۹۷۰۴۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

روند ابتلای مردم شاهرود به کرونا قابل توجه است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه روند ابتلا به کرونا در شاهرود و منطقه پشت بسطام قابل توجه است، گفت: با گرم شدن دمای هوا، احتمال می‌رود که روند افزایش کرونا کاهش یابد.

خبرگزاری مهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه روند ابتلا به کرونا در شاهرود و منطقه پشت بسطام قابل توجه است، گفت: با گرم شدن دمای هوا، احتمال می‌رود که روند افزایش کرونا کاهش یابد.

رضا چمن شامگاه سه شنبه از طریق ویدئو کنفرانس در نشست ستاد مبارزه با کرونای استان سمنان به میزبانی سالن مدیریت بحران استانداری، با اشاره به اینکه در شاهرود و پشت بسطام، روند ابتلاء مردم به کرونا ویروس قابل توجه است، ابراز کرد: عملکرد مسئولان ارشد استان برای مقابله با ویروس، قابل دفاع است، اما باید برای تأمین اقلام بهداشتی تلاش بیشتری شود.

روند ابتلای مردم شاهرود به کرونا قابل توجه است

وی با بیان اینکه در بهترین سناریو، چند هفته و در بدترین سناریو چندین ماه برای مقابله با کرونا ویروس در کشور زمان نیاز است، افزود: در خوشبینانه‌ترین حالت، روند ابتلاء اقشار مردم به ویروس تا پایان اردیبهشت ۹۹ در کشور وجود خواهد داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بیان کرد: در خوشبینانه‌ترین حالت دیگر هم تا اواسط فروردین ۹۹، روند صعودی ابتلای مردم به کرونا ویروس ادامه خواهد داشت و بعد از این زمان، روند صعودی کاهش می‌یابد

چمن با بیان اینکه با گرم شدن دمای هوا، احتمال می‌رود که روند افزایش اقشار مردم به کرونا ویروس کاهش یابد، بیان کرد: روند ابتلای اقشار مردم به کرونا در روزهای گذشته در شرق استان صعودی بوده و از نظر میزان مراجعه و تعداد مبتلایان روند رو به رشد است.

وی افزود: شرایط آب و هوایی شاهرود و قرار داشتن شاهرود و میامی در چهار راه ارتباطی کشور، رشد تکثیر ویروس کرونا را افزایش داده و لذا در وهله اول ۳۰۰ تخت بیمارستان امام حسین (ع) برای بیماران کرونا ویروس در نظر گرفته شده بود که تصمیم گرفتیم برای حفظ آمادگی کامل این رقم را به ۵۰۰ تخت افزایش دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به اینکه اگر روند ابتلاء به ویروس کرونا در شرق استان افزایش یابد، بیمارستان خاتم نیز برای بیماران مبتلا به کرونا اختصاص خواهد یافت، ابراز کرد: تعداد بستری و مراجعه به بیمارستان‌های شرق استان در ابتدای شیوع ویروس ۲۰ مورد به طور متوسط در روز بود که این رقم اکنون افزایش یافته است.

چمن با بیان اینکه سپاه، ارتش و تمامی دستگاه‌های اجرایی، امکانات خود را برای مقابله با ویروس در اختیار دانشگاه علوم‌پزشکی شاهرود قرار دهند، گفت: از سوی کارگروه مقابله با کرونا در استان سمنان برای افزایش امکانات و تجهیزات تخصصی در بیمارستان‌های استان اقدام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کجا نیست برادر همه جا همینه

    • بدون نام

      همون طوری که به جاهای دیگه رسیدگی و توجه شد به شاهرود هم رسیدگی میکنن

    • ایرانی

      اینها برای کنترل بیماری چه کردند فقط به مردم میگن از خونه بیرون نیایید ولی خودشون هیچ اقدامی برای کنترل بیماری ندارند بیمارستانها هم یک در میون مریض ها رو قبول می کنند چون بیچاره ها راهی ندارند واقعا ما مردم بیش از اینکه درگیر بیماری باشیم درگیر بی تدبیری هستیم

    • بدون نام

      همش خوش بینانه بد بینانه همه ماهها رو گفت، خودش فهمید چی گفت

    • بدون نام

      معلوم نیست صاحب این مملکت کیست که برای قرنطینه قم باید از ده ها نهاد و شخص اجازه گرفته میشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج