۹۷۵۵۰۴
۱۳ نظر
۵۰۱۱
۱۳ نظر
۵۰۱۱
پ

چهره‌های سرشناسی که کرونا دامن آن‌ها را گرفت

شمار زیادی از چهره‌های سرشناس در کشور‌های مختلف جهان نیز به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. برخی همچنان در قرنطینه به سر می‌برند، شماری بهبود یافته و برخی از آن‌ها نیز بر اثر ابتلا به این ویروس درگذشته‌اند.

برترین‌ها: شمار زیادی از چهره‌های سرشناس در کشور‌های مختلف جهان نیز به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. برخی همچنان در قرنطینه به سر می‌برند، شماری بهبود یافته و برخی از آن‌ها نیز بر اثر ابتلا به این ویروس درگذشته‌اند.

تام هنکس و ریتا ویلسون

چهره‌های سرشناسی که کرونا دامن آن‌ها را گرفت

تام هنکس (چپ)، ستاره پرسابقه هالیوود و همسرش ریتا لیلسون ۲۲ اسفند (۱۲ مارس) در حین اقامت خود در استرالیا اعلام کردند که به ویروس کرونا مبتلا هستند، آن‌ها پنج روز در بیمارستان بستری شدند و اکنون در قرنطینه خانگی به سر می‌برد. تام هنکس در سال‌های ۱۹۹۴ و ۱۹۹۵ جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد.

ادریس البا

چهره‌های سرشناسی که کرونا دامن آن‌ها را گرفت

بازیگر معروف بریتانیایی که از جمله در مجموعه فیلم‌های "ثور" نقش‌آفرینی کرده، در تاریخ ۲۶ اسفند (۱۶ مارس) اعلام کرد که تست کرونای او مثبت است. او از آن زمان در قرنطینه به سر می‌برد.

کریستوفر هیویو

چهره‌های سرشناسی که کرونا دامن آن‌ها را گرفت

کریستوفر هیویو، هنرپیشه صاحب‌نام نروژی از نقش‌آفرینان مجموعه تلویزیونی موفق "بازی تاج و تخت" است. این هنرپیشه ۴۱ ساله که به ویروس کرونا مبتلا است، در زادگاهش نروژ در قرنطینه به سر می‌برد و از هوادارانش خواسته است که با انجام اقدامات لازم جلوی گسترش این ویروس را بگیرند.

اولگا کوریلنکو

چهره‌های سرشناسی که کرونا دامن آن‌ها را گرفت

اولگا کوریلنکو (راست) هنرپیشه فرانسوی اوکراینی‌تبار نیز از مبتلایان به ویروس کرونا است. او از نقش‌آفرینان "ذره‌ای آرامش" از مجموعه فیلم‌های جیمز باند مأمور ۰۰۷ بود. کوریلینکو در حال حاضر در قرنطینه به سر می‌برد. تصویر: کوریلنکو در کنار دنیل کریگ (چپ).

جاستین و سوفی ترودو

چهره‌های سرشناسی که کرونا دامن آن‌ها را گرفت

جاستین ترودو (چپ)، نخست‌وزیر کانادا پس از اعلام نتیجه مثبت تست کرونا در مورد همسرش سوفی، در روز ۲۳ اسفند (۱۳ مارس) در قرنطیه خانگی به سر می‌برد. سوفی ترودو پس از بازگشت از سفرش به لندن نشانه‌های خفیف بیماری نشان داده و به همین علت مورد آزمایش قرار گرفته بود.

پیتر داتون

چهره‌های سرشناسی که کرونا دامن آن‌ها را گرفت

پیتر داتون (چپ)، وزیر مهاجرت و حفاظت مرزی استرالیا نیز به ویروس کرونا مبتلا شده و در بیمارستان بستری شده است. او چند روز پیش از آن با ایوانکا ترامپ (راست)، دختر دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا و ویلیام بار، وزیر دادگستری ایالات متحده در واشنگتن دیدار کرده بود.

چهره‌های سیاسی در ایران

چهره‌های سرشناسی که کرونا دامن آن‌ها را گرفت

از تاریخ اعلام رسمی شیوع کرونا در ایران در آغاز اسفند ماه تا کنون شماری از چهره‌ها و مقام‌های سیاسی و مذهبی جمهوری اسلامی نیز به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. برخی از آن‌ها بر اثر بیماری کووید ۱۹ درگذشته، برخی هنوز در قرنطینه به سر برده و عده‌ای نیز بهبود یافته‌اند. یکی از آن‌ها ایرج حریرچی (تصویر)، معاون وزارت بهداشت بود که حال او بهبود پیدا کرده است.

میکل آرتتا

چهره‌های سرشناسی که کرونا دامن آن‌ها را گرفت

در پی شیوع سریع کرونا نه تنها تقریبا تمامی رویداد‌های ورزشی لغو شدند، بلکه شماری از فعالان و چهره‌های رشته‌های گوناگون از جمله فوتبال نیز به این ویروس مبتلا گردیدند. یکی از آن‌ها میکل آرتتا (تصویر)، سرمربی اسپانیایی آرسنال لندن است که در حال حاضر در قرنطینه است. بازی‌های لیگ برتر انگلیس نیز دست کم تا تاریخ ۳ آوریل متوقف شده‌اند.

بلز ماتویدی

چهره‌های سرشناسی که کرونا دامن آن‌ها را گرفت

ایتالیا در بین کشور‌های اروپایی بیشترین شمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا را داشته است. نام بلز ماتویدی، ملی‌پوش فرانسوی باشگاه ایتالیایی یوونتوس تورین نیز در بین مبتلایان کرونا به ثبت رسیده و او از ۲۱ اسفند (۱۱ مارس) در پی اعلام نتیجه مثبت تست کرونا در قرنطینه به سر می‌برد.

لیگ بسکتبال آمریکا

چهره‌های سرشناسی که کرونا دامن آن‌ها را گرفت

ویروس کرونا دامن لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا (ان بی ای) را نیز گرفته است. رودی گوبرت (چپ) و کریستیان وود از جمله ستارگانی هستند که تست کرونای آن‌ها مثبت بوده است.

کوین دورانت

چهره‌های سرشناسی که کرونا دامن آن‌ها را گرفت

روز چهارشنبه ۲۸ اسفند (۱۸ مارس) خبر ابتلای کوین دورانت (تصویر)، ستاره بزرگ لیگ بسکتبال آمریکا از باشگاه بروکلین نت و سه تن از دیگر بازیکنان این تیم به ویروس کرونا منتشر شد. در حال حاضر بازیکنان این تیم ایزوله شده و در قرنطینه به سر می‌برند.

ویتوریو گرگوتی

چهره‌های سرشناسی که کرونا دامن آن‌ها را گرفت

شماری از چهره‌های سرشناس نیز جان خود را در پی ابتلا به ویروس کرونا از دست داده‌اند. یکی از آن‌ها ویتوریو گرگوتی معمار مشهور ایتالیایی است که ورزشگاه المپیک بارسلون را طراحی کرده است. ویروس کرونا روز یکشنبه ۲۵ اسفند (۱۵ مارس) جان این آرشیتکت ۹۲ ساله را گرفت.

پائولو مالدینی و پسرش

چهره‌های سرشناسی که کرونا دامن آن‌ها را گرفت

چند روز پیش، باشگاه میلان به شکل رسمی اعلام کرد که اسطوره و مدیر فنی حال حاضر این باشگاه یعنی پائولو مالدینی به ویروس کرونا مبتلا شده است. همچنین تست کرونای پسر او یعنی دنیل مالدینی نیز مثبت شده تا بدشانسی های این اسطوره باشگاه میلان و فوتبال ایتالیا تکمیل شود.

منبع: dw

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • من

      حریرچی؟ خخخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حریرچی می خواست بزنه به چاک و استعفا بده خفتش کردن تمام شهرهای الوده هم ماموریت بهش دادن .خیلی باحال بود. تمام رسانه های خبری امریکا مسخره اش کردن و مامور بهداشتی که خودش با کت استین اش بینی اش می گیره در حال انکار کرونا خودش تب و سرفه تو صورت ملت می کنه ابتکار و ولایتی نمردن هنوز ؟!! !

      • بدون نام

        دیبالا کو؟

    • ایرانی

      اینها همچنان شاد و سرحال و در بهبودی کامل هستند ولی مردم عادی راحتتر پرپر میشن، فکر کنم بخاطر ژن خوب و بد بودن تاثیر گذار باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چقدر غم انگیر بود این حرف

      • سید عبادی

        شما یعنی یأس. من میدونم نمیشه

    • Laily

      ایشالا و دوس دخترش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ها؟

    • احسان مقدم

      چه بد

    • بدون نام

      دیبالا رو یادتون رفت

    • اسدی

      بوریس جانسون هم کرونایی شد.

    • melala

      چرا فقط بلک پینک اخه ؟؟؟؟

    • چ چ

      ایرج حریرچی بعداز مصاحبه اش درکنار ربیعی سریعا ازترسش خودش را بموش مردگی کرونا زد تا قایم شود ودرامان بماند فکرمیکرد چندروزه مشکل جهانی حل میشود،بعداز دوهفته که نقشه اش نگرفت مجبورشد دوباره .......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج