جاباما
۹۶۸۹۶۸
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

رونالدینیو همچنان در بازداشت

قاضی رسیدگی کننده پرونده تخلف ستاره سابق تیم ملی برزیل و برادر او با را رد درخواست آزادی وی، حکم بازداشتش را تأیید کرد.

خبرآنلاین: در حالی که روز گذشته (جمعه) اخباری مبنی بر آزادی رونالدینیو و برادش به درخواست دادستانی پاراگوئه منتشر شده بود، قاضی رسیدگی کننده به پرونده رونالدینیو گائوچو از پذیرش پیشنهاد دادستانی برای آزادی بازیکن سابق تیم فوتبال بارسلونا خودداری کرد و او را در بازداشت نگه داشت.

رونالدینیو به همراه برادرش روبرتو ده‌آسیس روز چهارشنبه به جرم جعل سند و استفاده از گذرنامه‌ای تقلبی که او را دارای ملیت پاراگوئه‌ای معرفی کرده بود، در شهر آسونسیون، بازداشت شد.

با این حال دادستانی پاراگوئه به قاضی رسیدگی کننده به پرونده رونالدینیو پیشنهاد کرد که به جای حبس مجازات دیگری برای ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل در نظر بگیرد. اما طبق اعلام ژیلبرتو فلیتاس رئیس واحد تحقیقات اداره پلیس پاراگوئه، به دستور قاضی، رونالدینیو و برادرش در بازداشت باقی ماندند.

فلیتاس در این باره به رویترز گفت: دستور قاضی برای بازداشت اجرایی شده است.

برخی تصاویر و فیلم‌ها انتشار یافته در فضای مجازی نشان می‌دهد که رونالدینیو و برادرش سوار بر خودروی پلیس از هتل شرایتون آسونسیو به اداره پلیس پاراگوئه در حومه شهر منتقل شده‌اند.

فدریکو دلفینو، دادستان پاراگوئه روز پنجشنبه اعلام کرده بود که از رونالدینیو به خاطر داشتن گذرنامه جعلی شکایت نمی‌کند چون او و برادرش متوجه شده‌اند که ناآگاهانه مرتکب یک تخلف شده‌اند. او گفت:« ما به دنبال راهی جایگزین برای حل این مسئله هستیم که منجر به اعلام اتهام رسمی علیه این دو نفر نشده و مشخص شود که این افراد با ناآگاهی مرتکب چنین تخلفی شده‌اند.» گفته می‌شد که رونالدینیو و برادرش می‌توانند با پرداخت جریمه نقدی از ماندن در بازداشت نجات پیدا کنند اما قاضی دستور بازگشت آنها به دفتر دادستانی کل که در ابتدا دستور بازداشت را صادر کرده بود برگرداند.

ظاهراً قرار است که رونالدینیو و برادرش امروز (شنبه) در محضر قاضی پرونده حاضر شوند، کسی که تصمیم خواهد گرفت که این دو باید تا پایان تحقیقات در بازداشت بمانند یا نه.

رونالدینیو و برادرش روز چهارشنبه از سائوپائولو عازم آسونسیو شدند و به محض ورود به فرودگاه پایتخت پاراگوئه و خروج از هواپیما، به آنها گذرنامه‌های پاراگوئه‌ای داده شد. این دو نفر گفته‌اند که گذرنامه‌هایی که به آنه اداده شده هدیه بوده است و تحقیقات صورت گرفته هم نشان می‌دهد که شماره سریال گذرنامه آنها متعلق به افرادی دیگر است. آنها اما توضیحی برای اینکه چرا به مسئولان فرودگاه آسونسیون گذرنامه‌های جعلی خود را نشان داده‌اند در حالی که در سفرهای اخیرشان به چین، اروپا و آمریکا از گذرنامه‌های برزیلی خودشان استفاده کردند، توضیحی نداشتند. برزیلی‌ها برای سفر به پاراگوئه و پاراگوئه برای سفر به برزیل، نیازی به اخذ روادید ندارند چون هر دو اعضای بلوک مرکوسور هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آی بنازم قانونشونُ. کاش.......‌‌‌‌......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج