۹۷۰۸۸۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

مشکلات مهد‌های کودک به دنبال شیوع کرونا

معاون امور اجتماعی بهزیستی لرستان گفت: به دنبال شیوع ویروس کرونا، تعطیلی مهدهای کودک آسیب‌های جدی و جبران‌ناپذیری را برای مهدها به وجود خواهد آورد.

خبرگزاری ایسنا: معاون امور اجتماعی بهزیستی لرستان گفت: به دنبال شیوع ویروس کرونا، تعطیلی مهدهای کودک آسیب‌های جدی و جبران‌ناپذیری را برای مهدها به وجود خواهد آورد.

سلمان کریمیان اظهار کرد: با توجه به مصوبه ستاد استانی پیشگیری از ویروس کرونا مبنی بر تعطیلی مهدهای کودک از ابتدای اسفندماه و عدم پرداخت شهریه توسط والدین مدیران و مؤسسین مهادی کودک توانایی پرداخت هزینه‌های جاری مرکز نظیر اجاره‌بها حقوق و بیمه پرسنل خود را ندارند.

وی تصریح کرد: تعطیلی مهادی کودک در این مقطع آسیب‌های جدی و جبران‌ناپذیری را برای ادامه فعالیت پس از بحران به همراه خواهد داشت و قطع به یقین در آینده شاهد تعطیلی تعداد زیادی از این مراکز به دلیل عدم توانایی در پرداخت هزینه‌های جاری و بالطبع آن شاهد بیکاری تعداد زیادی از پرسنل شاغل در این مراکز خواهیم بود.

معاون امور اجتماعی بهزیستی لرستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد این مراکز در املاک استیجاری فعالیت کرده و مدیران این مراکز با این تعطیلی نابهنگام توانایی پرداخت اجاره‌بهای خود را نخواهند داشت.

کریمیان اضافه کرد: به‌منظور جبران بخشی از هزینه‌ها برای عبور از بحران و برهه حساس کنونی پیش‌آمده به والدین کودکان ثبت نام شده در این مراکز پیشنهاد می‌شود نسبت به پرداخت شهریه اسفندماه طبق تعرفه‌های مصوب مهدکودک اقدام کنند.

وی بیان کرد: بر اساس تبصره ۲ ماده ۵ قرارداد منعقده فی‌مابین اولیاء و مدیران مهادی کودک هرگونه عدم استفاده از خدمات مهد به خاطر تعطیلات رسمی، آلودگی هوا برودت و...مشمول کسر شهریه نمی‌شود و در این شرایط رقمی کسر و یا مسترد نخواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج