جاباما
۹۷۴۹۵۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ضربه سهمگین کرونا به درآمد‌های توئیتر

توئیتر اعلام کرد که شیوع ویروس کرونا به درآمدهای این شرکت در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ و به خصوص درآمدهای تبلیغاتی آن آسیب جدی خواهد زد.

خبرگزاری مهر به نقل از سی ان بی سی: توئیتر پیش بینی کرده بود که در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ بتواند بین ۸۲۵ تا ۸۸۵ میلیون دلار درآمد کسب کند که بخش عمده آن از تبلیغات باشد اما حالا مشخص شده که این هدف به طور قطع محقق نمی‌شود.

ند سگال مدیر امور مالی توئیتر تصریح کرده که ویروس کرونا بر روی درآمدهای تبلیغاتی توئیتر در سراسر جهان تأثیر منفی گذاشته و این تأثیر به خصوص در چند هفته اخیر که سرعت شیوع این ویروس افزایش یافته چشمگیرتر بوده است.

آمار توئیتر نشان می‌دهد مراجعه کاربران به این شبکه اجتماعی به خصوص برای کسب اطلاعات در مورد آخرین تحولات مربوط به ویروس کرونا کاهش نیافته است، اما این مراجعه منجر به کسب درآمد تبلیغاتی توسط توئیتر نمی‌شود. ارزش سهام شرکت توئیتر هم در روز گذشته بیش از دو درصد کاهش یافته است.

توئیتر تنها شرکت فناوری نیست که نگران کاهش درآمدهای خود است. پیش از این مایکروسافت، پی پال و اپل نیز اعلام کرده بودند که کرونا درآمدهای آنها را در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج