۹۷۰۰۰۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

کیش پذیرای مسافر نوروزی نخواهد بود

سخنگوی شورای سلامت کیش آخرین مصوبات این شورا را در موضوع مقابله با ویروس کرونا اعلام کرد و گفت: کیش در ایام نوروز پذیرای هیچگونه مسافر نوروزی نخواهد بود.

خبرگزاری مهر: سخنگوی شورای سلامت کیش آخرین مصوبات این شورا را در موضوع مقابله با ویروس کرونا اعلام کرد و گفت: کیش در ایام نوروز پذیرای هیچگونه مسافر نوروزی نخواهد بود.

محمدرضا رضانیا بیان داشت: کلیه اماکن فرهنگی، ورزشی، تفریحی، صنوفی مانند آرایشگاه‌ها و … که قبلاً تعطیلی آنها اعلام شده بود، تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.

وی اظهارداشت: کلیه مدیران ادارات، ارگان‌ها، نهادها، موسسات مالی و اعتباری، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی مکلف هستند بر اساس بخشنامه دولت و مصوبات شورای سلامت کیش، ضوابط ضدعفونی محیط‌های زیرمجموعه خود را، برنامه ریزی، اجرا و نظارت کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مقرر شد تفاهم نامه‌ای مبان بسیج مقاومت سپاه کیش و مرکز توسعه سلامت کیش منعقد شود تا از ظرفیت نیروهای داوطلب بسیجی در امر کنترل بیماری کرونا استفاده شود.

وی با بیان اینکه مقرر شد اداره اماکن نیروی انتظامی ویژه کیش با گزارش موارد عدم رعایت محدودیت ساعت فعالیت و یا عدم رعایت ضوابط بهداشت انسانی از سوی گروه‌های نظارتی و ناظرین بهداشت، سریعاً نسبت به پلمب اماکن فوق اقدام کنند، تصریح کرد: مقرر شد اعتبارات و امکانات ستاد نوروزی کیش در اختیار ستاد کنترل و مقابله با بیماری کرونا برای پیشگیری از سرایت این بیماری قرار بگیرد.

رضانیا ادامه داد: کلیه بیماران و اطرافیان آنها ملزم به رعایت قرنطینه اجباری در منزل بوده و در صورت عدم رعایت ضوابط با هماهنگی دادستانی جزیره کیش به قرنطینه اجباری پیش بینی شده از سوی ستاد مبارزه با کرونا جزیره کیش انتقال یابند.

وی در پایان با اشاره به اینکه تعویض کارت کیشوندی، کارت ملی و تعویض کارت سوخت تا اطلاع ثانوی کنسل و اعتبار آنها به قوت خود باقی خواهد ماند، اضافه کرد: اطلاعیه لغو سفرهای نوروزی کیش به قوت خود باقی است و کیش در ایام نوروز، پذیرای هیچگونه مسافر نوروزی نخواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج