۹۷۴۳۰۷
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

کرونا در اسپانیا در یک روز جان ۳۰۰ نفر را گرفت

مقامات بهداشت و سلامت اسپانیا روز شنبه اعلام کردند که شمار مرگ و میر در کشور به دلیل ویروس کرونا از یک هزار و دو تن دیروز (جمعه) به یک هزار و ۳۲۶ نفر رسیده است.

خبرگزاری ایرنا : مقامات بهداشت و سلامت اسپانیا روز شنبه اعلام کردند که شمار مرگ و میر در کشور به دلیل ویروس کرونا از یک هزار و دو تن دیروز (جمعه) به یک هزار و ۳۲۶ نفر رسیده است.

به گزارش روزنامه نیویورک تایمز، براساس آخرین اخبار وزارت بهداشت و سلامت اسپانیا تاکنون یک هزار و ۳۲۶ تن به علت شیوع ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

همچنین شمار موارد مبتلایان به ویروس کرونا در اسپانیا از ۱۹ هزار و ۹۸۰ تن در روز جمعه به ۲۴ هزار و ۹۲۶ تن افزایش یافته است.

اسپانیا بعد از ایتالیا، وخیم‌ترین وضعیت را از نظر میزان شیوع کرونا و مرگ و میر ناشی از آن در میان کشورهای اروپایی دارد.

شیوع گسترده کرونا دولت اسپانیا را بر آن داشته تا همزمان با اعمال تدابیر گسترده برای مهار این بیماری همه گیر، بودجه تحقیقات مراکز تولید واکسن را چهار و نیم میلیون یورو افزایش دهد.

اسپانیا همچنین اجازه ورود خودروها از مرز فرانسه و پرتغال را نمی‌دهد و فقط شهروندان اسپانیا و کسانی که در کشورهای همسایه کار می‌کنند، حق عبور از مرز را دارند.

علاوه براین اسپانیا مرزهایش را بسته و از ۴۷ میلیون تن خواسته است که در خانه بمانند.

به گزارش نشریه انگلیسی دیلی اکسپرس، اسپانیا که به لحاظ جذب گردشگران در میان کشورهای جهان، در رده دوم قرار دارد، در حالی به نبرد با کرونا رفته است که این ویروس درآمدهای قابل تامل پیش بینی شده در بخش گردشگری این کشور برای تعطیلات تابستانی را نابود کرده است.

دیلی اکسپرس با اشاره به اعزام هزاران نیروی نظامی برای پیشبرد مبارزه با شیوع کرونا و کمک به نیروهای پلیس به دهها شهر اسپانیا، نوشت: نیروهای نظامی همچنین به منطقه کاتالانیا برای کمک به ضد عفونی کردن بندر و فرودگاه بارسلونا، گسیل شده‌اند.

به نوشته دیلی اکسپرس، دولت اسپانیا برای مقابله با ویروس کرونا از روز شنبه گذشته دراین کشور وضعیت اضطراری اعلام و تدابیر گسترده‌ای را به اجرا گذاشته است.

در سال ۲۰۱۹ میلادی بیش از ۸۳ میلیون گردشگر خارجی از اسپانیا دیدار کردند که پس از کشور فرانسه با جذب بیش از ۸۹ میلیون گردشگر خارجی در رده دوم پربازدیدترین کشورهای جهان قرار گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج