرا و کارگردانای بزرگ دنیارو میشناخته کم کم و به مرور زمان با مطالعه و بالا رفتن سنش آگاهی و اطلاعاتش بیشتر و بیشتر شده این اومده این بچرو با خودش مقایسه کرده که فک نکنم کار درستی باشه

      • بدون نام

        والله تو اینکه مدیری خواننده خوبی نیست و آهنگ ماندگاری نداره شکی نیست ولی این پسره ام آهنگ موندگاری نداره یعنی هنوز عمر کارش به یک سالم نمیرسه پس لطفا الکی جو ندید

      • بدون نام

        پولش نرسیده

      • zhr.bskt.thrn

        اتفاقا باید مدیری رو مورد انتقاد قرار داد
        این چی کار کرده طفلی کلا ضایع شد بد کرده راستشو گفته

    • بدون نام

      حقشه بزار آبروش بره. یعنی چی کتاب نمی خوانم موسیقی بزرگان رو گوش نمی دم حیف که مردم می رن یه همچین کسایی رو گوش می دن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اصلا کی هست منکه نمیشناسمش کی معروف میشن اینا

      • ناشناس

        یعنی قراره مهمون دعوت بشه به یه برنامه که آبروش بره؟ هر کس ضعفهایی داره.یکی جغرافیاش ضعیفه یکی ریاضی نمی فهمه یکی کتاب نمی خونه. دورهمی قراره یه برنامه مفرح و دوستانه باشه نه جلسه ضایع کردن ضعفهای مردم.

      • zhr.bskt.thrn

        مشکل اینجاس که ما عادت به دروغ کردیم این که راستشو گفته باید باهاش اینجوری کرد

    • بدون نام

      کسی که تواین دوره زمانی است..بایدغذابا دست بخوره...شلخته باشه...ماشین کثیف داشته باشه...تازه خواننده جوان باشه..حقش بود مدیری داغونش کنه

      پاسخ ها

      • ناشناس

        خب هر کس ضعفهایی داره. این جوری تخریب کسی که به اسم مهمان به یه برنامه دعوت میشه کار خوبی نیست. بعد ماها شاکی هستیم که هنرمندانی مثل لیلا حاتمی و شهاب حسینی و ... چرا کلاس می ذارن و تو این برنامه ها شرکت نمی کنن.

      • zhr.bskt.thrn

        همینایی که تو دربارش می دونی مدیری برا همه شناختو ندش

    • بدون نام

      حسودي داره ديگه! كدوم يكي از ترانه هاي مديري موندگار شد؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مدیری مدعی خوانندگی نیست
        در درجه اول یه کارگردانه و اکثر کار هاشم موندگار شدن

      • بدون نام

        مدیری شغل اصلیش خوانندگی نیست، در عوض با سریالاش انقدر لحظات شاید و خاطر اتگیزی رو در کنار خانواده هامون برامون خاطره ساخته که جاش تو قلب همه طرفداراشه

      • zhr.bskt.thrn

        خب اینم با آهنگاش لحظات شادی رو برا ما رقم زد من باهات موافقم

    • بدون نام

      طرف فقط 22 سالش بود!
      خودتون تو 22 سالگی چه گلی سر این مملکت نه، سر خودتون زدید!
      طرف حرفم با خود مدیریه
      که افتخار خوندن آهنگای دیگرون رو داره...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب چه ربطی داره مگه ۲۲ ساله وقت نداشته موسیقی گوش بده یا مطالعه کنه؟!چقدر انتظاراتتون پایینه

      • zhr.bskt.thrn

        نه وقت نداشته تا۱۸ سالگی درس خوانده تابه خودش بیاد شده ۱۹ در واقع سه ساله که خوانندس انتظار داری پرفوسور باشه

    • بدون نام

      اتفاقا منم اولش مطمئن بودم که آرون افشار یه پول گنده ای داده اومده این برنامه، وگرنه چه دلیلی داره همچین خواننده مزخرف دم دستی تو یه برنامه تلویزیونی دعوت شه؟ فکر کنم اون چند تا حمله آخر مدیری هم واسه این بود که گندی که زده رو یه جوری جمع کنه

      پاسخ ها

      • zhr.bskt.thrn

        شما به فکر آبروی خودت باش

    • بدون نام

      در عجبم احسان علیخانی هنوز دورهمی نیومده

      پاسخ ها

      • ناشناس

        بیاد که از زندگی اش چهار تا ایراد پیدا کنن بریزن رو دایره، بعد خوش و خندان بگن ما زحمت کشیدیم و برنامه ساختیم؟

    • بدون نام

      دقيقا وقتي من برنامه رو ديدم همين حسو داشتم كه مديري ارون رو اورده بود بزنه تو سرش

      پاسخ ها

      • zhr.bskt.thrn

    • بدون نام

      من برنامه رو دیدم. اصلا اینطوری نبود. خیلی بد تحلیلش میکنین. هر کسی نظرش رو گفت. مدیری از کتاب خواندن و افشار هم از خودش.

      پاسخ ها

      • ناشناس

        کاملا پسره رو ضایع کرد. هم اخلاق و شخصیت اش رو و هم سطح سوادش رو.

      • zhr.bskt.thrn

        طفلی فقط۲۱ سالشه یادتون باشه هنوز ۲۲سالش نشده

    • بدون نام

      پول میگیره میارشون،یعنی طرف خودش پول میده بیاد

    • بدون نام

      دلتون خوشه ها

    • الهه

      ازش خوشم نمیاد ولی مدیری میتونست با لحن بهتری حرف بزنه

    • بدون نام

      حالا مدیری با این سنش وقتی میخونه آدم حالش بد میشه از بس صداش خامو بده -این بچه ممکنه سوادش قدر مدیری نباشه ولی لااقل کارشو بلده -اذیت نمیشی گوش میدی-کلا بچه 20 ساله انتظاری ازش نی- سن مدیری بشه پخته تر میشه

      پاسخ ها

      • zhr.bskt.thrn

        مرسی موافقم

    • بدون نام

      اینکه هنرمند از هنر آگاهی نداشته باشه اشتباه و بد هست ولی اینکه یک هنرمند دیگه که به ظاهر یا شاید باطن آگاهی داشته باشه اونو مورد تمسخر قرار بده به شدت زنندس

      پاسخ ها

      • ناشناس

        گل گفتی.

    • بدون نام

      برنامه با حضور آرون افشارخیلی خوب بود

      پاسخ ها

      • zhr.bskt.thrn

        ترشی نخوری یه چی میشی

    • بدون نام

      به نظر منم مدیری واقعا میخواد به نسل جدید بگه کتاب بخونید و اصولی برید جلو نه الکی

      پاسخ ها

      • ناشناس

        برنامه مگه جای نصیحته؟ اونم با کوبوندن و تحقیر کردن کسی که به اسم مهمان تو برنامه حضور داره؟

      • zhr.bskt.thrn

        در نظر به پاسخ اولی :
        اونم برنامه به اون پر مخاطبی

    • بدون نام

      چرا الکی از این تیترا مینوسید آخه مابرنامه رو دیدیم اصلا اینطورنبود

    • بدون نام

      از مهران مدیری بی سوادتر نیست
      ولی از اونجا که اعتماد به نفس کاذبش بالاست در مورد موضوع هایی صحبت میکنه که خودش بلده
      خوبه که همیشه میگه ریاضیم صفر بود
      کسی که هوش ریاضیش صفر هزار تا کتابم بخونه فایده نداره

      پاسخ ها

      • zhr.bskt.thrn

        قربونت

    • بدون نام

      مدیری از بس تو کنسرتاش گند زده سر این بنده خدا خالی کرد
      من و خیلی دیگه از دوستام و حتی خانوادم با اهنگاش حال میکنیم
      دمشم گرررررم که حداقل شو نمیده

    • بدون نام

      مدیری تو برنامش گفت تا یه خصوصیت اخلاقی رو نداشته باشی نمیتونی درکش کنی حالا فک کن مدیری به این خوبی تو هیولا نقش یه ادم فاسد رو بازی کرد
      حالا قضاوت کنید .....

      پاسخ ها

      • zhr.bskt.thrn

        نه بابا

    • بدون نام

      فک میکنه خیلی شاخههه مدیری

    • بدون نام

      نظراتمو پخش کنید لطفا

    • بهار

      درسته منم اصلا دوستش نداشتم

      پاسخ ها

      • zhr.bskt.thrn

        خود دانی اگه بی طرفی نظر نده

    • بدون نام

      دیگه پاواروتی و بوچلی همه می شناسند.

      پاسخ ها

      • rn

        تویی که با تجربه ای نه آرون ۲۱ ساله

    • نسیم

      دیگه پاواروتی و یانی و اینارو نشناسی واقعا بیسوادیه....من تخصصم اصلا موسیقی نیست اما اینارو وقتی راهنمایی بودم میشناختم

      پاسخ ها

      • rn

        عزیزم!توخوبی

      • بدون نام

        تازه نگفته که نمی شناسم گفته نظری ندارم

      • zhr.bskt.thrn

        تو خوبی

    • فافا

      22سالگی!!تازه اول راهه، لطفا انصاف داشته باشید

      پاسخ ها

      • rn

        مرسی

    • بدون نام

      یبار بی سواد بودن سحر قریشی ثابت شد و بعدها فهمیدین این بی سوادی و پر فالوری نتیجش چیه!!!!!!!خوب کاری میکنن آدمای بی سواد رو ضایع میکنن تا حداقل بخاطر حفظ ظاهرم که شده خودشونو ارتقا بدن

      پاسخ ها

      • ناشناس

        پس خیلی از هنرمندا هم که کلاس می ذارن و نمیان تو برنامه ادم ضایع کن اش خوب کاری می کنن.

    • بدون نام

      گویا عوامل برترین ها هم خودش از دعوت این بنده خدا خوشش نیومده. نه مدیری اینو برد گوشه رینگ نه کتاب نخوانی برای جوان ۲۲ ساله عیبه. شما خودتون ۲۲ سالتون بود کتابای درسیتونو بیشتر میخوندین. از برترین ها بیشتر از اینها انتظار میره.

      پاسخ ها

      • ناشناس

        مدیری هر چی از دهنش در اومد به پسره گفت.

      • rn

        بد بخت و با خاک یکسان کرد

    • بدون نام

      خیلی منفی شدی برترینها

    • yasi.photography

      با این قسمت از برنامه و اگاهی رساندن به مردم توسط مدیری عاشق دورهمی شدم

      پاسخ ها

      • ناشناس

        خیلی زشته که یکی رو دعوت کنی تو برنامه ات،، بعد ضایعش کنی. این اسمش آگاهی دادن نیست. به هر حال کسی نیست که بی ایراد باشه.

    • بدون نام

      آرون افشارباید اطلاعاتش بیشترمی بود وبامدیری موافقم ولی اگه برنامه کتاب بازو دقت میکردین خود مدیری کتابهایی و میشناخت که قدیمی و معروف بودن و از کتابهای جدید یاحداقل مال بیست سال اخیراطلاعاتی نداشت،درصورتی که افرادی که جدی کتاب میخونن حتی درموردمترجم ها و چاپ های جدید کتابها اطلاعاتی دارن،به نظرم مدیری دیدش و اطلاعاتش قدیمیه و اونقدری که ادعا میکنه اهل مطالعه و به روز نیست،حافظ و سعدی ومشیری خوبه ولی اینامال مطالعات دوره ی جوونیش بوده الان چی؟

    • بدون نام

      حالا خود مدیری تو ۲۲ سالگی علامه دهر بوده

    • زهرا

      یعنی خودشیفتگی واعتماد به نفس کاذب مدیری حالمو بهم میزنه.انگار کیه که انقدر خودشو دست بالا گرفته وبه خودش اجازه میده خیلی راحت یه جوونو تحقیر کنه وآبروشو ببره.

    • بدون نام

      کتاب خوندن دانش فرهنگ علم اطلاعات رو بالا متاسفانه تو سیستم اموزشی ما فقط کتاب های مدارس و دانشگاه اهمیت دارنکه برای کسب نمره است و اون وجه لذت بردن و ارامش گرفتن رو ایجاد نمیکنه

    • بدون نام

      واقعا که خوب خیلیا توو این کشور و جهان کتاب نمیخونن دلیل نمیشه که یارو امل و بی سواده بعد درسته که هر کس باید توی حرفه و کارش یه اطلاعاتی‌ داشته باشه. اما دلیل نمیشه توی جمع خوردش کنید با بچه هم اینکار رو نمیکنن این آقای افشار مثل بقیه نیست که با یه صدای بدردنخور بیاد و لباسای مسخره بپوشه توو کنسرتش و چرت و پرت بگه همون طور که گفت زیر دست به نفر بوده که از موسیقی سر در میآورده. حالا نه که این آقای مدیری پروفسور و همه چیز دونه!

    • بدون نام

      مدیری سطح شعورشونشان داد.

    • بدون نام

      من دور همی رو ندیدم ولی الان فهمیدم که مدیری چه کاری کرده اصلا از ضایع کردن دیگران چی گیرت میاد؟ آخه تو چکار داری کتاب میخونه یا نه

    • ناشناس

      از سنت خجالت بکش اقای مهران مدیری

    • حنانه

      برین دنبال اخرتتون باشید متربی خیلی بده و تمسخره دیگرون از اون بد تره

    • احسان

      بابا طرف 22 سالشه میگه یکی داره زندگی نامه منو مینویسه آخه نباید مدیری لهش کنه ؟ خوب بچه تو چه زندگینامه ای داری تا الان؟
      اولین سوالشم میگه اولین کنسرتت کی بود گفت یادم نیست ؟یعنی چی ؟ بعدش معلوم شد یک ماه پیش بوده والا ابی هم اینقدر ادعا نداره که این داشت
      حقش بود خفتش بده

      پاسخ ها

      • ناشناس

        رفتار مدیری خیلی زشت بود. خیلی ناراحته قبل از اینکه مهمون دعوت کنه به جای اینکه در مورد شلختگی و مسائل چرت و پرتش تحقیق کنه، در مورد شخصیت اش تحقیق کنه.

    • .thrn

      خجالت داره طفلی فقط ۲۲ سالشه تازه بد کرده راستشو گفته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج