۹۷۳۴۲۴
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

پارلمان انگلیس درباره ایران تصمیم می‌گیرد

کمیته روابط خارجی مجلس عوام انگلیس در نظر دارد تا از طریق برگزاری سلسله جلسات تحقیق و تفحص، ابعاد روابط با ایران و میزان موفقیت سیاست خارجی انگلیس در این رابطه را بررسی کند.

خبرگزاری ایرنا : کمیته روابط خارجی مجلس عوام انگلیس در نظر دارد تا از طریق برگزاری سلسله جلسات تحقیق و تفحص، ابعاد روابط با ایران و میزان موفقیت سیاست خارجی انگلیس در این رابطه را بررسی کند.

بر اساس اطلاعیه تارنمای پارلمان انگلیس، در این کمیته تحقیقاتی پایه‌ها و اجزای تشکیل دهنده روابط میان دو کشور و همچنین اهداف سیاست خارجی دولت انگلیس مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

علاوه بر روابط دوجانبه، این کمیته همچنین به رویکردها و اولویت های وزارت امور خارجه انگلیس در دیپلماسی چندجانبه نگاه خواهد کرد.

این کمیته از دیروز سه‌شنبه (۲۷ اسفند ۱۳۹۸) تشکیل و به علاقه‌مندان فرصت داده شده تا دیدگاه‌ها و مستندات خود در این رابطه را تا روز ۲۱ فروردین آینده از طریق سایت پارلمان به ثبت برسانند.

این کمیته پس از دریافت دیدگاه‌ها و برگزاری جلسات، گزارشی را در این رابطه منتشر خواهد کرد.

به نظر می‌رسد که اگر تحلیل ها با هوشمندی تهیه شود، فرصت بسیار مناسبی برای انعکاس صدای ایران در انگلیس خواهد بود.

انگلیس ۱۱ بهمن ماه گذشته پس از نزدیک به ۴۷ سال از اتحادیه اروپا خارج شد. بوریس جانسون نخست وزیر این کشور ماه گذشته از تشکیل کمیته‌ای برای تجدیدنظر درباره سیاست خارجی این کشور خبر داد.

سخنگوی نخست وزیر انگلیس به تازگی در گفت‌وگو با ایرنا گفت دولت لندن پس از خروج از اتحادیه اروپا (برگزیت) خواستار بهبود روابط و توسعه مناسبات دوجانبه با ایران است.

وی با بیان اینکه انگلیس به حفظ برجام متعهد است افزود که این کشور در کنار شرکای بین‌المللی، در حال توسعه اینستکس (سازوکار مالی اروپا و ایران) است تا برخی از محدودیت‌ها در مراودات مالی برای تجارت با ایران بر طرف شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م.م

      دوبار این پیر استعمار مکار پیدا شد بعد از مدتی که از صحنه سیاسی و .. دور بودن دوبار برای استثمار ایران و تفرقه افکنی سر و کله اش پیدا شد حال کدام مسولین ما در تور آنها افتاده قابل فکر است .فیلم یتیمی خانه ایران نشان داد آنها چه ظلمی کردن و نیاز به شکایت در محاکم بین المللی و دریافت خسارات سنگین از آن کشور بی صفت است و همچنین اخراج سفیر خائن به کشور از این مرز بوم است مرگ بر این پیر استعمار و خروج از اتحادیه در واقع برگشتن به حیله های قبل

    • محمد

      اینها بدون اجازه آمریکا آب هم نمی خورند

    • ناصر

      چشمم از نیت خیر انگلیس آب نمیخوره

    • فرهاد

      شما غلط میکنین که به فکر ما افتادین.تمام بدبختی های ما از جانب شماست .نه اینکه چند صد سال مثل بختک افتادین روی پیکر این ناحیه .شاه تعیین کردین وزیر و کابینه بیرون دادین و غارت کردین اموال مردم رو چه از منابع زمینی و زیر زمینی تا اعضا و جوارح بدن .اگه شعور دارین از این منطقه به طور کامل خارج شوید حتی اگه تکثیر نسل پنهانی هم با عامه مردم دارید تحمل سیاست کثیف شما چاره ای جز برائت نخواهد داشت

    • مجتبی

      هرچی میکشیم از دست ابر قدرت هاست

    • بدون نام

      چطور بیشتر بچاپه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج