۹۷۳۴۵۸
۵ نظر
۵۰۰۹
۵ نظر
۵۰۰۹
پ

ورود مسافران به گیلان، مصیبت عظمی است

نماینده وزیر بهداشت در گیلان با بیان اینکه ورود مسافران به گیلان مصیبت عظمی در شرایط کنونی است، افزود: حضور مسافران در گیلان یک بحران جدیدی را قرار است در استان به وجود بیاورد.

ایسنا: نماینده وزیر بهداشت در گیلان با بیان اینکه ورود مسافران به گیلان مصیبت عظمی در شرایط کنونی است، افزود: حضور مسافران در گیلان یک بحران جدیدی را قرار است در استان به وجود بیاورد.

محمدحسین قربانی در نشست ویدیوکنفرانسی معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با هیئت رئیسه دانشگاه های علوم پزشکی کشور از جمله استان گیلان، با تاکید بر توزیع عادلانه و بر مبنای نیاز تجهیزات بهداشت فردی در مراکز درمانی، اظهار کرد: توزیع تجهیزات در گیلان باید به صورت سامانه‌ای و بنا بر میزان تخت و بیمار بستری شده باشد.

وی با بیان اینکه ورود مسافران به گیلان مصیبت عظمی در شرایط کنونی است، افزود: حضور مسافران در گیلان یک بحران جدیدی را قرار است در استان به وجود بیاورد. از این ‌رو باید آمادگی مراکز درمانی و بیمارستانی برای روزهای آینده بیشتر شود.

ورود مسافران به گیلان، مصیبت عظمی است

نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در گیلان اعلام آمادگی دانشگاه علوم پزشکی استان برای ارائه خدمات مداوم تا پایان شکست کرونا را قابل تحسین برشمرد و گفت: تصمیم دانشگاه علوم پزشکی گیلان مبنی بر اینکه مدیران ستادی و معاونین دانشگاه علوم پزشکی در ایام نوروز به خدمات‌رسانی به مردم مشغول هستند، بسیار مبارک و دلگرم‌کننده است.

قربانی از تولید ماسک N۹۵ خبر داد و تصریح کرد: تولید ماسک N۹۵ در گیلان با درایت استاندار و همکاری صمت آغاز شده و ظرف هفته آینده تولیدات آن برای تامین نیاز استان و کشور شروع می‌شود.

ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در این نشست از استمرار آماده‌باش حوزه سلامت گیلان خبر داد و اظهار کرد: به جهت شکست کامل کرونا ویروس در گیلان تمامی معاونین و مدیران ستادی در صف مقدم هستند و در ایام نوروز نیز به مرخصی نخواهند رفت.

وی با تاکید بر رعایت بهداشت فردی و قرنطینه اختیاری گیلانیان، افزود: ظرفیت مراکز درمانی دولتی و خصوصی در گیلان کامل شده و نمی‌تواند میزبان بیماران دیگر از جمله مسافرین به این استان باشند.

رئیس علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه بالغ ‌بر ۳۰۰ هزار نفر از مجموع ثبت‌نام کنندگان در طرح بسیج ملی فاقد شماره تماس برای پیگیری و اقدامات درمانی هستند، خاطرنشان کرد: ۲۰۰ هزار نفر از گیلانیان هنوز در سامانه سیب ثبت‌نام نکرده‌اند و لازم هست اطلاعات تماس با آنها از طرق مختلف برای غربالگری در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تازه به دوران رسیده

      با زبان نمیفمی باید با زور بهت حالی کنیم

    • محمدی

      یعنی پلیس گیلان قادر نیست جلو مسافران رو بگیره؟!

    • ااا

      چرا قرنطینه نمیکنید ماها چه گناهی کردیم که الان ۳ هفته هست بیرون نرفتیم.ما باید تاوان بی فکری مردم پس بدیم.بعد میان اعتراض میکنند مسئولین رسیدگی نمیکنند.

    • مهدی

      بااین عطش ملت برای مسافرت ونترسیدن از کرونا باید منتظر فاجعه بود. چرا اینها متوجه نیستن . آقایان خانومها یه امسال عید تو رو خدا بیخیال سفر شید . بزارین برای تعطیلات تابستانی

      پاسخ ها

      • محمدی

        پیک اصلی بعد از تعطیلات و سیزده بدر.
        خدا رحم کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج