جاباما
۹۶۹۹۳۷
۵۰۲۳
۵۰۲۳
پ

۵ مهارت مهم برای موفقیت در FIFA ۲۰ Volta

یکی از تغییرات بزرگی که بازی فیفا ۲۰ به خود دید اضافه شدن یک بخش فوتبال خیابانی – سالنی با نام اختصاصی Volta بود. بخش جدیدی که نه تنها بازی را از یکنواختی خارج ساخت و یک برگ برنده برای EA Sports بود که توانست علاقه‌مندان زیادی را به این بازی اضافه کند و خود به یکی از پرطرفدارترین حالت‌های بازی فیفا ۲۰ تبدیل شد.

وب‌سایت گیم‌نیوز - سعید زعفرانی: یکی از تغییرات بزرگی که بازی فیفا ۲۰ به خود دید اضافه شدن یک بخش فوتبال خیابانی - سالنی با نام اختصاصی Volta بود. بخش جدیدی که نه تنها بازی را از یکنواختی خارج ساخت و یک برگ برنده برای EA Sports بود که توانست علاقه‌مندان زیادی را به این بازی اضافه کند و خود به یکی از پرطرفدارترین حالت‌های بازی فیفا ۲۰ تبدیل شد. برای موفقیت در بخش FIFA ۲۰ Volta نیاز به شناخت، فراگیری و استفاده از مهارت‌هایی دارید که در ادامه پنج مورد از مهم‌ترین‌های آن‌ها را در این قسمت از آموزش فیفا ۲۰ معرفی می‌کنیم.

۱. تیم خود را هوشمندانه بسازید

۵ مهارت مهم برای موفقیت در FIFA ۲۰ Volta

در هر دو بخش Volta World و Volta Story بازی، وظیفه‌ی شما موفقیت در بازی‌های تک‌نفره و پیشرفت است در حالی که اعضای تیم خود را در این مسیر انتخاب می‌کنید.

بخش Volta Story، یک تجربه‌ی روایی است که در آن شما در مقابل سلاطین فوتبال خیابانی قرار می‌گیرید. بازی‌های تک‌نفره در بخش Volta World نیز بازی‌هایی هستند که به صورت تصادفی شما را در مقابل دیگر تیم‌ها قرار می‌دهند. برای به خدمت گرفتن بازیکنان جدید، در هر دو بخش نیاز به پیروزی دارید، که در Volta World امکان به خدمت گرفتن بازیکنان از تیم رقیب وجود دارد.

بخش داستانی این حالت، به شما اجازه می‌دهد تا بازیکن مخصوص خودتان را به کار گرفته و تیمی با هدف پیشروی تا رسیدن به رقابت‌های Volta World Championship بونس آیرس بسازید.

۲. به محیط عادت کنید

۵ مهارت مهم برای موفقیت در FIFA ۲۰ Volta

در بخش Volta در بازی فیفا ۲۰ تعداد زیادی زمین بازی وجود دارد. از یک زمین بازی در بام ساختمانی در توکیو گرفته تا زیرگذری در آمستردام، هر کدام از این زمین‌های بازی ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند که باعث می‌شوند بازی تغییر کند. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به دیوار‌ها و زمین‌ها با اندازه‌های متفاوت اشاره کرد.

انتظار داشته باشید که هر کدام از این محیط‌های متفاوت، چالش‌های مختص به خودشان را داشته باشند، درست مثل اتفاقی که در بازی FIFA Street استودیوی EA Sports می‌افتاد. شما می‌توانید پیش از ورود به مسابقه‌ی اصلی‌تان در بخش Volta Kick-Off در زمین‌ها تمرین کنید. این بخش به شما اجازه می‌دهد که از تیم‌های حرفه‌ای واقعی در مسابقاتی دوستانه استفاده کنید.

فوتسال (فوتبال سالنی) هم که اولین بار در سال ۲۰۱۲ در بازی فیفا استریت خود را نشان داده بود به این بخش از بازی فیفا ۲۰ برگشته و زمین‌های بازی متفاوتی را در اختیار شما می‌گذارد که همان‌طور که می‌دانید قواعد و قوانین مخصوص خود را دارند.

۳. خود را آماده رقابت نگه دارید

۵ مهارت مهم برای موفقیت در FIFA ۲۰ Volta

یکی از معتادکننده‌ترین بخش‌های بازی Volta Football در فیفا ۲۰ بخش آنلاین آن است که Volta League نام دارد. در این بخش شما باید در یک سیستم دسته‌بندی شده در مقابل دیگر بازی‌کنندگان به صورت آنلاین به رقابت بپردازید.

بازی‌های لیگی فرمت بازیکن در برابر بازیکن را پیشنهاد می‌دهند و مثل دیگر حالت‌های بخش Volta هستند، که در آن‌ها شما با تیم خود به رقابت با دیگران می‌پردازید. گیم‌پلی این بخش از بازی البته با تمرکز بر حرکت‌های تکنیکی ساده‌سازی شده تغییر یافته است.

همیشه می‌توانید پیش از وارد شدن به رقابت‌های آنلاین در بازی‌های دوستانه خود را آماده کنید. اما برای یادگیری بهتر تکنیک‌ها چیزی بهتر از Seasons در بازی فیفا ۲۰ نیست. در این بخش می‌توانید مهارت‌های تکنیکی خود را به صورت آنلاین در مقابل رقبای واقعی به چالش بکشید.

۴. به شخصی‌سازی بازیکن‌ها توجه کنید

۵ مهارت مهم برای موفقیت در FIFA ۲۰ Volta

با توجه به تمرکزی که Volta Football در فیفا ۲۰ بر شخصی‌سازی ظاهر بازیکن‌ها کرده است، نمی‌توان گفت که هیچ تاثیری در موفقیت شما در بازی ندارند. راه‌های بی‌شماری برای تغییر دادن ظاهر ستاره‌ی شما در بازی وجود دارد، که از بین آن‌ها می‌شود به تغییر مدل مو، خال‌کوبی‌ها و شیوه‌ی خوشحالی گل آن‌ها اشاره کرد.

همچنین شما با آنلاک کردن حالت‌های جدید شخصی‌سازی پس از موفقیت در چالش‌های این حالت، می‌توانید تمرین بیشتری را به خودتان تحمیل کنید. آپگرید کردن لباس‌ها از جمله پیراهن و کفش ورزشی هم در عملکرد بازیکنان در زمین تاثیر دارد.

۵. در همه‌ی حالت‌های بازی استاد شوید

۵ مهارت مهم برای موفقیت در FIFA ۲۰ Volta

در بخش ولتا در فیفا ۲۰، حالت‌های ۳ در برابر ۳، ۴ در برابر ۴ و ۵ در برابر ۵ و نیز فوتسال حرفه‌ای وجود دارند که هر کدام در زمین‌های بازی و محیط‌های متفاوت بازی می‌شوند. احتمالا شما به یکی از این حالت‌ها بیشتر عادت می‌کنید و همیشه آن را بازی خواهید کرد، اما بهتر است در همه‌ی حالت‌های بازی استاد شوید.

به دلیل این‌که حالتی که بازی می‌کنید تاثیر مستقیم و بسیار زیادی بر نوع بازی کردن شما خواهد گذاشت، بهتر است همه‌ی آن‌ها را امتحان کنید. واضح است که بازی‌های ۵ در برابر ۵ بیشتر به بازی تیمی بها می‌دهند و در حالت‌های ۳ در برابر ۳ حرکات انفرادی و تکنیکی بازیکنان مهم‌تر هستند؛ بنابراین اگر در حالت ۵ نفره بازی می‌کنید پاس کاری راه مناسبی برای در اختیار گرفتن توپ و حمله است و وقتی تنها ۲ هم تیمی در زمین بازی دارید بهتر است بیشتر دریبل بزنید.

در حالت Rush نیز شما انتخاب می‌کنید که بازی را بدون دروازه‌بان بازی کنید و این یعنی احتمالا تعداد گل‌های زده و خورده بیشتر می‌شود، چرا که همه‌ی بازیکنان شما در حمله یا دفاع به یک اندازه سهیم هستند و ضمنا دروازه‌بان تخصصی در بازی حضور نخواهد داشت.

به یاد داشته باشید که هیچ آموزشی بهتر از تمرین و تکرار مسابقات در حالت‌های متفاوت نیست و تنها در این صورت است که می‌تواند به بازیکن موفقی در Volta فیفا ۲۰ تبدیل شوید.

منبع: redbull

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج