جاباما
۹۶۹۶۶۷
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

روحانی: ۱۸ ساعت در فرودگاه مسکو قرنطینه بودم

سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته روسیه گفت: با ممنوعیت ورود اتباع ایرانی به روسیه ۱۸ ساعت در فرودگاه مسکو قرنطینه بودم و در حال حاضر در استونی هستم.

خبرگزاری تسنیم: حسین روحانی در گفت‌وگویی درباره شرایط و مشکلات خود بعد از کاراته وان اتریش برای حضور در کشور روسیه اظهار داشت: در زمان برگزاری مسابقات کاراته وان اتریش، پروتکلی از سوی دولت روسیه برای مرزهای زمینی و هوایی ارسال شد که ورود اتباع ایرانی با توجه به انتشار ویروس کرونا در این کشور به خاک روسیه ممنوع اعلام شد. متأسفانه این تصمیم باعث شد تا جلوی ورود مرا به خاک روسیه بگیرند. در نهایت بعد از حدود ۱۸ ساعت قرنطینه در فرودگاه مسکو برای من بلیت بازگشت به کشور اتریش گرفته شد، اما با رایزنی رئیس فدراسیون کاراته روسیه به استونی سفر کردم و در حال حاضر نیز در این کشور حضور دارم تا وضعیتم مشخص شود.

سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته روسیه درباره شرایط این تیم با توجه به حضور او در استونی گفت: اردوی تیم ما برای حضور در مسابقات قهرمانی اروپا آغاز شده است و تمام برنامه‌های تمرینی این تیم را طراحی و برای ملی‌پوشان روسیه ارسال کردم، اما طبیعتاً زمانی که سرمربی بالای سر تیم نیست خیلی عملکرد ورزشکاران پایین خواهد آمد. در حال حاضر چاره‌ای غیر از این نداریم تا رئیس فدراسیون کاراته روسیه چاره‌ای برای این موضوع بیاندیشد. او علاوه بر مسئولیت ریاست فدراسیون کاراته روسیه از لحاظ دولتی پست مهمی دارد و به نوعی با توجه به ارتباطش با پوتین دست راست اوست.

روحانی خاطر نشان کرد: رئیس فدراسیون کاراته روسیه در زمینه بیزینس نیز شخصیت مهمی در این کشور است و معاون یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های نفتی به شمار می‌آید. در حال حاضر او در مسافرت کاری است و قرار است تا دو روز آینده به روسیه بازگردد. در این مدت نیز به صورت مداوم با من ارتباط داشته است و تمام شرایطی که دارم را تحت نظر دارد و کارها را پیگیری می‌کند. ویروس کرونا در حال حاضر در دنیا پخش شده است، اما در ابتدا در ایران بی‌احتیاطی شد و شرایط لازم فراهم نشد تا ایرانیان خارج از کشور نیز دچار مشکل شوند.

وی افزود: بعد از گسترش ویروس کرونا در ایران نه تنها برای من، بلکه برای بسیاری از ایرانیان خارج از کشور مشکلات شدیدی ایجاد شده است و به نوعی با آن درگیر هستند. در داخل ایران نیز متأسفانه خبرهای ناراحت‌کننده‌ای از درگیری مردم با این ویروس شنیده می‌شود و امیدوارم هرچه زودتر این مشکل حل و جلوی گسترش آن گرفته شود. امیدوارم در این شرایط مردم پشت هم بوده و هوای همدیگر را داشته باشند.

سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته روسیه در مورد احتمال لغو مسابقات کاراته قهرمانی اروپا گفت: قرار است فردا جلسه مهمی در فدراسیون جهانی کاراته برگزار شود، اما تا جایی که من اطلاع دارم قرار نیست این مسابقات لغو شود. البته از ۱۸ کشور عضو اتحادیه اروپا، ۱۴ کشور درگیر ویروس کرونا هستند و نمی‌دانم با این شرایط چگونه قصد برگزاری مسابقات را دارند. وقتی کشورها اجازه ورود نداشته باشند و یا قرار بر قرنطینه ورزشکاران باشد شرایط برای برگزاری بسیار سخت خواهد بود.

وی راجع به حضور خود در آذربایجان در صورت برگزاری مسابقات گفت: قرار است اگر تصمیم بر برگزاری مسابقات باشد، من برای قرنطینه و تست کرونا زودتر به این کشور سفر کنم تا بتوانم در کنار بازیکنان حضور داشته باشند. البته همه چیز به جلسه امروز (دوشنبه) مسئولان فدراسیون جهانی و مسئولان اجرایی کمیته بین‌المللی المپیک بستگی دارد تا مشخص شود تکلیف چه خواهد بود. اگر مسابقات قهرمانی اروپا به تعویق بیفتد، باید منتظر زمان جدید مسابقات باشیم تا مجدداً برنامه‌ریزی داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کامران

      اصل میکروب کرونای بدخیم بودی!

    • ا

      دراین موقعیت که همه جا ویروسی شده چرا به مسافرت میری مگه نگفتند از خانه بیرون نروید چرا توجه نمیکنی به تو هم باید گفت

    • بدون نام

      کاشکی تا اخر عمر قرنطینه میشدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج