جاباما
۹۷۲۳۳۸
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

فال روزانه ۲۶/ ۱۲/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۲۶/ ۱۲/ ۱۳۹۸

فال روزانه 98/12/26

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید به لحاظ انرژی و نشاط چیزی کم نمی‌آورید و در این سال فرصتی برای تحقق آرزوهای‌تان پیدا می‌کنید. در ماه اسفند که با تولدتان شروع شده است به فکر دستیابی به آرزوهای‌تان باشید و شرایط را برای رسیدن به رویاهای دیرینه‌تان مهیا نمایید. مهر ماه سال آینده، دشوارترین ماه در میان ماه‌های سال تولدتان است، در این ماه بیشتر از همیشه کار کنید و مطمئن باشید که مزد زحمت‌های‌تان را دریافت خواهید کرد. در آبان سال آینده فکر بکری به ذهن‌تان می‌رسد، این فکر را اجرا کنید و راه را برای رسیدن به موفقیت هموار نمایید. سالی که با تولدتان شروع کرده‌اید را به سال تحقق آرزوی‌های‌تان تبدیل نمایید و خاطره‌های این سال را برای همیشه در ذهن‌تان ماندگار نمایید.

فال روزانه ۲۶/ ۱۲/ ۱۳۹۸

اعضای‌ خانواده توقع‌های زیادی از شما دارند و این قضیه شما را حسابی ناراحت کرده‌است. از جایی که انتظارش را نداشتید پولی به دست‌تان می‌رسد. بودن شما در کنار عشق‌زندگی‌تان از چیزی که فکرش را بکنید اهمیت بیشتری برای وی دارد. خبری فرخنده به دست‌تان می‌رسد. به لحاظ کاری پیشرفت و موفقیتی را شاهد خواهید بود. شادی‌های خود را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید. تمرکز بیشتری به کارها بدهید و نگذارید حواس‌تان پرت شود. لحظه‌های عاشقانه‌ای انتظار شما را می‌کشد.

فال روزانه ۲۶/ ۱۲/ ۱۳۹۸

به مشکلی برخورد خواهید کرد اما برای حل این مشکل دوستان و آشنایان به کمک‌تان می‌آیند. نگرانی‌ها را با انجام کارهای موردعلاقه‌تان کنار بگذارید. به لحاظ انرژی و منابع مالی امروز به مشکلی برخورد نمی‌کنید. امروز به غیر از عشق و محبت چیز دیگری از همسر یا عشق‌زندگی‌تان نخواهید دید. برای حل مشکلی که با آن روبرو هستید از بزرگ‌ترهای فامیل کمک بگیرید. روز مناسبی است تا در کنار اعضای خانواده به خرید بروید و خوش بگذرانید.

فال روزانه ۲۶/ ۱۲/ ۱۳۹۸

خطری در کمین شما است و امروز بیشتر از همیشه مواظب خودتان باشید. مضطرب و نگران هستید اما نگرانی برای سلامتی‌تان ضرر دارد و غصه‌های خود را با فردی که اعتماد زیادی به وی دارید در میان بگذارید و به نگرانی‌های‌تان خاتمه دهید. مشکل مالی دارید و برای حل این مشکل از اعضای خانواده کمک بگیرید. اجازه ندهید اطرافیان اختیار حساب‌و‌کتاب‌های‌تان را در دست بگیرند. امروز لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه خواهید کرد. روز خوبی برای شراکت نیست و احتمال زیادی وجود دارد که شریک‌تان کلاه سرتان بگذارد. تصمیم‌های عجولانه نگیرید و به خاطر داشته باشید که عجله کار شیطان است.

فال روزانه ۲۶/ ۱۲/ ۱۳۹۸

از بیماری مزمنی رنج می‌برید و این بیماری امروز عود می‌کند. کارهایی که نیاز به فعالیت شدید جسمی دارند را کنار بگذارید و به خودتان استراحت دهید. امروز از منبعی که توقع‌اش را نداشتید پولی به دست‌تان می‌رسد. با دوستانی که مدت‌ها است خبری از آنها نداشتید تجدید دیدار کنید. دلتنگ و بی‌حوصله هستید و می‌خواهید فرصت بیشتری را در کنار عشق‌زندگی‌تان سپری کنید. از مهارت‌های خود نهایت استفاده را برای پیشرفت در کارها ببرید. تلاش و جدیدت بیشتری در انجام کارها داشته باشید. نصیحت‌های فردی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارد را گوش کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان عشقی گرم و آتشین را نثار شما خواهد کرد.

فال روزانه ۲۶/ ۱۲/ ۱۳۹۸

به خاطر داشته باشید که راز جوانی و شادابی در ورزش و تحرک نهفته‌است. برای حل مشکلات مالی از همسرتان کمک بگیرید و به نصیحت‌های ایشان گوش کنید. دامنه رابطه‌های‌ خود با افراد سرشناس و مهم را گسترش دهید. لحن کلام تند و آزاردهنده‌ را کنار بگذارید و با مهربانی صحبت کنید. امروز از حمایت و پشتیبانی اعضای خانواده یا همکاران برخوردار می‌شوید. فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. هزینه‌های زندگی شما امروز از چیزی که انتظارش را دارید تجاوز می‌کند.

فال روزانه ۲۶/ ۱۲/ ۱۳۹۸

روز را با سلامتی و نشاط به پایان خواهید رساند. با خرج غیرمترقبه‌‌ای روبرو می‌شوید. نسبت به گذشته بیشتر در کنار اعضای خانواده بمانید. جادوی عشق و محبت را دست‌کم نگیرید و با اطرافیان مهربان‌تر باشید. احتمال زیادی وجود دارد که در محل‌کار با فرد سرشناس و مهمی دیدار کنید. یکی از همکاران یا اعضای منزل سفره دلش را پیش شما باز می‌کند و مجبور می‌شوید زمان زیادی را به صحبت‌های این فرد گوش فرا دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز می‌خواهد حسابی شما را شگفت‌زده کند.

فال روزانه ۲۶/ ۱۲/ ۱۳۹۸

اگر به فکر حفظ سلامت خودتان هستید از امروز بیشتر ورزش کنید. پولی قرض‌کرده‌اید و به نفع‌تان است امروز به هر قیمتی که شده این پول را پرداخت کنید. انسان مسئولیت‌پذیری هستید و اعضای خانواده همیشه روی شما حساب باز می‌کنند. برای کاهش نگرانی‌ها دمی در کنار عشق‌زندگی‌تان بنشینید و آرامش بگیرید. رفتار بیشتری با افراد خلاق داشته باشید و از آنها الهام بگیرید. از شایعه‌پراکنی و گفتن حرف‌های کذب پرهیز کنید. عشق‌زندگی‌تان روزی همراه عشق و محبت را برای شما رقم خواهد زد.

فال روزانه ۲۶/ ۱۲/ ۱۳۹۸

اهل منزل امروز حسابی هوای‌‌تان را دارند و کاری می‌کنند که به شما بد نگذرد. قدر پول و سرمایه‌ خود را بدانید و ولخرجی نکنید. فرصت مناسبی پیدا می‌کنید تا سری به دوستان قدیمی بزنید. به خاطر داشته باشید که خنده بر هر درد بی‌درمانی دوا است. قراردادهای کاری و معامله‌های امروز را با دقت مطالعه کنید تا چیزی از قلم نیافتد. وقت‌کشی را کنار بگذارید و قدر لحظه‌های‌تان را بدانید. رابطه‌ای که با همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید را سرشار از عشق و صفا کنید.

فال روزانه ۲۶/ ۱۲/ ۱۳۹۸

روزی همراه با سلامت و شادکامی را به پایان خواهید رساند. برای حل مشکلات مالی از اندوخته‌ای که پس‌انداز کرده‌اید کمک بگیرید. قرار است فرصتی را در کنار دوستان و رفقای قدیمی باشید، اما حواس‌تان باشد چرا که احتمال دارد ولخرجی کنید. امروز با جنبه‌ای تازه از عشق و محبت همسر یا عشق‌زندگی‌تان آشنا خواهید شد. نقشه‌های جدیدی برای موفقیت دارید و عشق‌زندگی‌تان از این نقشه‌ها حمایت خواهد کرد. کارها را زودتر از همیشه به پایان برسانید و فرصتی را برای استراحت کنار بگذارید. امروزوفردا کردن را کنار بگذارید و کارهای مهم را پشت‌گوش نیاندازید.

فال روزانه ۲۶/ ۱۲/ ۱۳۹۸

انسان خنده‌رویی هستید و از این روحیه برای رویارویی با مشکلات کمک بگیرید. بیشتر از چیزی که انتظار را دارید امروز پول به دست‌تان می‌رسد. شرایطی که در منزل برقرار است امروز زمینه ناراحتی‌ شما را فراهم می‌کند. مشکلاتی که در پیش دارید را با مشورت با بزرگ‌ترهای خانواده حل کنید. مهمانی از راه دور به دیدار شما می‌آید و مجبور می‌شوید فرصت زیادی را به پذیرایی به این مهمان اختصاص دهید. فردی تاثیر منفی روی افکار همسر یا عشق‌زندگی‌تان گذاشته و می‌خواهد رابطه‌تان را خراب کند.

فال روزانه ۲۶/ ۱۲/ ۱۳۹۸

روز را با نگرانی آغاز کرده‌اید و تمرکز لازم را ندارید. برای مبارزه با ناراحتی‌ها افکار منفی را از ذهن خود بیرون کنید. ایده خلاقانه‌ای که در سر دارید را اجرا کنید و درآمد‌تان را افزایش دهید. اعضای خانواده امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کنند. با حس و حال تازه‌ای از عاشقی روبرو خواهید شد. زحمت‌هایی که کشیده‌اید امروز به بار می‌نشیند. خبرپراکنی را کنار بگذارید و به شایعه‌ها دامن نزنید. در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان روزی عاشقانه را سپری می‌کنید.

فال روزانه ۲۶/ ۱۲/ ۱۳۹۸

تنبلی را کنار بگذارید و برای حفظ سلامتی‌تان بیشتر ورزش کنید. اختلاف‌های میان اعضای خانواده را به صلح و دوستی تبدیل نمایید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان به رغم نگرانی‌های زیادی که دارد روزی عاشقانه را برای شما ترتیب داده‌است. خبری خوشایندی از راه دور به دست‌تان می‌رسد. تنهایی را به حضور در جمع ترجیح می‌دهید و امروز فرصتی برای خلوت با خودتان پیدا می‌کنید.

فال روزانه ۲۶/ ۱۲/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • A. A

      با سلام.قست فال برترین ها به نظرم بسیار غیر منطقی و به دور از شان می باشد.اگر امکان دارد این قسمت حذف شود.با تشکر از عوامل محترم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو دوس نداری چرا باید حذف شه؟

      • بدون نام

        چون اصلا فال به نظر من بی معنی و کاملا غیر واقعیه. وقتی میخونیش بعد احساس میکنی وقتت تلف شد.

    • بدون نام

      خرید کنم تو این کرونا؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج