۹۷۰۱۶۲
۸ نظر
۵۰۰۵
۸ نظر
۵۰۰۵
پ

انتقاد قلعه نویی از مجری صداوسیما

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با انتقاد از مجری صداوسیما بعد از اتفاقات بازی با پرسپولیس خبر توبیخ و برکناری‌اش از سپاهان را تکذیب کرد و انتشار این خبر را نتیجه یک «کینه» قدیمی دانست.

خبرگزاری مهر: امیر قلعه نویی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در ایران گفت: مسئولان اگر زودتر از اوایل بهمن اطلاع رسانی می کردند و این تمهیدات اندیشیده می شد شاید مشکلات به این شدت نبود. توصیه من به مردم این است که اول به توصیه های پزشکی و بهداشتی توجه کنند. امن ترین جای دنیا در حال حاضر خانه است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: مردم امسال به مسافرت نروند و هزینه آن را به قشر آسیب پذیر جامعه بدهند. استان های گیلان و مازندران در حال حاضر قرمز است و اگر مردم یک سال به مسافرت نروند چیزی نمی شود. شرایط بسیار سختی است و اگر مردم هم رعایت نکنند شرایط سخت تر می شود.

قلعه نویی با اشاره به حرکت های جوانمردانه بعضی از مردم و کمک به هموطنان خود در این وضعیت گفت: ملت بزرگ ایران در ادوار تاریخ نشان داده است که انسان های بزرگی دارد، بالاخره کشوری که ۹ هزار سال فرهنگ و تمدن و قدمت دارد خودش را این روزها نشان می دهد. به عنوان مثال یک فرد خیر در تهرانسر از مستاجرانش در یک پاساژ اجاره بها نگرفت که این کارش از نظر اخلاقی میلیاردها تومان ارزش دارد.

وی یادآور شد: در این شرایط دولت هم باید به فکر قشر آسیب پذیر باشد. بیش از همه دولت باید به فکر باشد. مردم و اهالی ورزش هم پیشگام بوده اند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در ادامه صحبت هایش درباره انتشار خبر توبیخ و برکناری اش به خاطر اتفاقات بازی با پرسپولیس گفت: یک بنده خدایی چند سال است با من مشکل دارد و خبر را ایشان منتشر کرده است، ان شاءالله خدا در این شرایط او را هم اصلاح کند. اگر بدانید این فرد قبلا کجا بوده است متوجه می شوید. دوستان هنوز از من کینه دارند و علتش را نمی دانم. این خبر صحت ندارد و باید از مسئولان باشگاه سپاهان به خصوص آقای تابش تشکر کنم.

قلعه نویی در واکنش به سوالی درباره اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان اظهار کرد: راجع به این پرونده زیاد صحبت شده است. ما لایحه ای را به کمیته استیناف فرستاده ایم و امیدواریم عزیزان در این کمیته بیشتر توجه کنند.

وی سپس بدون نام بردن از رضا جاودانی گزارشگرو مجری تلویزیون و عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: یکی از دوستان ما در کمیته انضباطی که در صدا و سیما هم مسئولیتی دارد در جریان یکی از بازی ها (تیکه می اندازد) کسی که در کمیته انضباطی کار می کند و در صدا و سیما تیکه می اندازد عدالت را رعایت نمی کند آن وقت انتظار دارید این فرد در رای خود عدالت داشته باشد؟

قلعه نویی افزود: امیدوارم کمیته استیناف توجه بیشتری به پرونده کند و وقت بیشتری بگذارد البته الان بحث کرونا مطرح است ولی امیدوارم با فیلم هایی که دادیم، کمیته استیناف وقت بیشتری بگذارد و از این رفت ها انجام ندهد! شما که اینجا مسئولیت دارید آیا می توانید علایق رنگی خود را نشان دهید؟ باید مسئولیت پذیر باشیم، تیکه انداختن در صدا و سیما کار خوبی نیست. البته این اتفاقات در مملکت ما عادی است.

سرمربی سپاهان که با برنامه «سلام صبح بخیر» گفتگو می کرد درباره اینکه مسعود تابش مدیرعامل باشگاه اعلام کرده بود این تیم قصد نداشت تا ساعت ۱۵.۳۰ دقیقه بازی با پرسپولیس را برگزار کند، گفت: شما من را می شناسید و هر چه حق باشد را می گویم. تمام کارهایی که برای بازی با ذوب آهن انجام دادیم، برای بازی با پرسپولیس هم انجام دادیم. برای پرسپولیس و هوادارانش احترام قائلم و شاید بازی با سپاهان با پرسپولیس بعد از دربی بیشترین توجه را جلب کرد.

وی ادامه داد: تا ساعت ۱۳.۴۵ دقیقه آماده بودیم ولی به یک باره جمعیتی غیرعادی را مقابل هتل دیدیم. فکر می کنم نزدیک به دو یا سه هزار نفر مقابل هتل بودند و درب هتل هم بسته شده بود. از آقای فتاحی مدیر تیم خواستم مشکل را پیگیری کند، ولی خواسته هواداران این بود که مقابل پرسپولیس بازی نکنیم. همان موقع آقای فتاحی با آقای تابش و نیکفر (مدیران باشگاه سپاهان) تماس گرفت. بحث آقای تابش این نبوده است.

قلعه نویی تصریح کرد: آن موقع شرایط غیرعادی بود و آقای تابش به استانداری اصفهان رفت تا کسب اجازه کند. بحث اینکه بازی برگزار شود یا نه... شاید آن موقع آقای تابش در فشار بوده است. استاندار هم با دو، سه وزیر صحبت کرد که مخالفت شد. چطور آن موقع بحث ملی بود و بازی ما تعطیل نشد اما یک هفته بعد تمام مسابقات را لغو کردند؟

سرمربی سپاهان در واکنش به این که یک فیلم کوتاه قبل از بازی منتشر شده که از بازیکنان سپاهان می خواهد تا قبل از ورود پرسپولیسی ها به زمین اقدامی انجام ندهند، گفت: این کم لطفی است چون باید کل فیلم را بگذارند. بنده آن موقع اعلام می کنم تا داور و پرسپولیسی ها به زمین نرفتند، بازیکنانم به زمین نروند.

قلعه نویی درباره احتمال برگزاری لیگ از ۱۴ فروردین اظهار کرد: شرایط کشور خاص است و برگزاری لیگ در این تاریخ قطعی نیست. همه چیز به ویروس کرونا بستگی دارد.

وی در پایان درباره نحوه برگزاری تمرینات تیمش در این شرایط تاکید کرد: ما با برگزاری تمرین تیم را قرنطینه کردیم. یک ساعت قبل از تمرین و بعد از آن رختکن ضدعفونی می شود. پیش از آغاز تمرین تب بازیکنان را اندازه می گیریم. در این شرایط که همه توصیه می کنند کسی به مسافرت نرود ما چند بازیکن شهرستانی داریم که اگر بخواهیم تمرین را تعطیل کنیم ناچار به بازگشت به خانه های خود هستند از جمله دو بازیکن گیلانی و دو بازیکن مازندرانی که شرایط شان در کرونا قرمز است. اگر آنها بخواهند به شهرهایشان بروند و برگردند چه اتفاقی می افتد؟ ما اصول بهداشتی را رعایت و زیر یک ساعت تمرین می کنیم تا مقاومت بدن کم نشود. امیدوارم این ویروس لعنتی زودتر از کشور برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای قلعه نوعی هر چه فیلم و مدرک ساختگی بدی کل مردم ایران تصاویر پخش مستقیم شده را دیدند. دیگه به خاطر شرایط فعلی لطفا شما هم دروغگوئی را کنار گذاشته و توبه کنید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره همه مردم ایران دیدن و شنیدن که گل محمدی گفت بعد نیم ساعت ما حاضر نشدیم بازی کنیم،چرا کسی از حرفای گل محمدی حرف نمیزنه؟؟طبق قانون یک ساعت زمان باید میدادن که سپاهان بیاد اما به گفت گل محمدی بعد نیم ساعت اول بهشون گفتن سپاهان اماده بازیست که قبول نکردم
        تیم منفور حکومتی

    • بدون نام

      اصلا شما شب تو استادیوم خوابید چرا سر ساعت نیومدید تو زمین دست بردار پروفسور سفسطه،‌

    • بینام

      خدای چراب این بنده خداانقدرتوهمت میزنیدایشان ازاول روزبدنیاامدنش تابحال دورغ نگفته ولی همه ی هشتادملیون دورغ میگن تاایشان راخراب کنندخداراخوش میادیک آدم دلسوز وراستگورااذیت میکنید....ب حضرت عباس متوجه شدیداری همه دورغ میگن.....یس. یس

    • کیسه تِرِکون

      بعله دیگه! مگه مریخی‌ها و فضایی ها، گروهبان قندعلی رو نشناسند! وگرنه رو کره زمین، فکر نکنم کسی مونده باشه که ایشون رو نشناسه. گروهبان قندعلی، یه دونه است!!
      بسیار راستگو، درستکار، روراست، نه اهل زد و بند، نه اهل دودوزه بازی، نه با خلافکارا و لات‌ها حشر و نشر داره و نه.... ، کلی نه دیگه!!!

    • علی 11

      آخه شماها چه انتظارهایی داری، آخه فک میکنی سوگلیهای پایتخت رو بیخیال بشن دنبال عدالت باشن! ؟؟؟ دیگه خودت که تو تیمای حکومتی بودی باید اینو بدونی، باز خوبه سپاهان اومد و از 2 قطبی خارج کرد این فوتبال کثیف مارو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کثیف افکار مالیخولیایی برخی افراد معلوم الحال است که هرگز دروغ نمیگن و همیشه حق به جانب هستن و بخاطر توهم خودبزرگ بینی تمام مردم دنیا دروغ میگن

    • بدون نام

      بازم دروغ خدا بهت کمک کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج