۹۷۳۰۳۲
۱۸ نظر
۵۰۰۵
۱۸ نظر
۵۰۰۵
پ

انصاری‌فرد: نمی‌خواستند من با پرسپولیس جام را بدست آورم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: همه اعضای هیات مدیره باشگاه ادعای مدیرعاملی داشتند و نمی‌خواستند که انصاری‌فرد در باشگاه بماند.

خبرگزاری فارس: محمد حسن انصاری‌فرد در گفت‌و‌گویی با بخش خبری ساعت ۱۹ شبکه سوم سیما درباره مهمترین دلایل استعفایش اظهار داشت: من زمانی در تیم پرسپولیس حضور یافتم که تمام در آمدها از پیش برداشت شده بود، پول بازیکنان و مربیان را پرداخت نکرده بودند و پرونده‌های متعدد شکایتی از دادگاه‌ها برای تیم به وجود آمده بود. ما در این شرایط این تیم را تحویل گرفتیم و با وجود این چالش‌ها لطف خدا شامل حال ما شد و تیم موفق شد.

وی افزود: زمانی که رسول پناه رئیس هیات مدیره باشگاه شد مشکلات و اختلافات ما چند برابر شد ارتباط من با وزیر کاملا قطع شد و خود آقای رسول پناه با وزیر مسقیما در ارتباط بودند، از مدیرعاملی هیچ چیز نمانده بود. ما صورتمان را با سیلی سرخ نگه داشتیم تا هواداران نگران نشوند. تمامی اعضای حاضر در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مدعی مدیرعاملی بودند و بنابراین دوست نداشتند که من موفق باشم. نمونه‌های زیادی از کارشکنی علیه ما وجود داشت.

انصاری‌فرد عنوان کرد: مشکلات فراوانی در این راه به وجود آوردند، ۴ روز به دربی مانده بود تمام اسناد مربوط به قرارداد بازیکنان را منتشر کردند تا باشگاه و من دچار چالش جدی و بزرگی با بازیکنان شویم. بنده همه این موارد را به وزیر گزارش کردم اما او هیچ کاری نکرد و بلکه پشت هیات مدیره هم ایستاد.

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: زمانی که برانکو از باشگاه پرسپولیس رفت، هواداران این موضوع را از چشم هیات مدیره باشگاه دیدند و وزیر تشخیص داد که من مهره‌ای باشم که با آمدن به باشگاه پرسپولیس هواداران آرام شوند و وقتی آب از آسیاب افتاد دیگر آن هیات مدیره نبود که من بتوانم با آن‌ها کار کنم.

وی ادامه داد: در جلسه آخر هیات مدیره هم وزیر به من گفت که چرا من ۴ ماه است که می‌گویم از برانکو شکایت نمی‌کنی و چه پشت پرده‌ای میان شما و برانکو وجود دارد؟ من هم گفتم اصلا چنین چیزی نیست و اگر قرار بود پشت پرده‌ای باشد چرا از من خواسته بودید که یک ماه و نیم پیش با برانکو برای حضور در تیم ملی مذاکره کنم.

انصاری فرد عنوان کرد: به من گفتند که مدیران باشگها با اسپانسر همکاری نمی‌کنند اما در جلسه‌ای که با شرکت داده پرداز داشتیم، همه حق را به قدوسی (مدیر روابط عمومی وقت پرسپولیس) دادند اما ایشان (وزیر) روی موبایل رسول پناه اعلام کردند که قدوسی را برکنار کنند. البته قدوسی بهانه بود و قصد وزیر و هیات مدیره این بود که من نباشم. مدیری که حق نداشته باشد مدیر روابط عمومی خود را حفظ کند چه اختیاری خواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت قرارداد آنتونی استوکس با باشگاه پرسپولیس گفت: قرارداد با استوکس محکم است و به گونه‌ای است که علاوه بر اینکه ما می‌توانیم دستمزد او را ندهیم، می‌توانیم از وی غرامت هم بگیریم.

انصاری فرد در پاسخ به این سوال که هواداران می‌گویند که شما باید می‌ایستادید و به ادامه کار در باشگاه پرسپولیس می‌پرداختید، گفت: وقتی من اختیار مدیر روابط عمومی باشگاه را نداشتم چگونه می‌توانستم در تیم بمانم. دوست نداشتند جام را انصاری‌فرد با پرسپولیس بالای سر ببرد. پرسپولیس داشت با آرامش به کارش ادامه می‌داد، هواداران نشاط و شادی داشتند و تیم حال و روز خوبی داشت و چه دلیل داشت این کار را با من انجام دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما بگو جام از منیریه بیاورند چه کار کردی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همون جام منیریه ۷سال تو حسرتشی

    • بدون نام

      وزیرراز ترس استیضاح خودش پرسپولیس تمام پرسپولیسی بیچاره کرد امسال میخوان استقلال رو قهرمان کنن

      پاسخ ها

      • داریوش

        خخخخ

      • داریوش

        جام مفتی بهتون میده انتظارداریدپیرهن صورتی همه کاره باشه زمان امثال این آقاکه فقط حسرت میخوردیدنمک نشناسهاحالاواسه وزیرتون شاخ شدید

      • بدون نام

        چه فرقی میکنه شما باشین نباشین پیروزی اوله چند مدیر اومدن رفتن چند مربی و چندین بازیکن عوض شدن ولی همچنان جام مال شماس ولی منچستر فقط با رفتن فرگوسن چند ساله قهرمان نشده فقط با رفتن یه نفر چون اونی که مهمه وزیر ورزشه که عوض نشده و ایضا 1400 نشده بس خوش باشین

      • لاجوردی پوشان

        وزیر هیچ اراده ای برای موفقیت استقلال نداره،،،اون ذاتا پرسپولیسیه،همه تلاششو می‌کنه برای قهرمانی تیمش،،مادامیکه هست،

    • بدون نام

      سلام آقای انصاریفر ازشما بزرگترها را کذاشتند کنار شما در مقابل آنهاییکه پول تین مردم را بدون هیچ ابایی مخورند برو خداتو شکر کن که نکشتنت

    • بدون نام

      تو که میدونستی پول اسپانسر پیش خور شده همون روز استعفا میدادی نه اینکه با چک بی محل اوساگونا استوکس وبدتر از همه با چکی که لز دریاچه چیتگر پیدا کردی گل محمدی رو بخری

    • بدون نام

      اون سری هم خیلی زود رنج و ....فوری تیم را رها کردی ! امیدوارم هرکس کارشکنی میکند خدا جوابشو بده فوتبال فقط سرگرمی نیست وپرسپولیس هم تیم کوچکی نیست . حاشیه رو باید جمع میکردید الانم با این اوضاع معلوم نیست چی میشه !؟

    • بدون نام

      برو عامو یه چی یاد گرفتین
      دست های پشت پرده.مهندسی‌.
      راستشو بگو توان ندا شتم

    • بدون نام

      تاهمیشه در قلب مایی مستر انصاریفرد

    • بدون نام

      جای تاسف است درکشوری که ادعاهای مذهبی دارد اینقدرافرادتشنه ریاست هستند که مثل گرگها به یکدیگرهم رحم نمی کنند به فرموده (امامان معصوم )کسی طالب ریاست باشد جهنمی است وملعون

    • بدون نام

      وزیر جان ما ی روز جلوی این باشگاه جم میشیم با حضوری چند هزاری نفری نه ی روز دوروز هرروز تا دس از سر تیم ما برداری خواهشن به تیم ما کاری نداشته باش انصاری فردم بیرون کردی اینم ایراد نداره ولی از این بعبد نکن به تیم ما کاری نداشته باش خواهشن این حرف هم دورست نیست که هیت مدیره میگه هودار هیچ غلطی نمیتونه بکن خوبم میتونه وای اون روزی که هودار به خشم بیاد باید بزاری بری پس نکن

    • بدون نام

      وزارت ورزش باید جواب بدهد

    • بدون نام

      قابل توجه نامردان و ناعقلانی که مدام ناکامی های خود و قهرمانیهای پرسپولیس را به وزیر ارتباط میدهند قضیه ای که با زرنگی و رندی خاصی انجام گرفته و شواهد گویا است که کاملا قضیه برعکس است و وزیر در این چند سال هر کاری از دستش برآمده برای تخریب پرسپولیس انجام داده آقایان نامردی و ظلم هم حدی دارد خجالت بکشید

    • کفایت

      آقای مدیر . بیخیال برادر . با بچه که حرف نمیزنی . شما مدیران که میخواین بفهمین که طرف حسابتون مردم هستن . مردمی که همه کاراهای شماها رو رصد میکنن . درسته که هیچ نهادی به اتفاقات مشکوک و نقل و انتقالهای مشکوک ورود نمیکنه ولی دلیل نمیشه که طرفدارها هم نمیفهمن . قهرمانی کدومه ؟

    • بدون نام

      مکنب لنگی همینه دیگه

      خنجر ار پشت به هم میرنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج