جاباما
۹۷۰۴۹۶
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

شماره پیامک ثبت نام مسکن ملی اعلام شد

معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام سرشماره دریافت پیامک ثبت نام برای طرح اقدام ملی مسکن، هدف از این اقدام را جلوگیری از شیوع ویروس کرونا دانست و گفت: با توجه به تمدید زمان ثبت نام در ۱۷ استان، نام نویسی در استان تهران به روز شنبه ۲۴ اسفند ماه موکول شد.

ایسنا: معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام سرشماره دریافت پیامک ثبت نام برای طرح اقدام ملی مسکن، هدف از این اقدام را جلوگیری از شیوع ویروس کرونا دانست و گفت: با توجه به تمدید زمان ثبت نام در ۱۷ استان، نام نویسی در استان تهران به روز شنبه ۲۴ اسفند ماه موکول شد.

محمود محمودزاده ضمن اعلام شماره پیامک برای ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن اظهار کرد: با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفتیم که شرایط ثبت نام در طرح اقدام ملی را به راحت ترین شکل ممکن برای متقاضیان تسهیل کنیم. به همین منظور علاوه بر امکان نام نویسی از طریق سایت، سامانه پیامکی را در نظر گرفتیم که از روز چهارشنبه ۲۱ اسفند ماه فعال می شود؛ بنابراین​ در ۱۷ استان که ثبت نام متقاضیان در روزهای ۱۹ و ۲۰ اسفند ماه بود یک روز دیگر مهلت نام نویسی را تمدید کردیم.

وی افزود: متقاضیان ۱۷ استان ایلام، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، زنجان، قزوین، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، یزد، لرستان، هرمزگان، همدان، مازندران، گیلان و گلستان از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه می توانند با ارسال کد ملی خود از طریق پیامک به شماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ درخواست خود را برای طرح اقدام ملی مسکن ثبت کنند که همین اقدام به منزله ثبت نام اولیه آنها خواهد بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: پس از دریافت کد ملی متقاضیان، پالایش انجام می شود و امیدواریم پس از آنکه شرایط به حالت عادی برگشت از متقاضیان واجد شرایط برای ثبت نام نهایی دعوت به عمل می آید.

محمودزاده با بیان اینکه به دلیل تمدید مهلت نام نویسی در ۱۷ استان ثبت نام ۹ استان باقیمانده از جمله تهران به روزهای پنجشنبه ۲۲ اسفند و شنبه ۲۴ اسفند ماه موکول شده است گفت: در حال حاضر می‌توان به طور قطعی اعلام کرد که ثبت نام در استان تهران روز شنبه ۲۴ اسفند انجام می شود اما برای هشت استان دیگر هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است و صبح چهارشنبه ۲۱ اسفند ماه اعلام می‌شود.

وی با توصیه به هموطنان برای خودداری نسبت به خروج از منزل گفت: از مردم عزیز تقاضا می کنیم با توجه به توصیه‌های مکرر پزشکان در شرایط کنونی از منزل خارج نشوند و تنها با ارسال یک پیامک تقاضای خود را برای طرح اقدام ملی مسکن اعلام کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این سوال که آیا سامانه tem.mrud.ir دچار اختلال شده است؟ گفت: سامانه دچار اختلال نشده اما زمانی که متقاضی ثبت نام خود را نهایی می‌کند باید پیامک تایید برای او ارسال شود که در برخی موارد پیامک با تاخیر ارسال می شد. به همین دلیل این گروه از متقاضیان مجددا اقدام به ثبت نام می کردند و سامانه اخطار می داد که این کد ملی قبلاً نام نویسی کرده است. این بدان معناست که در واقع ثبت نام فرد با موفقیت انجام شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج