۹۶۷۳۰۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

این لیورپول شبیه منچستر دوران فرگوسن است

لیورپول با کسب تنها ۴ پیروزی دیگر قهرمانی خود در لیگ برتر را مسجل خواهد کرد. خیلی ها این تیم را شبیه منچستریونایتد دوران الکس فرگوسن می دانند.

ورزش سه: لیورپول با هدایت یورگن کلوپ در آستانه شکستن طلسم ۳۰ ساله است و دیگر چیزی تا قهرمانی لیگ برتر فاصله ندارد. این نوزدهمین قهرمانی قرمزها در انگلیس و اولین قهرمانی شان در شکل جدید برگزاری رقابت ها محسوب می شود.

لیورپول دو روز پیش و پس از ۴۴ بازی متوالی بدون شکست، برابر واتفورد متحمل باخت ۳-۰ شد تا نوار شکست ناپذیری اش نیز پاره شود. برخی معتقدند لیورپول در این مدت خوش شانس هم بوده است.

امیل هسکی مهاجم سابق تیم ملی انگلیس و باشگاه لیورپول در این رابطه گفت:« خوش شانسی نصیب هر تیمی نمی شود و باید لایقش باشید. اگر به منچستریونایتد دوران فرگوسن نگاه کنید، متوجه خواهید شد که آنها همیشه برنده مطلق نبودند و در برخی بازی ها با خوش شانسی و نتیجه حداقلی پیروز از زمین خارج می شدند.»

هسکی ادامه داد:« بازی هایی بود که می گفتید خدای من، چقدر خوش شانسند. دو سال پیش لیورپول باخت های عجیبی می داد اما الان در بازی های مشابه، پیروز می شود. لیورپول کلوپ من را به یاد منچستر سر الکس می اندازد. من عاشق بازی در چنین تیمی هستم. البته نمی دانم می توانستم در ترکیب اصلی تیم کلوپ قرار بگیرم یا خیر ولی بازی زیر نظر این مربی، رویای هر بازیکنی است. او لیورپول را شبیه به یک خانواده کرده است. کلوپ یک مشوق بزرگ برای ستاره های تیمش است.»

قهرمانی لیورپول:« هواداران بی صبرانه منتظر قطعی شدن قهرمانی هستند. نه تنها در انگلیس که در سراسر دنیا. از نقاط مختلف دنیا برای من می نویسند که منتظریم قهرمانی مسجل شود تا به هواداران یونایتد زنگ بزنیم. ما مدت هاست برای این قهرمانی صبر کرده ایم و دیگر زمانش رسیده است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج