۹۶۶۷۵۲
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

شیخ‌ویسی: شاید ما هم برابر پرسپولیس، واتفورد شدیم

سنگربان تیم پیکان تهران امیدوار است آنها با توجه به شرایطی که در جدول رده بندی دارند با روحیه بالا مقابل صدرنشین لیگ برتر حاضر شده و به سه امتیاز مسابقه هفته بیست و دوم لیگ برتر دست پیدا کنند.

ایلنا: وحید شیخ ویسی درخصوص بازگشت به ترکیب تیم پیکان اظهار داشت: بعد از چهار بازی که نبودم با انگیزه برگشتم، البته همیشه انگیزه داشتم و خوب بودم اما مشکلاتی در تیم به وجود می آمد که الان گذشته و چیزی که قابل اهمیت است رو به جلو حرکت کردن است.

سنگربان پیکان درباره تساوی برابر نفت مسجد سلیمان گفت: خیلی خوب بازی کردیم و ساختار تیمی خوبی هم داشتیم اما دقایق آخر غفلت کردیم و می‌توانستیم به راحتی هم برنده شویم اما تیم مقابل ما تیم سرسخت و جنگنده‌ای بود. شاید اگر در دقایق پایانی کمی بیشتر دقت می‌کردیم با نتیجه یک بر صفر برنده می‌شدیم اما نفت موفق شد همچنان در خانه‌اش شکست ناپذیر بماند و به یک امتیاز این بازی دست پیدا کند.

شیخ ویسی درباره عدم حضور تماشاگران در این بازی افزود: متاسفانه اگر تماشاگر باشد بهتر می‌شود چون فوتبال متعلق به هواداران تیم‌هاست اما با این شرایط که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده برای سلامتی آنها ضرر داشت که بخواهند به ورزشگاه‌ها بروند. البته این را هم بگویم که سلامتی ما هم در خطر است و شاید ورزشکار باشیم و مقاوم باشیم که ویروس نتواند روی بدن ما تاثیرگذار باشد اما ما سوپرمن که نیستیم! اگر خدایی ناکرده ما خودمان ناقل این ویروس باشیم، خانواده‌های ما در خطر هستند و امیدواریم که سازمان لیگ تصمیم خوبی در این باره بگیرد.

سنگربان پیکان ادامه داد: این نکته قابل توجه است که مثلا در بازی با نفت، ورزشگاه ضدعفونی شد اما این فقط ورزشگاه بود؛ ما برای اینکه به مسجد سلیمان برویم از اتوبوس، هتل، هواپیما و فرودگاه گرفته تا حضور در مکان‌های عمومی را هم تجربه کردیم پس تنها ضدعفونی کردن ورزشگاه‌ها نمی‌تواند دلیل محکمی باشد که ما به کرونا مبتلا نمی‌شویم. واقعا چرا تمام امکان ورزشی و همه رشته‌ها تعطیل هستند اما فوتبال را تعطیل نکردند.

شاید ویروس روی من اثر نگذارد اما خانواده من و تمام بازیکنان لیگ در خطر هستند و اگر خدایی ناکرده اتفاقی بیفتد همیشه پشیمان می‌شوند. از نظر من مسابقات باید لغو شود چون همه در خطر هستند. بالاخره این ویروس با جان آدم‌‌ها سر و کار دارد و فکر می‌کنم اگر جان بازیکنان و خانواده‌ها مهم است پس باید بازی‌ها را تعطیل کنند.

شیخ ویسی درباره همکاری با عبدالله ویسی در پیکان گفت: شرایط با آقا ایشان خوب است و فضا تقریبا عوض شده است. ما در حال حاضر فقط به یک برد نیاز داریم که شرایط بهتر شود. آقای ویسی با بچه‌ها رابطه صمیمانه‌ای دارند و می‌گویم که فقط به یک برد نیاز داریم تا روحیه بیشتری برای ادامه کار به دست بیاوریم. نمی‌توانیم خودمان را گول بزنیم اما نتایج به نوعی است که اکنون در قعر جدول هستیم ولی ما واقعا تیم خوبی داریم و امیدواریم که یک برد به دست بیاوریم تا به رده‌های بالاتر صعود کنیم. مشخصا ما در لیگ می‌مانیم و شاید الان در قعر جدول باشیم اما ۹ بازی دیگر باقی مانده است و کاندیدای سقوط نیستیم.

بازیکن تیم پیکان درباره هفته آینده با پرسپولیس تهران گفت: امیدواریم که سازمان لیگ هرچه سریعتر تصمیم بگیرد تا این بازی‌ها تا اطلاع ثانوی برگزار نشود اما ما موظفیم فعلا تمریناتمان را طبق برنامه پیش ببریم و مسابقه به مسابقه پیش برویم. بازی پرسپولیس برای ما بازی حیاتی است؛ قبلا همه با تیم ما شوخی می‌کردند که ما تماشاگر نداریم و الان می‌بینید که با شیوع کرونا حتی تیم‌های پرتماشاگر هم دیگر تماشاگرانشان نمی‌توانند روی سکوها حضور داشته باشند.

در فوتبال هیچ چیزی غیرممکن نیست همین دیشب دیدیم که واتفورد توانست لیورپول را ببرد پس ما چطور نتوانیم پرسپولیس را شکست بدهیم؟ شاید ما هم برابر پرسپولیس واتفورد شدیم! هیچ چیزی از پیش تعیین شده نیست. ما سعی میکنیم که نتیجه بگیریم و با امید پیش می‌رویم تا به روزهای خوب با پیکان برگردیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرسپولیسه یا لیورپول

      جووون شیخ ویسی شما فقط واتفورد شو.
      خخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج