۹۷۴۹۴۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

آمازون مجبور شد به کارمندانش مرخصی بدهد

آمازون که به هیچ وجه حاضر نبود به کارکنان خود در شرایط شیوع ویروس کرونا مرخصی با حقوق بدهد و حتی آنها را به اخراج تهدید کرده بود، سرانجام تسلیم فشارها شد.

خبرگزاری مهر به نقل از سی ان بی سی: آمازون اعلام کرده آن دسته از کارکنان پاره وقت و فصلی این شرکت که تمایل به استفاده از مرخصی برای در امان ماندن از ویروس کرونا داشته باشند، می‌توانند از مرخصی استفاده کنند و در ایام مرخصی به آنها حقوق نیز پرداخت خواهد شد.

بسیاری از سازمان‌های مدافع حقوق کارمندان و کارگران از سال گذشته میلادی به آمازون فشار آورده بودند تا هر چه سریع‌تر چنین مزایای را برای کارکنان خود به رسمیت بشناسد، اما آمازون از این امر امتناع کرده بود تا سرانجام تحت فشار سنگین افکار عمومی جف بزوس مدیر عامل آمازون تسلیم شد. مقاومت وی تا حدی بود که تعدادی از سناتورهای کنگره آمریکا با ارسال نامه‌ای خطاب به بزوس از رویه سختگیرانه او در این زمینه انتقاد کرده بودند.

هزاران کارمند آمازون در انبارهای این شرکت به صورت پاره وقت و فصلی کار می‌کنند تا کالاهای مختلف را به دست مصرف کنندگان برسانند. ولی این افراد حق استفاده از مرخصی باحقوق را ندارند و فشار کاری زیادی را نیز تحمل می‌کنند.

بر اساس اعلام آمازون قوانین مرخصی با حقوق برای کلیه کارکنان آمازون از اول مارس اعمال می‌شود و آنها حق دارند برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در سر کارهای خود حاضر نشوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج