۹۷۵۳۵۵
۱۱ نظر
۵۰۰۸
۱۱ نظر
۵۰۰۸
پ

هجوم نیم‌میلیون انگلیسی برای کمک معیشتی

همزمان با افزایش آمار ابتلا به کرونا در انگلیس و تشدید سیاست‌های دولت برای مقابله با شیوع بیشتر این ویروس، وزارت کار و امور بازنشستگی انگلیس اعلام کرد که در ۹ روز گذشته حدود نیم میلیون متقاضی به دریافت کمک هزینه معیشتی دولت هجوم برده‌اند.

ایرنا: همزمان با افزایش آمار ابتلا به کرونا در انگلیس و تشدید سیاست‌های دولت برای مقابله با شیوع بیشتر این ویروس، وزارت کار و امور بازنشستگی انگلیس اعلام کرد که در ۹ روز گذشته حدود نیم میلیون متقاضی به دریافت کمک هزینه معیشتی دولت هجوم برده‌اند.

بر اساس این گزارش از سه‌شنبه هفته گذشته، ۴۷۷ هزار تقاضا ثبت شده که از این میزان ۱۰۵ هزار مورد فقط مربوط به دیروز است.

"ترزا کافی" وزیر امور کار و بازنشستگی هشدار داد که نظام کمک هزینه معیشتی دولت از سوی افرادی که به دلیل شرایط ناشی از بحران کرونا با مشکلات مالی مواجه هستند، تحت فشار زیادی قرار دارد.

وی مدعی شد؛ سیستم جدید و بدنام یونیورسال کردیت که قرار بود درباره اجرایی شدن آن تجدیدنظر شود، تقاضای افراد را بررسی می‌کند.

سیستم یونیورسال کردیت سال ۲۰۱۳ میلادی در دوره نخست وزیری "دیوید کامرون" برای کاهش وابستگی افراد جامعه به کمک هزینه‌های معیشتی دولت طراحی شد. در این سیستم شش کمک‌ هزینه‌ مختلف دولت اعم از حقوق بیکاری، کرایه منزل و کمک هزینه فرزندان در قالب یک پرداخت تجمیع شده تا بتدریج با ساز وکارهایی که طراحی شده، وابستگی مالی افراد به بودجه دولت کم شود.

"ترزا کافی" امروز (چهارشنبه) با ایراد سخنانی در مجلس عوام عنوان کرد که پرونده افراد متقاضی بلافاصله بررسی و امکان پیش‌پرداخت هم وجود دارد. با این حال، شبکه خبری اسکای گزارش داد که بسیاری از متقاضیان قادر به تکمیل فرم آنلاین نبوده و تلفن‌های وزارت کار، پاسخ‌گو نیست.

گزارش ها حاکی است که بیشتر متقاضیان، افراد خویش‌فرما بوده که مشمول بسته اقتصادی دولت برای عبور از بحران کرونا نمی‌شوند. دولت بوریس جانسون ۳۳۰ میلیارد پوند برای کاهش خسارت‌های اقتصادی ناشی کرونا در نظر گرفته که گفته شده بخشی از آن به پرداخت ۸۰ درصد حقوق افراد شاغل اختصاص یافته است.

نخست وزیر انگلیس همچنین با اعلام وضع اضطراری از مردم این کشور خواست؛ برای مقابله با کرونا از خانه بیرون نروند. به این ترتیب افراد خویش‌فرما که در بسته حمایتی دولت نادیده گرفته شده‌اند، ناگزیر برای امرار معاش به دریافت کمک‌های هزینه های دولتی هجوم برده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این خبرگزاری های حکومتی تا ثابت نکنن کل دنیا بدبختر از مان ول کن نیستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انگلیسی های بیچاره...کاش بیان ایران پناهنده بشن

      • یک ایرانی

        من امروز از روستا واسه نون گرفتن با هزار بدبختی رفتم بیرون . چرت و پرت میگن

    • عباس فاضلی

      اگرتمام کشورهای دنیابرای ملت خودقرنطینه درنظرمیگیرن ؛ یارانه معیشتی هم به ملت خودمیدهند برعکس دولت ما که فقط یادگرفتن فقط فشارمضاعف واردکنندبه جای آنکه درکنارملت باشندرودرروی ملت هستند .

    • ف ع

      بفرما آقای روحانی تحویل بگیر دولت به این میگن نه شماکه واسه سه میلیون بسته معیشتی دادین صددفعه به سرشون کوبیدین

    • شکراله داغله

      آیا بازم به مردم معیشتی کرونا داده میشود

    • sam

      ما که یه عمریه تو فلاکت معیشتیم

    • بدون نام

      همه دنیا بد ودر حال نابود شدن فقط جمهوری اسلامی عالی و ایده ال و بهشت برین دیکه از خوشی نمیدونیم بمیریم یا زنده بمونیم

    • بدون نام

      این هم بگوچندپوندمیده تاماهم ضرب وتقسیمش کنیم مامحتاجیم یاانها

    • بدون نام

      تو ایران که بیش از شصت میلیون هجوم اوردند و دارند ماهیانه پنجاه هرار تومان کمک معیشتی میگیرند، تازه بیش از ده میلیون هم معترضند که چرا به انها کمک معیشتی ندادند، یعنی بیش از ۹۹ در صد جمعیت ایران نفت خیز، به دنبال کمک معیشتی برای زنده ماندند هستند و ...........

    • بدون نام

      ایران که میشه مینویسید ثبت نام کردن ،مراجعه کردن،چون انگلیس هست مینویسید هجوم بردن!!!!!!این تیتر زدن های شما هم عین دشمن تراشی و توهم حمله بیولوژیکی کرونا ویروس مسئولین ماست!!!!!آمریکا خودش الان در چندین ایالت درگیر این ویروس هست اونوقت مسئولین ما شب خواب میبینند ترامپ با آمپول به اینا ویروس کرونا تزریق میکنه!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج