۹۷۵۲۹۰
۱۸ نظر
۵۰۰۴
۱۸ نظر
۵۰۰۴
پ

استانداری: حضور زائران پاکستانی در قم کذب است

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: کلیپی که مربوط به حضور زائران پاکستانی در این شهر منتشر شده را تکذیب می‌کنم. وی اضافه کرد: افرادی که در این کلیپ دیده می‌شوند، ۲۶۰ زائر پاکستانی هستند که از مدت‌ها قبل در قم حضور داشتند و ساعت ۱۴:۳۰ روز گذشته پنجم فروردین‌ماه با هفت‌دستگاه اتوبوس برای خروج از کشور به فرودگاه انتقال داده شدند.

انتخاب: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: کلیپی که مربوط به حضور زائران پاکستانی در این شهر منتشر شده را تکذیب می‌کنم.

بیژن سلیمان پور روز چهارشنبه در گفت‌وگویی افزود: کلیپی که از حضور زائران پاکستانی در فضای مجازی منتشرشده، صحت ندارد، زیرا اتوبوس‌های کشور پاکستان شکل خاص خود را دارد، ولی اتوبوس‌هایی که در این کلیپ دیده می‌شود، وی آی پی و مربوط به ایران است.

استانداری: حضور زائران پاکستانی در قم کذب است

وی اضافه کرد: افرادی که در این کلیپ دیده می‌شوند، ۲۶۰ زائر پاکستانی هستند که از مدت‌ها قبل در قم حضور داشتند و ساعت ۱۴:۳۰ روز گذشته پنجم فروردین‌ماه با هفت‌دستگاه اتوبوس برای خروج از کشور به فرودگاه انتقال داده شدند.

وی تاکید کرد: پذیرش توریست یا زائر جدید طی یک ماه گذشته از هیچ کشوری در استان قم موضوعیت نداشته است.

روز گذشته کلیپی در فضای مجازی از زائران پاکستانی که در حال ترک شهر قم بودند، منتشر شد که با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا، مورد انتقاد بسیاری قرار گرفت.

تا ساعت ۱۴ امروز ششم فروردین‌ماه ۴۷۵ نفر از مردم قم به دلیل مشکلات حاد تنفسی و یا ابتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند؛ طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۰ نفر از بیماران با بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شدند که ۲۰ نفر از آن‌ها در شیفت صبح امروز بوده‌است.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

طبق آخرین آمار رسمی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا امروز ۶ فروردین ۹۹ و بر اساس یافته‌های قطعی آزمایشگاهی، ۲ هزار و ۲۰۶ مورد جدید ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع مبتلایان به این بیماری در ایران به ۲۷ هزار و ۱۷ نفر رسیده است.

ازاین‌بین تاکنون ۹ هزار و ۶۲۵ نفر از مبتلایان به کووید ۱۹ در کشور، بهبودیافته و ترخیص شده‌اند و با جان باختن ۱۴۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در طول ۲۴ ساعت گذشته، تعداد درگذشتگان بر اثر این بیماری تا ۶ فروردین ۱۳۹۹ به ۲ هزار و ۷۷ نفر رسید.

تاکنون بیش از ۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار از نظر ابتلا به کووید ۱۹ در کشور غربالگری شده‌اند و طرح بسیج ملی مقابله با کرونا با قدرت در کشور در حال اجرا است و الگوی موفقی برای سایر کشورها به حساب می‌آید.

مردم حتما برای حفظ سلامتی خود، خانواده و اطرافیانشان به سامانه salamat.gov.ir مراجعه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عبداللهی

      الان دقیقا چی تکذیب کردی؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      هر موقع گفتند کذب هست بدونید که واقعیت هست دقیقا مثل سقوط هواپیما و شیوع کرونا که تکذیبش کردن ولی معلوم شد که دروغ بوده

    • بدون نام

      هرچی تکذیب بشه پس واقعیت داره

    • بدون نام

      کذاب

    • بدون نام

      یعنی وجود داشتند و دیروز منتقل کردید

      در این شرایط ورود مسافر خارجی چه لزوم دارد ؟

      اینهم شد پرواز ماهان به چین ؟

    • امیرخان

      فقط دروغ میگن ب مردم،این پاکستانی ها تو قم چکار میکردن،همشون غیر بهداشتی هستند

    • ایرانی

      تو همین روزهایی که کرونا از قم شروع شده بود داشتم میرفتم بیرون کار اداری داشتم دیدم مسافرای پاکستانی توو خیابون امام قم راه افتاده بودن و از ساختمونا و کوچه ها فیلم میگرفتن. انگار توو شانزه لیزه قدم میزنن.

    • یک هم وطن دلنگران

      صحبتهایشان ضدونقیض است. خودشان هم تصدیق میکنند که زائران تا از مدتها قبل در قم بوده اند!!! و ساعت ۱۴ و سی دقیقه با چند اتوبوس به فرودگاه منتقل شده اند یعنی دقیقا فیلم منتشد شده را تایید میکند. سوال این است که چرا با عجله و اینگونه تکذیب میفرمایند و دوم اینکه این زائران چرا از مدتها قبل در قم بوده اند؟ اختلاف فیلم پخش شده گفته های مقام مسئول فقط در پاکستانی و ایرانی بودن اتوبوسهاست و متاسفانه بقیه موارد طبق نظر این مقام مسئول تایید شده است!!!!!

      پاسخ ها

      • ناشناس

        پس صدردصد واقعیت داره.مثل قضیه هواپیما که قسم میخوردین امکان نداره تا گندش دراومد

    • ....جانم فدای ایران

      چون که شماها تکذیب میکنید پس واقعیت داره . بخدا اگه منوتو یا ایران اینترنشنال تکذیب میکرد همه باور میکردن . آخه خیییییییلی دروغگو هستین . دیگه هییییییچ کسی باورتون نداره ، هیچ کدومتونو .

    • بدون نام

      این اتوبوسی که ما دیدیم پاکستانی بود تا ایرانی حالا اینها بدونه امکانات توی شهر چه میکردن تا حالا کجا بودن که برشان نگرداندید و از پول این ملت خرج هتل و امکاناتشان میشده، چرا دردسرهای قم تمام نمیشه

    • بی نام

      من خودم دیروز حوالی ساعت 12 ظهر این مسافرهارو دیدم اما ماشین هاشون نزدیک پارک حرم بودن و در ضمن روی شیشه ماشین هاشون مناطق و شهر های پاکستان نوشته شده بود . به نظر نمیومد که بخوان برن به نظرم تازه اومده بودن

    • بدون نام

      خودم دیدم بابا چی میگی کذب

    • یعقوب

      فقط ب ای تبلیغ از کشورهای فقیر می اورند قم یا مشهد که بگویند زوارند جمع کنید دکون بازارو

    • بدون نام

      سه ماهه که نمیان ! ده الی پانزده روز ( دو هفته ) میگن زائر چرا اینقدر تکذیبه؟! تمرکز همگی رو مجازی هست واگه مصاحبه نکنید مثل خودم ندیده بودم الان متوجه شدم .

    • بدون نام

      اره همه چیزکدب هستش شماراست می گید

    • بدون نام

      هر وقت شما تکذیب کردید بس راسته

    • بدون نام

      برعکس سخن گفته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج