جاباما
۹۶۹۲۷۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کلوپ: قدر پیروز شدن را بیشتر از قبل می‌دانیم

یورگن کلوپ از بازگشت تیمش به روند پیروزی خوشحال به نظر می‌رسد.

خبرورزشی: یورگن کلوپ پس از برتری ۲ بر یک تیمش در خانه مقابل بورنموث در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از این نکته که تیمش حالا قدر پیروزی را بیش‌تر می‌داند، صحبت کرد.

سرمربی تیم فوتبال لیورپول اظهار داشت: از بابت نتیجه بازی، کسب ۳ امتیاز و عملکرد تیم خوشحال شدم. تصمیمات داور نسبت به ما سختگیرانه‌تر بود. جبران عقب‌ماندگی یک - صفر آن هم به این شکل استثنایی است. به سختی جنگیدیم و فوتبال فوق العاده‌ای را به نمایش گذاشتیم. ۲ موقعیت عالی داشتیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری را به ثمر برسانیم. بعد از سوت پایان بازی، واقعا خوشحال شدم.

او درباره شکست‌های اخیر افزود: در فوتبال، هیچ نکته خوبی در شکست خوردن وجود ندارد، اما شما را آگاه می‌کند که پیروز شدن چقدر خاص و ویژه است؛ بنابراین ما قدر پیروز شدن را بیشتر از قبل می‌دانیم.

کلوپ درباره نزدیک شدن به قهرمانی ادامه داد:کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس بسیار خاص و ویژه خواهد بود. ۳ روز فرصت داریم تا برای یک بازی دشوار دیگر آماده شویم. این بهترین نمایش و حمایت طرفداران از زمان حضور من در اینجا بود.

او درباره جیمز میلنر افزود: او به تمام دنیا گفته بازی کردن در این پست را دوست ندارد، اما هر از گاهی به بازی کردن در پستش علاقه پیدا می‌کند!

سرمربی آلمانی ادامه داد: گلی که دریافت کردیم نشان داد مشکلات VAR همچنان پابرجاست. یک لمس کافی بود تا جو گومز به زمین بیفتد. آن صحنه خطا بود. همه می‌دانستند در آن صحنه چه اتفاقی افتاد. کاملا واضح بود خطایی رخ داده است.

او در پایان تصریح کرد: در ۲ هفته گذشته ثباتی نداشتیم و به طور مداوم متحمل شکست شدیم. هفته خوبی نبود. امروز پسران ما به سختی کار کردند. می‌خواهیم تا جایی که توان داریم به موفقیت و پیروزی ادامه دهیم و نمی‌دانیم روند پیروزی چه زمانی به پایان خواهد رسید. هندرسون فردا تمرین خواهد کرد و وضعیتش خوب به نظر می‌رسد. رابرتسون هم نباید مشکلی داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج