۹۶۹۴۵۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

حکم رونالدینیو صادر شد؛ ۶ ماه زندان در پاراگوئه!

ستاره سابق تیم‌های بارسلونا و تیم ملی فوتبال برزیل به دلیل استفاده از گذرنامه جعلی باید به همراه برادرش شش ماه زندانی شود.

خبرگزاری ایلنا: ستاره سابق تیم‌های بارسلونا و تیم ملی فوتبال برزیل به دلیل استفاده از گذرنامه جعلی باید به همراه برادرش شش ماه زندانی شود.

رونالدینیو گائوچو و برادرش روبرتو دی آسیس روز شنبه (۷ مارس) در پاراگوئه در جمع خبرنگاران حاضر شدند. ستاره سابق دنیای فوتبال که تمایل نداشت دستبندش مورد توجه رسانه‌ها و خبرنگاران باشد با یک لباس آن را پوشانده بود.

طبق گفته وزارت امور خارجه پاراگوئه، در دادگاه روز گذشته اقدامات محدود کننده‌ای که رونالدینیو برای حمل اسناد جعلی برای ورود به این کشور متحمل شده بود، تصمیم گیری شد. روزنالدینیو و برادرش ادعا کردند که از اسناد جعلی بی خبر بودند و آنها توسط ویلوندز سوسا لیرا، یک تاجر فریب خورده‌اند.
این برادران روز جمعه (6 مارس) دستگیر شدند و شب را در مقر پلیس ملی گذراندند، زندانی که از نظر امنیتی اقدامات ویژه‌ای برای حفاظت از آن وجود دارد. وزارت امور خارجه تصمیم گرفته بود که این برادران را بازداشت نکند، اما قاضی میکو والینوتی توصیه‌های دادستان را رد کرد و دستور داد که برزیلی‌ها دستگیر شوند.

این دو برادر در پایان جلسه روز گذشته دادگاه با حکم قاضی به زندان آسونسیان منتقل شدند. دادستان در پایان جلسه به رسانه‌ها گفت که او به این دلیل تصمیم گرفته است زیرا او "عناصری دارد که نشان می‌دهد او از اسناد معتبر از محتوای دروغین (رونالدینیو) استفاده کرده است."

وی همچنین به وجود خطر فرار هر دو متهم اشاره کرد. رویز گفت: "ما با یک مجازات روبرو هستیم که کشور پاراگوئه را تهدید می‌کند." قاضی توضیح داد که حداکثر مدت زمان انجام روند تحقیق در پاراگوئه شش ماه است، اگرچه او توضیح داد که این زمان بسته به دفاعیه رونالدینیو و برادرش می‌تواند کاهش یابد.

روئیز همچنین گزارش داد که وی پیشنهاد بازداشت خانگی برای دفاع از این دو برادر را رد کرد، زیرا درمورد خانه‌هایی که به آنها پیشنهاد داده شد اسناد کافی ارائه نشده است. قاضی گفت: "خطر فرار وجود دارد؛ برای یک خارجی که به طور غیرقانونی وارد کشور شده است".

بدین ترتیب رونالدینیو و برادرش فعلا در مقر پلیس حضور خواهند داشت و به زندان نمی‌روند تا جلسات آینده برای بررسی این پرونده مشخص شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج