۹۶۷۴۷۴
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

فال روزانه ۱۳/ ۱۲/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۱۳/ ۱۲/ ۱۳۹۸

فال روزانه 98/12/13

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سال‌هایی که تاکنون زندگی کرده‌اید ذهن‌تان همیشه درگیر مشکلات مالی بوده است، اما در سالی که با تولدتان آغاز می‌شود این مشکلات را کنار بگذارید و از دید رضایت و شادکامی به زندگی نگاه کنید و به جای اینکه از نداشته‌های‌تان غصه بخورید، از داشته‌هایی که زندگی در اختیار شما قرار داده لذت ببرید. در ماه اسفند که با تولدتان آغاز کرده‌اید با تغییری مهم در زندگی روبرو خواهید شد، این تغییر در نگاه اول به مذاق شما خوش نخواهد آمد، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که به این تغییر عادت می‌کنید و به این نتیجه خواهید رسید که این تغییر برای زندگی شما لازم بوده است. ناگفته نماند سال تولدتان به آسانی آب خوردن از پیش چشم شما عبور نمی‌کند و در این سال با مشکلاتی روبرو خواهید شد، اما در برابر این مشکلات کمر خم نکنید و با صبر و پشتکار، مشکلات را از سر راه بردارید. تابستان سالی که از راه می‌رسد، فرصت‌هایی برای تفریح و سرگرمی پیدا می‌کنید. این فرصت‌ها را به فال نیک بگیرید اما حواس‌تان باشد که ولخرجی نکنید وهزینه‌های‌تان را مدیریت کنید. در ماه‌های تیر و مرداد سال آینده فرصت بیشتری برای بودن در کنار اعضای خانواده پیدا می‌کنید، از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌‌توانید در کنار اعضای منزل خوش بگذرانید. مهر ماه سال آینده، ماه عاشقی شما است و در این ماه چشم شما به دلداری می‌افتد و عشقی گرم و آتشین را تجربه خواهید کرد. تلاش‌هایی که در سال تولدتان کشید‌ه‌اید دردی ماه سال آینده به بار می‌نشیند و در این ماه مزد زحمت‌های خود را می‌گیرید. سالی که با تولدتان شروع شده را طوری به پایان برسانید که این سال به چراغ راهی برای سال‌های دیگر عمر شما تبدیل شود.

فال روزانه ۱۳/ ۱۲/ ۱۳۹۸

امروز بیشتر از همیشه اعتمادبه‌نفس دارید و احساس می‌کنید هیچ مشکلی نمی‌تواند جلوی شما را بگیرد، این روحیه را مغتنم بدانید و مشکلات را راحت‌تر از همیشه حل کنید. انسان ولخرجی هستید و از آنجایی که احتمال دارد امروز با خرید کالاهای غیرضروری، ثبات مالی‌تان را به خطر بیاندازید، بیشتر از همیشه مواظب خرید‌های‌تان باشید و روز را بدون هرگونه ولخرجی به پایان برسانید. افکار منفی زیادی دارید و فکر کردن به این افکار ذهن‌ شما را بیش‌از‌حد مشغول نگهش داشته و تمرکز لازم را در انجام کارها ندارید، ادامه این رویکرد اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت افکار منفی را کنار بگذارید و به چیزهای خوب و مثبت فکر کنید و انرژی بگیرید. امروز از صبح که از خواب بلند شده‌اید احساس می‌کنید از همیشه عاشق‌تر هستید، این احساس را به فال نیک بگیرید و شب و روزی عاشقانه را پشت‌‌سر بگذارید. تصمیم مهمی در زندگی باید اتخاذ کنید و این تصمیم شما را سردرگم کرده‌است، امروز زمان مناسبی است که تکلیف‌تان را با این تصمیم یک‌سره کنید و تصمیمی بگیرید که صلاح شما و افراد خانواده را به دنبال داشته باشد. کار عقب‌افتاده‌ای دارید و مدتی است که از زمان انجام این کار گذشته است، این وضعیت امروز برای شما دردسر درست می‌کند و اطرافیان شما را برای انجام‌ندادن این کار سرزنش خواهند کرد. به اطرافیان حق بدهید و از امروز به گونه‌ای کارها را انجام دهید که کاری برای فردا موکول نشود. امروز فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا دستی به سروروی منزل یا محل‌کار خود بکشید و وضعیت شلوغ اطراف خود را مرتب کنید. قرار است کار هیجان‌انگیز و جذابی را برای همسر یا عشق‌زندگی‌تان انجام دهید، مطمئن باشید عشق‌زندگی‌تان از انجام این کار در کنار شما لذت می‌برد و لحظه‌های شادی را تجربه خواهد کرد.

فال روزانه ۱۳/ ۱۲/ ۱۳۹۸

امروز به خودتان وعده داده‌اید که کمی ورزش و تفریح کنید، خوشبختانه بخت با شما یار است و فرصت مناسبی برای ورزش و تفریح پیدا خواهید کرد. موقعیت مالی جدیدی را در پیش‌رو دارید و در کنار سودی که از این موقعیت مالی نصیب‌تان می‌شود، شور و نشاط زیادی را تجربه می‌کنید. این شرایط را به فال نیک بگیرید و اهل منزل را در شادی‌های خود سهیم نمایید. امروز یکی از دوستان‌ شما که علاقه زیادی به ایشان دارید گرفتار مشکلی می‌شود و به کمک‌تان نیاز دارد، هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای این دوست انجام دهید و به ایشان ثابت نمایید که در لحظه‌های سخت و دشوار هرگز وی را تنها نخواهید گذاشت. میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان بر سر چیزهای پیش‌پاافتاده مشاجره‌ای در گرفته و از یکدیگر دلخور شده‌اید، اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و امروز به هر بهانه‌ای که شده شرایط آشتی و صلح و صفا را برقرار کنید. قصد انجام کار جدیدی را دارید، اما بهتر است قبل از انجام هر کاری دست‌نگه دارید و جوانب مختلف این کار را یک‌بار دیگر بررسی نمایید. مدتی است که احساس می‌‌کنید کارها آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود و از روند انجام کارها رضایت ندارد، امروز ورق بر می‌گردد و کارهای روزانه راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام خواهد شد.

فال روزانه ۱۳/ ۱۲/ ۱۳۹۸

امروز بوسیله دوستان و آشنایان با فرد سرشناس و مهمی آشنا می‌شوید و گفتگویی میان شما و این فرد ایجاد خواهد شد. سخن‌های این فرد تاثیر زیادی روی شما می‌گذارد، در نتیجه حرف‌های ایشان را آویزه‌ گوش کنید و در آینده همیشه به یاد گفته‌های این فرد باشید. به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است از امروز تصمیم بگیرید که مقداری از درآمد خود را برای روز مبادا کنار بگذارید و راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید. اهمیتی به انجام کارهای منزل نمی‌دهید و این وضعیت زمینه دلخوری اهل خانه را فراهم کرده‌است، اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و از امروز با مشارکت بیشتر در انجام کارهای منزل به اطرافیان ثابت کنید که انسان مسئولیت‌پذیری هستید. رابطه‌ای پنهانی با فردی دارید و به‌رغم اینکه این رابطه آبروی شما را به خطر انداخته است، نمی‌خواهید به این رابطه خاتمه دهید. چنین رویکردی اصلا به صلاح شما نیست و قبل از اینکه آبرو و اعتبارتان به باد فنا برود، تکلیف این رابطه پنهانی را روشن کنید. توجه ویژه‌ای در انجام کارها ندارید و این وضعیت نارضایتی همکاران یا اهل منزل را به دنبال داشته است، ادامه این شرایط شما را به لحاظ کاری در وضعیت نامطلوبی قرار می‌دهد، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که با تمرکز بیشتر به انجام کارها مشغول شوید و به‌گونه‌ای کار کنید که مو لای درز کارهای شما نرود. امروز احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و فردی وجود دارد، در نتیجه تا جایی که می‌‌توانید روزی بدون حاشیه را در پیش بگیرید و به گونه‌ای روز را به شب برسانید که کسی از شما دلخور نشود.

فال روزانه ۱۳/ ۱۲/ ۱۳۹۸


اهمیتی به سلامتی خود نمی‌دهید و به‌رغم اینکه در بستر بیماری افتاده‌اید، نمی‌خواهید سری به پزشک خانوادگی‌تان بزنید و فکری به حال درمان خود بردارید. این وضعیت به غیر از ناخوشی بیشتر، چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه در اولین فرصت به پزشک مراجعه کنید و به فکر درمان باشید. عازم سفری هستید، اما سفر پرخرجی را در پیش‌رو دارید و اگر مواظب حساب‌و‌کتاب‌های‌تان نباشید، در این سفر حسابی ولخرجی خواهید کرد. با این حساب در این سفر بیشتر از همیشه مواظب خرج‌های‌تان باشید و به گونه‌ای خرج کنید که در انتهای سفر از هزینه‌های سرسام‌آور آن پشیمان نشوید. تصمیم مهمی در زندگی باید اتخاذ کنید و بر سر دوراهی مانده‌اید، امروز زمان مناسبی است که پس از مشورت با اهل منزل، تصمیم مناسبی را اتخاذ نمایید. دوستان و رفقای بسیار خوبی دارید و همیشه در مشکلات و سختی‌ها دست شما را گرفته‌اند، قدر این دوستان خوب را بدانید و به آنها ثابت کنید که در شرایط سخت و دشوار، دوستان قدیمی‌تان را تنها نخواهید گذاشت. امروز از خواب که بلند شده‌اید، دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می‌کنید که از همیشه عاشق‌تر شده‌اید. این احساس را پیش خودتان نگذارید و در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان شب‌و‌روزی عاشقانه را سپری نمایید. با افراد مهم و بانفوذی ملاقات خواهید کرد، این ملاقات را به زمینه‌ای برای دوستی و رفاقت با این افراد تبدیل کنید و برای حل مشکلات از آنها کمک بگیرید. صبح را با خستگی و کسالت شروع کرده‌اید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که با ادامه روز، انرژی بیشتری پیدا می‌کنید و شادی و نشاط، جایگزین خستگی و کسالت خواهد شد. امروز یکی از دوستان که دل‌تان حسابی برای او تنگ شده، به دیدارتان می‌آید و دلتنگی‌تان را خاتمه می‌دهد. مشاجره‌ای کوچک میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان ایجاد شده‌است، امروز عشق‌زندگی‌تان با رفتار و گفتارش به شما ثابت می‌کند که از این مشاجره چیزی به دل نگرفته و از شما دلخور نیست.

فال روزانه ۱۳/ ۱۲/ ۱۳۹۸

انسان جذابی هستید و اطرافیان را مانند آهنربا به خود جذب می‌کنید، این روحیه را به فال نیک بگیرید و دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید. اندوخته‌ای برای سرمایه‌گذاری کنار گذاشته‌اید و امروز قصد دارید این اندوخته را به گردش درآورید و در کاری سرمایه‌گذاری کنید، اما روز خوبی را برای این‌کار انتخاب نکرده‌اید و این سرمایه‌گذاری به غیر از ضرر و زیان، چیز دیگری برای شما به دنبال نخواهد داشت. امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار دوستان و آشنایان یا اعضای خانواده لحظات خوشی را سپری نمایید. انسان‌ زحمت‌کشی هستید و تلاش‌های زیادی در زندگی انجام داده‌اید، اما مزد این زحمت را تاکنون دریافت نکرده‌اید و دستاورد چندانی در زندگی ندارید، غم به دل خود راه ندهید چرا که این وضعیت ادامه پیدا نمی‌کند و در آینده‌ای نزدیک، مزد زحمت‌های شبانه‌روزی‌تان را دریافت خواهید کرد. امروز عازم خرید هستید و به خودتان وعده داده‌اید که کالاهای خوبی خریداری نمایید، این اتفاق خواهد افتاد و چیزهایی که امروز خریداری می‌کنید رضایت کامل شما را به ارمغان می‌‌آورد. مدتی است که میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان مشاجره‌های زیادی رخ می‌دهد، اما امروز ورق بر می‌گردد و فرصتی برای دلجویی و ابراز عشق و محبت پیدا خواهید کرد.

فال روزانه ۱۳/ ۱۲/ ۱۳۹۸

نگاهی مثبت به زندگی دارید و این روحیه شما را به فردی با نشاط و انرژی تبدیل کرده و اجازه نمی‌دهید مشکلات سد راه شما شوند. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید که اطرافیان از این رفتار شما درس خواهند گرفت. روز حساسی را سپری می‌کنید و اگر مواظب امور مالی خود نباشید، ضرر هنگفتی متحمل خواهید شد. امروز رفقای قدیمی برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ای برای شما تدارک دیده‌اند و قصد دارند تا با این برنامه حسابی شما را شگفت‌زده کنند. از این اتفاق نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان قدیمی سپری نمایید. یکی از اطرافیان شما عشق نافرجامی را تجربه کرده و در عشق شکست خورده است، اجازه ندهید این فرد بیشتر از این ناراحتی تحمل کند و امروز هر کاری که از دست‌تان بر می‌آيد را برای بهبود روحیه این فرد انجام دهید. انسان زحمت‌کشی هستید و لحظه‌ای از کار و تلاش دست نمی‌کشید، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید که زحمت‌های‌ شما بی‌نتیجه نمی‌ماند و مزد تلاش‌های بی‌وقفه خود را دریافت می‌کنید. از اظهارنظر در جمع هراس دارید و حرف دل‌تان را به زبان نمی‌آورید، این روحیه نه‌تنها شما را به فرد خجولی تبدیل کرده، بلکه باعث شده تا اطرافیان توجهی به نظرات شما نداشته باشند. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و از امروز به خودتان قول بدهید که نظر و عقیده خود را با صدای بلند ابراز کنید و از اظهارنظر هراسی نداشته باشید. به لحاظ عاشقی روزی سرشار از عشق و محبت را تجربه خواهید کرد، این فرصت را مغتنم بدانید و به همسر یا عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که از همیشه بیشتر دوستش دارید.

فال روزانه ۱۳/ ۱۲/ ۱۳۹۸

فشارهای کاری زیادی را تحمل می‌کنید و این وضعیت باعث شده تا امروز حسابی نگران و مضطرب باشید، قبل از اینکه این نگرانی‌ها شما را از پا در بیاورد، فکری به حال این وضعیت بردارید و تا جایی که امکان دارد فشار کاری‌تان را کاهش دهید. کاری خلاف و ناپسند را انجام داده‌اید و امروز به دلیل انجام این کار ناپسند، گرفتار می‌شوید. از کار خلافی که انجام‌داده‌اید شانه خالی نکنید و پای این کار ناپسند بیاستید و با این رفتار به اطرافیان ثابت نمایید که از این وضعیت درس گرفته‌اید و هرگز سراغ چنین کاری نخواهید رفت. مدتی است که به همسر یا عشق‌زندگی‌تان ابراز عشق نکرده‌اید، امروز زمان مناسبی است تا هدیه‌ای برای عشق‌زندگی‌تان بخرید و با تقدیم این هدیه به ایشان ثابت کنید که همیشه به فکر او هستید. یکی از نزدیکان شما که علاقه زیادی به ایشان دارید امروز حسابی ناراحت و افسرده است، این فرد را در غم و غصه‌هایش تنها نگذارید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای شادی ایشان انجام دهید. امروز با فرد باتجربه و دنیا دیده‌ای ملاقات خواهید کرد، این ملاقات را به فال نیک بگیرید و تجربه‌های ایشان را در آینده به چراغ راهی برای موفقیت‌های خود تبدیل نمایید. امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا دمی با خودتان خلوت کنید و به کارهای عقب‌افتاده رسیدگی نمایید، از این فرصت نهایت بهره را بگیرید و اجازه ندهید کار عقب‌افتاده‌ای به فردا موکول شود.

فال روزانه ۱۳/ ۱۲/ ۱۳۹۸

امروز حادثه‌ای وجود نازنین‌تان را تهدید می‌کند، در نتیجه بیشتر از همیشه مواظب سلامتی‌تان باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که سلامت شما به خطر نیافتد. روز را با نگرانی و اضطراب آغاز کرده‌اید و لحظه‌ای آرام و قرار ندارید، به خاطر داشته باشید که این وضعیت برای سلامتی شما اصلا مفید نیست و با صحبت با فردی که ایشان را به عنوان سنگ‌صبور خود قبول دارید، بار غم‌ها و نگرانی‌ها را کنار بگذارید. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید، این فرصت را از دست ندهید و اگر قصد سرمایه‌گذاری دارید، پول خود را در بازار املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری کنید و مطمئن باشید سود سرشاری از این کار نصیب شما خواهد شد. مدتی است که وقتی را در کنار اعضای خانواده سپری نکرده‌اید، قبل از اینکه ادامه این وضعیت زمینه ناراحتی اهل منزل را فراهم کند، امروز زمانی را به اعضای خانواده اختصاص دهید و به ایشان ثابت نمایید که از هر لحظه‌ای برای بودن در کنار آنها بهره می‌گیرید. انسان توانمندی هستید و مهارت‌های زیادی دارید، اما این مهارت‌ها را تمام‌و‌کمال در کار و زندگی استفاده نمی‌کنید و اجازه داده‌اید هم‌قطاران‌تان از شما جلوتر باشند. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و از امروز جلوه بیشتری به مهارت‌های خود بدهید و توانمندی‌های‌تان را به رخ اطرافیان بکشید. امروز به خودتان وعده داده‌اید که اوقات فراغت خود را به انجام کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید، اما این وعده محقق نخواهد شد و کارهای غیرمنتظره‌ای در سر راه شما قرار می‌گیرد و مجبور خواهید شد به جای انجام کارهای دلخواه‌تان، این کارهای غیرمنتظره را به پایان برسانید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان برنامه‌های زیادی برای شما ترتیب داده تا امروز حسابی شگفت‌زده‌تان کند. از این فرصت نهایت بهره را ببرید و شب‌وروزی عاشقانه را تجربه کنید.

فال روزانه ۱۳/ ۱۲/ ۱۳۹۸

روزی سرشار از خوشی و نشاط را آغاز کرده‌اید و از شادی در پوست خود نمی‌گنجید، این نشاط و شادی را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و خاطره خوشی‌های امروز را در ذهن اطرافیان ماندگار کنید. امروز قصد سرمایه‌گذاری بلند‌مدتی را دارید اما روز خوبی را برای سرمایه‌گذاری انتخاب نکرده‌اید و این سرمایه‌گذاری به‌غیر از ضرر، چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت. به اعضای منزل قول دا‌ده‌اید که برای گردش و تفریح بیرون بروید، به قول خود وفا کنید و از بودن در کنار اهل منزل لذت ببرید. عشقی بی‌حد‌و‌مرز به همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید و از صمیم‌قلب عاشق وی هستید، امروز متوجه می‌شوید که عشق‌زندگی‌تان نیز همین احساس را به شما دارد و در عشق به شما از جان مایه می‌گذارد. با مشکلی روبرو خواهید شد و به‌تنهایی کاری از دست‌تان برای حل این مشکل بر نمی‌آيد، اجازه ندهید این مشکل شما را از پا در بیاورد و برای حل آن از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. انسان مسئولیت‌پذیری هستید و برآورده‌کردن نیازهای اعضای خانواده را به نیازهای خودتان مقدم می‌دانید. قبل از اینکه این رویکرد باعث شود تا رسیدگی به خودتان را فراموش کنید، از امروز تصمیم بگیرید که در کنار رسیدگی به نیازهای دیگران، از خودتان غافل نشوید. امروز فرصتی دست می‌دهد تا تفریح و سرگرمی جدیدی را امتحان کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید خوش بگذرانید.

فال روزانه ۱۳/ ۱۲/ ۱۳۹۸

انسان حسودی هستید و چشم دیدن پیشرفت اطرافیان را ندارید، قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد چشم‌تنگ و بدخواهی تبدیل کند، حسادت را کنار بگذارید و با رفتار و گفتار خود به اطرافیان ثابت نمایید که از موفقیت‌های آنها لذت می‌برید. امروز قرار است برای دیدار یکی از آشنایان به منزل وی بروید، اما در این دید و بازدید به شما خوش نخواهد گذشت، در نتیجه تا جایی که امکان دارد این برنامه را به روزهای آینده موکول نمایید. اختلاف‌نظرهای زیادی با همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید و امروز سو‌ء‌تفاهمی میان شما ایجاد می‌شود، اجازه ندهید این سوء‌تفاهم زمینه دلخوری و ناراحتی عشق‌زندگی‌تان را فراهم کند و در اولین فرصت کدورتی که ایجاد شده را به صلح و آشتی تبدیل کنید. انسان‌خنده‌رویی نیستید و کسی تاکنون لبخند شما را ندیده‌ا‌ست، این روحیه شما را به فرد بداخلاق و کج‌خلقی تبدیل کرده و کسی تمایل رابطه با شما را ندارد. امروز زمان مناسبی است که این روحیه را کنار بگذارید و با معجزه خنده و خوش‌رویی آشنا شوید. ایده‌های خلاقی ندارید و این وضعیت شما را به لحاظ کاری از هم‌قطاران‌تان عقب انداخته‌است. برای حل این مشکل نشست‌و‌برخواست خود را با افراد خلاق بیشتر کنید و از طرح‌های خلاقانه آنها، ایده بگیرید. حرفی که می‌زنید با رفتار‌تان تفاوت دارد و این وضعیت باعث شده تا اطرافیان حرف‌های شما را جدی نگیرند، در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که حرف‌ها و رفتارتان یکی باشد و به گونه‌ای رفتار کنید تا اطرافیان بیشتر از گذشته روی حرف‌های شما حساب‌باز کنند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که از همیشه بیشتر عاشق شما است و روزی سرشار از محبت را در کنار عشق‌زندگی‌تان تجربه خواهید کرد.

فال روزانه ۱۳/ ۱۲/ ۱۳۹۸

به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید، پولی به دست‌تان می‌رسد. این موقعیت را به فال نیک بگیرد و قسمتی از این پول را برای آینده پس‌انداز کنید. توانایی چشمگیری در جلب‌نظر اطرافیان دارید، از این توانایی بهترین استفاده را ببرید و مشکلاتی که امروز با آنها روبرو می‌شوید را به لطف این روحیه پشت‌سر بگذارید. امروز روز عاشقی شما است و اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز چشم‌‌تان به یاری خوش‌قدوبالا می‌افتد و در اولین نگاه عاشق ایشان خواهید شد. این عشق را جدی بگیرید و مطمئن باشید که با عشقی گرم و آتشین طرف هستید. روز حساسی را سپری می‌کنید و تصمیم مهمی را در پیش‌رو دارید، این تصمیم در سرنوشت شما و اعضای خانواده تاثیر دارد، در نتیجه عجولانه تصمیم نگیرید و پس از مشورت با اهل منزل، تصمیمی بگیرد که خیر شما و اعضای خانواده در آن باشد. مدتی است که قصد خرید کالایی را دارید، امروز بهترین زمان برای خرید است، در نتیجه فرصت خرید کالای موردنظرتان را از دست ندهید و خاطر‌جمع باشید که از خرید این کالا پشیمان نخواهید شد.

فال روزانه ۱۳/ ۱۲/ ۱۳۹۸

انسان سخاوتمندی هستید و دستی گشاده‌ دارید، این روحیه شما را به انسان محبوب و مردم‌داری در میان اعضای خانواده و اطرافیان تبدیل کرده است. در نتیجه گشاده‌دستی را ادامه دهید و تا می‌توانید دست اطرافیان را بگیرید. امروز سود قابل‌ملاحظه‌ای در معاملات خواهید داشت، از معامله‌ پرسودی که انجام داده‌اید درس بگیرید و در آینده نیز شرایط سود و درآمد بیشتر را مهیا کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان را عاشقانه دوست دارید و امروز می‌خواهید با خرید هدیه‌ای، عشق بی‌پایان خود را نثار ایشان کنید. مطمئن باشید که عشق‌زندگی‌تان این رفتار شما را فراموش نخواهد کرد و در آینده ایشان نیز به شما ثابت می‌کند که از صمیم‌قلب دوست‌تان دارد. علاقه‌ بی‌پایانی به یادگیری علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، به این علاقه اهمیت بدهید و به‌خاطر داشته باشید که راه موفقیت و پیشرفت از میان فراگیری مهارت‌های جدید می‌گذرد. قرار است برای خرید بیرون بروید، اما از آنجایی که احتمال زیادی وجود دارد که ولخرجی کنید، بیشتر از همیشه حواس‌تان به خرید باشد و کالاهای ضروری و مهم را خریداری نمایید. روز شلوغ و پرکاری را تجربه می‌کنید و حجم زیاد کارها ممکن است باعث شود تا اعضای خانواده به این فکر بیافتند که اهمیت زیادی به آنها نمی‌دهید، اجازه ندهید چنین تصوری در میان اهل منزل شکل بگیرد و در اولین فرصت پس از اینکه سرتان خلوت شد، اهمیت بیشتری به اعضای خانواده بدهید و به آنها ثابت کنید که همیشه به فکرشان هستید.

فال روزانه ۱۳/ ۱۲/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج