جاباما
۹۷۱۹۹۴
۲۱ نظر
۵۰۱۲
۲۱ نظر
۵۰۱۲
پ

۵ ستاره‌ی پول‌ساز سال ۹۸

سال ۹۸ رو به پایان است و طبق اعلام رسمی، تعطیلی سینما‌ها تا پایان سال ادامه خواهد داشت. در این شرایط می‌توان نگاهی به کارنامه اکران در سال پرماجرایی که گذشت، انداخت و گیشه فیلم‌ها و ستاره‌ها را بررسی کرد.

روزنامه خراسان - مصطفی قاسمیان: سال ۹۸ رو به پایان است و طبق اعلام رسمی، تعطیلی سینما‌ها تا پایان سال ادامه خواهد داشت. در این شرایط می‌توان نگاهی به کارنامه اکران در سال پرماجرایی که گذشت، انداخت و گیشه فیلم‌ها و ستاره‌ها را بررسی کرد.

فهرست پول‌سازترین ستاره‌های سینمای ایران در سال ۹۸، تحت‌تأثیر رکوردشکنی «مطرب» به عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران و همچنین «متری شیش‌ونیم» به عنوان پرفروش‌ترین فیلم غیرکمدی تاریخ سینمای ایران است. ناگفته نماند بعد از پنج ستاره پول‌ساز سال که مفصلاً درباره‌شان می‌خوانید، جواد عزتی، پرویز پرستویی، بهرام افشاری، محمدرضا گلزار و مهران مدیری قرار دارند که هرکدام گیشه‌ای معادل ۳۲ تا ۳۸ میلیارد تومان داشته‌اند.

پژمان جمشیدی

۶۲ میلیارد تومان

۵ ستاره‌ی پول‌ساز سال ۹۸

به حضور نام پژمان جمشیدی در فهرست سالانه پول‌سازترین‌های سینما عادت کرده‌ایم. این فوتبالیست سابق، چندین سال است با کمدی‌هایی پرفروش در فهرست پرفروش‌های سال هم حاضر است. جمشیدی امسال پنج فیلم «جهان با من برقص!»، «تگزاس ۲»، «ایده اصلی»، «هزارتو» و «ما همه با هم هستیم» را داشت که فروش در مجموع ۶۲ میلیارد و ۷۹۱ میلیون تومانی را رقم زد. پژمان جمشیدی در سال ۹۹ حداقل دو فیلم «خوب، بد، جلف: ارتش سری» و «دینامیت» را خواهد داشت و اگر «تگزاس ۳» هم به تولید برسد، بی‌تردید مسیر آسانی برای حضور دوباره در فهرست ستاره‌های پول ساز خواهد داشت.

الناز شاکردوست

۵۷ میلیارد تومان

۵ ستاره‌ی پول‌ساز سال ۹۸

الناز شاکردوست از حدود سال ۹۲، با فاصله گرفتن از بازی در فیلم‌های تجاری، حضوری کم رنگ در فهرست پرفروش‌ها و پول‌ساز‌ها پیدا کرد. او، اما امسال با دو فیلم «شبی که ماه کامل شد» و «مطرب» دوباره گیشه‌های موفقی را تجربه کرد و به فروش در مجموع ۵۷ میلیارد و ۵۵۹ میلیون تومانی این دو فیلم کمک کرد؛ اگرچه نباید از دیگر ظرفیت‌های هر دو فیلم برای گیشه مناسب غافل شد. شاکردوست امسال فقط در فیلم «تی‌تی» به کارگردانی آیدا پناهنده بازی کرده و در صورتی که این فیلم برای رونمایی در جشنواره ملی فیلم فجر در بهمن ماه آماده شود، ممکن است در اکران سال ۹۹ هیچ فیلم غیرکمدی نداشته باشد.

محسن کیایی

۴۴ میلیارد تومان

۵ ستاره‌ی پول‌ساز سال ۹۸

محسن کیایی که چند سالی هست از بازیگران موفق فیلم‌های کمدی بوده و به خصوص در آثار برادرش مصطفی کیایی نقش‌های پررنگی ایفا کرده، در سال ۹۸ نیز در یک فیلم کمدی به کارگردانی برادرش حاضر بود. محسن کیایی به جز فیلم «مطرب»، یکی از نقش‌های اصلی «ماجرای نیمروز: رد خون» به کارگردانی محمدحسین مهدویان را هم ایفا کرده بود که با نمایش در فصل پاییز، به فروش قابل قبول شش میلیارد تومانی دست یافت و مجموع گیشه فیلم‌های محسن کیایی را به ۴۴ میلیارد و ۷۸۱ میلیون تومان رساند. کیایی در اکران سال ۹۹، حداقل دو فیلم «بی‌صدا حلزون» و «دینامیت» را خواهد داشت.

نوید محمدزاده

۴۲ میلیارد تومان

۵ ستاره‌ی پول‌ساز سال ۹۸

رتبه چهارم پول‌سازترین ستاره‌های اکران سال ۹۸، به طور مشترک به نوید محمدزاده و پریناز ایزدیار می‌رسد. محمدزاده امسال، «متری شیش‌ونیم» و «سرخپوست» را روی پرده سینما‌ها داشت و به گیشه ۴۲ میلیارد و ۷۰۲ میلیون تومانی دست یافت. او بقیه سال ۹۸ را به دلیل قراردادی که گفته می‌شود با سازندگان «قورباغه» بسته، دور از سینما گذراند و با توجه به پرهیزش از بازی در فیلم‌های کمدی، احتمالاً در اکران سال ۹۹، هیچ فیلمی نخواهد داشت. شایعات تأییدنشده حاکی از آن است که او ممکن است از بازیگران فیلم تازه اصغر فرهادی باشد. او با ۳۳ سال سن، جوان‌ترین بازیگر فهرست حاضر است.

پریناز ایزدیار

۴۲ میلیارد تومان

۵ ستاره‌ی پول‌ساز سال ۹۸

پریناز ایزدیار پس از همبازی شدن با نوید محمدزاده در «ابد و یک روز»، با دو فیلم «متری‌شیش‌ونیم» و «سرخ‌پوست» در اکران عمومی سال ۹۸ حاضر بود و از قضا در هر دو، بازیگر نقش مقابلش نوید محمدزاده بود. هر دو فیلم از سوی منتقدان تحسین شدند و فروش بسیار خوبی را هم تجربه کردند. این دو فیلم غیرکمدی که در بهار و تابستان روی پرده سینما‌ها رفتند، در مجموع گیشه‌ای معادل ۴۲ میلیارد و ۷۰۲ میلیون تومان را رقم زدند. «سه کام حبس»، «مغز استخوان»، «تفریق» و «لتیان» مجموعه آثار پریناز ایزدیار برای اکران ۹۹ است که بعید است شانس چندانی در گیشه داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بله دیگه ازجیب مردم دیگه گل میگن میخندن به ریش مردم بعدباهم عشق وحال میکنن وهستن خوش بخال خودم اصلا اینورونگاه هم نمیکنم گورپدرهمه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما از اقتصاد سر در نمیاری دوست گُل.

        مردم برای رضای خدا که پول نمیدن برن سینما، میرن که سرگرم شن ، یعنی برای سرگرمی خودشون پول میدن،

      • احسان

        مردم میرن فیلم میبینن حال کنن این چیزا چه ربطی داره

    • بدون نام

      پژمان جمشدی خوشبخت ترین فرد دنیاس...پولشو از فوتبال تو دوران جوونیش درآورده حالا هم داره از بازیگری پول درمیاره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره واقعا

      • بدون نام

        اره جون عمت

      • بینام

        نوش جونش ،پول زور که نگرفته ،تازه پولی رو که در زمان بازی تو فوتبال در اورده اصلا با مقایسه فوتبالیست های الان پول بحساب نمیاد

      • بدون نام

        بعصی ادم ها توی هر زمینه ای برن میتونن موفق باشن، پژمان جمشیدی هم از همون دستس مثل عمو ترامپ.

      • بدون نام

        پول ماهارو داره می خوره ، با اون موهای سفیدش ، انگار پیرمرد80 ساله هست ، حیف من که همه فیلم هایی سال98 بازی کرده بود رو با 15 یا 16 نفر از دوستام رفتم نگاه کردم . بی مزه ترین آدم

      • احسان

        از شیر مادر واسش حلال تر

    • بدون نام

      الناز شاکردوست با شبی که ماه کامل شد نشون داد که بالاخره بازیگر خوبیه

    • بدون نام

      بی برنامە ترین کشور دنیا ایران

    • بدون نام

      همشون سلبریتی های بی درد وبی مصرف هستن که یه عده عقب مونده میرن فیلمای در پیتشونو میبینن وپول میدن واونا هم بازندگی لاکچری به مردم بخندن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عقب موندگی میدونی در چیه کاربر عزیز؟
        در اینه که چشم دیدن موفقیت های آدم های دیگه رو نداشته باشیم،
        در اینه که اگه سلیقه کسی با ما متفاوت بود بهش بگیم عقب مونده!

      • احسان

        عقب مونده خودتی حیف خیلی چیزا میخوام بگم ولی ثبت نمیشه

    • بدون نام

      همشون عالی و دوست داشتنی.با آرزوی موفقیت هر چه بیشتر.کاربران عزیز حسودی نکنید و موج منفی هم نفرستید

    • Ak

      تو این شرایط اصلا اینا مهم نیستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه واقعا راست میگی و برات مهم نبود پس چطور اومدی این مطلب رو خوندی و تازه براش کامنت هم گذاشتی؟
        با خودت روراست باش به این مطلب علاقه داشتی و انقدر برات مهم بوده که زمانی رو هم برای گذاشتن کامنت صرف کردی

    • بدون نام

      افرین پژمان از خیلی از این بازیگرها پر فیس افاده بهتر بازی میکنه

    • بدون نام

      بلیط این فیلمها بشه ۵۰۰ تومن شاید حقیر واسه تخمه شیکوندن یا چرت زدن سالی یه بار برم بهر حال برای همه سینماگران آرزوی سلامتی دارم.

    • گندم

      امان از اون وقتی که اون بالایی واسه آدم بخاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج