جاباما
۹۶۷۹۲۷
۱۹ نظر
۵۰۰۷
۱۹ نظر
۵۰۰۷
پ

کی‌روش: دوست دارم مربیگری‌ام را در ایران تمام کنم

جهانبخش به شوخی رو به کی‌روش گفت دوران مربیگری‌ات را باید در تیم ملی ایران تمام کنی. کارلوس هم با شنیدن این جمله لبخندی زد و رو به او گفت: «دوست دارم که این اتفاق بیفتد.»

خبرورزشی: نزدیکان تیم ملی روایت می‌کنند روز آخر کارلوس کی‌روش در فرودگاه امام خمینی (ره) با گریه تهران را ترک کرد. او لحظه رفتن می‌گفت نیمی از قلب خود را در ایران خواهد گذاشت.

کی‌روش ۸ سال در تیم ملی بود. ۸ سالی که انگار وابستگی او را به ایران بیش از حد زیاد کرده بود. کارلوس عاشقانه بازیکنانش و تیم ملی را دوست داشت، به همین دلیل بازیکنان هم با تمام وجود او را دوست داشتند. کی‌روش نمی‌خواست از تیم ملی برود. تا لحظه آخر منتظر بود شاید پیشنهادی دریافت کند. به خاطر همین بود که دم رفتن گفت هر نمایشی پرده آخری دارد و این پرده آخر او در فوتبال ایران بود. کارلوس با بغض می‌گفت پیشنهادی دریافت نکرد. ساعات آخر حضور این مربی در تهران طوری گذشت که یکی از چهره‌های معروف فوتبال با بغض آن را روایت می‌کند. اینکه کارلوس دوست داشت در خانه اش بماند ولی به او گفته بودند باید برود.

در این یک سالی که کی‌روش رفته، حالا همه فهمیده‌اند چه گوهری را از دست داده‌اند. حضور ویلموتس با آن سر و صدا و بعد پولی که از تیم ملی گرفت و شکست‌هایی که برجا گذاشت، حتی مخالفان کی‌روش را هم دلتنگ او کرد. امروز اگر پای حرف‌های سرسخت‌ترین مخالف کارلوس هم بنشینید، می‌گوید کاش او را داشتیم. با کی‌روش ایران در عرش بود. حداقل همه می‌دانستند با او تیم ملی نهایت تلاشش را می‌کند. حالا کارلوس هزاران هزار کیلومتر آنطرف‌تر است، در آمریکای جنوبی و خیلی‌ها در ایران با حسرت از او یاد می‌کنند.

اخیراً، اما این فرصت دست داد تا کی‌روش با یکی از بازیکنانش در تیم ملی دیدار داشته باشد؛ علیرضا جهانبخش. اصلاً تصویر همین دیدار شد بهانه‌ای برای آنکه کارلوس از همه ایرانی‌ها و کلمبیایی‌ها به خاطر تبریک تولدش تشکر کند.

روایت یک دیدار جالب

اما چه شد که علیرضا جهانبخش و کارلوس کی‌روش همدیگر را ملاقات کردند؟ سرمربی کلمبیا اخیراً برای تماشای بازی مارو آلزاته بازیکن برایتون راهی جنوب لندن شد. او رفت تا هم بازی او را ببیند و هم از حال و احوالش با خبر شود. این بهترین فرصت بود تا کارلوس و علیرضا با هم دیدار داشته باشند، چون جهانبخش ما هم در برایتون بازی می‌کند. قبل از شروع بازی کی‌روش پیامکی به علیرضا داد با این محتوا که «برای تو در زمین مسابقه آرزوی موفقیت می‌کنم.» علیرضا هم پیامی محبت‌آمیز برای مربی سابقش منتشر کرد. بعد از بازی و در ادامه پیامک‌ها، کی‌روش برای جهانبخش نوشت دوست دارد او را ببیند. جهانبخش لبخندی می‌زند و می‌گوید: «جواب من هم این بود که دوست دارم شما را ببینم.» آن‌ها بعد از بازی با هم دیدار داشتند. مارو آلزاته هم بود و بعد از آن ایستادند و عکسی هم به یادگار گرفتند؛ تصویری که کارلوس آن را روی اینستاگرام خود قرار داد.

کی‌روش و علیرضا در این دیدار دقایقی با هم حرف زدند. از خاطرات قدیمی گفتند، از حال و روزشان و از اینکه چقدر دل‌شان برای یکدیگر تنگ شده است. کارلوس کی‌روش رو به جهانبخش گفت: «برای همه دلم تنگ شده. از بازیکنان بگیرید تا ایران و مردمش.» او ادامه داد: «همیشه به ایران و همه بازیکنان تیم ملی فکر می‌کنم. شما بخشی از وجود من هستید.»

پیشنهاد جالب علیرضا

اما مهمترین بخش حرف‌های علیرضا جهانبخش و کارلوس کی‌روش درباره آینده بود، اینکه روزی دوباره او به ایران برگردد و روی نیمکتی بنشیند که دوری از آن برایش سخت بود. جهانبخش به شوخی رو به کی‌روش گفت دوران مربیگری‌ات را باید در تیم ملی ایران تمام کنی. کارلوس هم با شنیدن این جمله لبخندی زد و رو به او گفت: «دوست دارم که این اتفاق بیفتد.» همین جمله نشان می‌دهد کی‌روش چقدر نسبت به ایران دلبستگی دارد. او هر چند به کلمبیایی رفته که سالانه ۳ میلیون یورو به حسابش واریز می‌کند و تمام امکانات را در اختیارش قرار می‌دهد، اما دلش با ایران بود. همین حالا هم مسئولان فدراسیون فوتبال می‌گویند بزرگترین اشتباه‌شان این بود که اجازه دادند کارلوس از تیم ملی جدا شود. یک سال بعد از رفتن او، حال و روز تیم ملی را می‌بینید. با ویلموتس به هیچ جا نرسیده‌ایم و دست به دامن اسکوچیچ کروات شده‌ایم...

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شک نکنید این دیدار،وان عکس واین گفتار جناب جهانبخش با عالیجناب کی روش برایش سنگین تمام می شود یعنی حتی اگر جناب اسکوچیج هم خواسته باشد جناب اقای جهانبخش را به تیم ملی دعوت کند دشمنان قسم خورده کی روش نمی گذارند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چند سالته عمو؟
        عجب تحلیلی کردی عمو

      • بدون نام

        انشاله . انشاله.انشاله.انشاله ...................................انشاله.....

    • بدون نام

      دروغه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عامو دروغ نیست، مگر مجری ورزشی باسواد جون عادل اخراج نکردن فقط بخاطر حمایت منطقی چرا دایی تیم نداره چون گفت کیروش مربی خوبی هست بجای عادل فردوسی پور چه کسی جایگزین کردن فسقلی بی سواد میثاقی ،عادل به فوتبال ایران با تحلیل درست وناداوری بخاطر داد.

    • س

      کی روش بزرگ،همیشه موفق باشی

      پاسخ ها

      • saeed

        ایشالا بزرگوار بازم برگردی

    • ممد دانیالی

      تو تاریخ تیم ملی هیچ وقت مربی به بزرگی کیروش نبود و دیگه هم نمیاد..پایدار باشی مرد بزرگ و لعنت به مافیای اون تیمی کع فراریش دادن

    • عباس قیم

      قلب کل آبادان فریادهای می زند کارلوس کی روش درراه است یوزپلنگ های ایرانی رهبری می خوان که همراهشون بوده

    • عباس قیم

      قلب کل آبادان فریادهای می زند کارلوس کی روش درراه است یوزپلنگ های ایرانی رهبری می خوان که همراهشون بوده

    • بدون نام

      این مزخرفات رو کی گفته...چون ایران نتیجه نگرفته و در کلمبیا هم کیروش جا نیفتاده...
      خجالت بکشین دیگه...

      پاسخ ها

      • حسین یزدی

        تا اسیرم به کمند تو ندانی قدرم
        قدرم ان وقت بدانی که نیابی اثرم

      • saeed

        از فوتبال چیزی میفهمی

    • بوشهری

      لیاقت ایران کیروش بود و حتی بزرگتر از کیروش هم،نه مربی که خودش هم با مداد بخاد رزومه ورزشیشو بنویسه با اغراق هم بنویسه یک خط هم نمیشه

    • استقلال کبیر

      خاک تو سر مردم قدرنشناس و فدراسیون بی مسیولیت

    • بدون نام

      بزرگترین رانت خوار خود کیروش بود از همه جای فوتبال میخورد بخاطر اون بود ۸ سال پولشم نمیدادن صداش درنمی اومد لیستشم کلا باند بازی بود ... من حاظرم تهاجمی نترس بازی کنیم ب جام جهانی نریم ولی با فوتبال اتوبوسی مضحکه دنیا نشیم

    • بدون نام

      کیروش تو هشت سال چه جام و قهرمانی آورد ...؟؟

    • بدون نام

      اخه هیچ جا مثل ایران بهش بها نمیدن.هر کاری دلش بخواد در ایران انجام میده از توهین و تهدید و غیره و به رگ غیرت کسی برنمی خوره.مسلما ایران رو نمی تونه فراموش کنه

    • علی

      یادمه آقای عزیزی میگفت اگه کارلوس از ایران رفت ک مربی جایی یا کشوری بود من فوتبال حالیم نیست ،
      آقای عزیزی حماسه ساز ملبورن شما خیلی نادان هستی و قدر چیزهایی که داشتی و نمی دانی مشخص هست در زندگیت هم اینگونه بودی۰نادان بی شعور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج